Citat:
Ursprungligen postat av
barnfitta
Inger Segelström var en av dom kvinnor som jobbade för att få igenom svenska sexköpslagen. Kolla bilder på henne. Man riktigt ser den duktiga flickan. Hon vill inte träffa män och ligga. Hon har aldrig sugit kuk i hela sitt liv.
Hade hon varit ung idag hade hon varit oskuld för livet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Ja jättebra tills de själva vill hitta en fru och mamma till sina barn.
Och HUR kan du tro att man ska kunna ta dig seriöst med kommentarer likt "det skulle det vara okey med för att det skulle indikera att kvinnor hade nån slags intresse för sex". "Mer deprimerande om kvinnor skulle ha söndertrasade fittor".
Det du gör här är att du snackar ner både kvinnor och män genom att få kvinnor att framstå som likgiltiga tråkiga varelser utan sexuellt intresse och du får män att framstå som riktigt äckliga svin med extrem dubbelmoral.
Och det är precis vad du är ute efter va?
1) Du menar en fru och mamma till deras barn som de kan ha roligt sex med? Det låter hemskt...
2) Tänk på alla män som lever i sexlösa relationer med kvinnor som har problem med lusten. Jag tror att de hellre skulle vilja att tanterna knullade en gigolo än att de fortsatte leva i celibat. Det kan inte bli värre för dem ändå.
3) Kvinnor
är tråkiga och osexuella. Det är så illa att män åker hela vägen till Thailand för att få ligga. Ser du thailändska män åka till Sverige för sex? Nej just det.
4) Jag tycker att det är roligat att ha sex med män. Jag bryr mig inte om de är svin med dubbelmoral eller snälla pojkar. Jag är inte intresserad av deras personlighet.