2019-09-18, 18:55
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Hade du tyckt att det vore en bra lösning att kvinnor i allmänhet "lever ut" sina sexlustar så som babianen tror att de skulle göra om de inte var hämmade?
Det vill säga att kvinnor skulle ligga runt lika lättvindigt och känslolöst som män gör. Det är vad babianen förespråkar för samhället.

Vill du ha det så?

Den bästa "lösningen" är väl om alla kan få uppleva det sexliv de önskar. Det stora problemet idag är att mängder med män inte har något sexliv, och inte kan få på nåt annat sätt än genom att betala för det.

Som tur var för dem finns bordeller. Skulle kvinnor vara mer generösa med sex skulle väl behovet av bordeller minska antar jag.
Citera
2019-09-18, 18:55
Medlem
CelenoIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ja, men varför skulle kvinnor vilja ta jobb på bordell istället för att få bidrag för att slippa?
Varför prostituerar sig någon, är frågan?
Citera
2019-09-18, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen

2) För att de vill träffa män.

3) För att de vill ligga runt på ett tryggt sätt.

Inger Segelström var en av dom kvinnor som jobbade för att få igenom svenska sexköpslagen. Kolla bilder på henne. Man riktigt ser den duktiga flickan. Hon vill inte träffa män och ligga. Hon har aldrig sugit kuk i hela sitt liv.
Citera
2019-09-18, 18:58
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
1) Jag tror att många män hade varit helt okay med det eftersom det skulle indikera att kvinnor hade nån sorts intresse av sex. Det är mer deprimerande om de inser att majoriteten av kvinnorna har trasiga fittor.

2) Så du tror inte att män skulle tycka att det var roligt att kunna få en snabbis på kafferasten? Frustrationen på många arbetsplatser ligger i luften.

3) Det kommer från män som är frustrerade över att de själva inte får sex. Jag tror att det hade fått män att tycka om kvinnor mer om kvinnor var sexuellt generösa.

4) Men vad är problemet med att den som vill köpa/sälja sex har möjlighet att göra det? Det fungerar jättebra i Tyskland.

Ja jättebra tills de själva vill hitta en fru och mamma till sina barn.

Och HUR kan du tro att man ska kunna ta dig seriöst med kommentarer likt "det skulle det vara okey med för att det skulle indikera att kvinnor hade nån slags intresse för sex". "Mer deprimerande om kvinnor skulle ha söndertrasade fittor".

Det du gör här är att du snackar ner både kvinnor och män genom att få kvinnor att framstå som likgiltiga tråkiga varelser utan sexuellt intresse och du får män att framstå som riktigt äckliga svin med extrem dubbelmoral.
Och det är precis vad du är ute efter va?
Citera
2019-09-18, 18:59
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
1) Unga kvinnor idag får inte möjlighet att välja fritt hur de ska ha sex eftersom det finns en massa skräck-propaganda och förtryck från äldre kvinnor som är rädda för konkurrens.

2) Nej det är inte alla kvinnor som vill ligga runt. Men fler skulle göra det om de hade möjligheten. I varje fall ska kvinnor får välja själva.

Kvinnor får själv välja.
Citera
2019-09-18, 19:00
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Den bästa "lösningen" är väl om alla kan få uppleva det sexliv de önskar. Det stora problemet idag är att mängder med män inte har något sexliv, och inte kan få på nåt annat sätt än genom att betala för det.

Som tur var för dem finns bordeller. Skulle kvinnor vara mer generösa med sex skulle väl behovet av bordeller minska antar jag.

Fast när har nånsin alla fått vad de önskar? Så fungerar inte världen.
Citera
2019-09-18, 19:00
Medlem
Pungterings avatar
Citat:
1) Unga kvinnor idag får inte möjlighet att välja fritt hur de ska ha sex eftersom det finns en massa skräck-propaganda och förtryck från äldre kvinnor som är rädda för konkurrens.

2) Nej det är inte alla kvinnor som vill ligga runt. Men fler skulle göra det om de hade möjligheten. I varje fall ska kvinnor får välja själva.

Så länge de accepterar att bli ratade av män som inte gillar lössläppta kvinnor så...

Oftast kombineras krav på att kvinnor ska få välja sin sexualitet med att män inte ska få det.

Och jag vet inte alls vad som menas med att de inte får välja idag.
Det är väl ingen svensk tjej som inte har makt över sin sexualitet och kan välja fritt hur hon vill leva ut den, eller?
Citera
2019-09-18, 19:01
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CelenoII
Varför prostituerar sig någon, är frågan?

Jo därför att det finns fattiga människor i denna värld. Människor som kanske inte kan göra någonting annat för att få mat på bordet åt sig själv och sitt barn.
Citera
2019-09-18, 19:02
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Om man ska arbeta på bordell så ser man nog till att vara smal och vältränad. Varför i helvete skulle en tjock person ställa sig på en bordell? Är du efterbliven?

Ja det var ju det hon påstod?
Citera
2019-09-18, 19:03
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungtering
Och jag vet inte alls vad som menas med att de inte får välja idag.
Det är väl ingen svensk tjej som inte har makt över sin sexualitet och kan välja fritt hur hon vill leva ut den, eller?

Just precis.
Citera
2019-09-18, 19:04
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Ja det var ju det hon påstod?

Ja jag pekade bara ut idiotin som fyller hens inlägg.
Vad tycker du om citatet med söndertrasade fittor? Känns det som en genuin åsikt att ha? Vill du bli framställd på det sättet som man?
Citera
2019-09-18, 19:06
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barnfitta
Inger Segelström var en av dom kvinnor som jobbade för att få igenom svenska sexköpslagen. Kolla bilder på henne. Man riktigt ser den duktiga flickan. Hon vill inte träffa män och ligga. Hon har aldrig sugit kuk i hela sitt liv.

Hade hon varit ung idag hade hon varit oskuld för livet.

Citat:
Ja jättebra tills de själva vill hitta en fru och mamma till sina barn.

Och HUR kan du tro att man ska kunna ta dig seriöst med kommentarer likt "det skulle det vara okey med för att det skulle indikera att kvinnor hade nån slags intresse för sex". "Mer deprimerande om kvinnor skulle ha söndertrasade fittor".

Det du gör här är att du snackar ner både kvinnor och män genom att få kvinnor att framstå som likgiltiga tråkiga varelser utan sexuellt intresse och du får män att framstå som riktigt äckliga svin med extrem dubbelmoral.
Och det är precis vad du är ute efter va?

1) Du menar en fru och mamma till deras barn som de kan ha roligt sex med? Det låter hemskt...

2) Tänk på alla män som lever i sexlösa relationer med kvinnor som har problem med lusten. Jag tror att de hellre skulle vilja att tanterna knullade en gigolo än att de fortsatte leva i celibat. Det kan inte bli värre för dem ändå.

3) Kvinnor är tråkiga och osexuella. Det är så illa att män åker hela vägen till Thailand för att få ligga. Ser du thailändska män åka till Sverige för sex? Nej just det.

4) Jag tycker att det är roligat att ha sex med män. Jag bryr mig inte om de är svin med dubbelmoral eller snälla pojkar. Jag är inte intresserad av deras personlighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in