Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Faktum är att jag inte tror att snuff-tittandet kom fram till NÅGON förälder. Min dotter hade helt klart sagt något. Men inte min son. Så det är inte säkert att nån annan än ett gäng polare visste. Men även dom tyckte det var skitkonstigt. Nu var ju också killen 15 år - och nyss fyllda 16. Då händer en massa saker i både uppförande, och fysiskt. OM de sett något, så kan de helt enkelt hänfört det till tonårs-"utveckling". Och är det inte alarmerande så fortsätter man hålla ett öga på honom, men kanske inte mycket mer. Börjar man förhöra ungarna så sluter dom sig, så man får tassa lite försiktigt. Svårt sånt där. Man balanserar lite på slak lina ibland.
F ö gör inte ett oskyddat samlag en till förälder. En förälder är där för barnet. Skyddar, lär, fostrar, vägleder, ser till att det finns trygghet, kläder, skola osv osv. Det där oskyddade samlaget går över på några minuter medan föräldraskapet har du tills du dör. Finns många frånvarande s k föräldrar som ser sin unge två ggr om året om ens det. Dessa föräldrar verkade finnas för JL. Blir intressant att läsa fupen.
Svår balansgång det där. Laddade ner barnporr som 15-åring en dag genom Kazaa, helt enkelt för att se vad det var. Skulle jag åkt dit för det, jävlar vilket liv det skulle blivit, socialen och allt. När det egentligen bara var nyfikenhet och något som lämnades sen för alltid.