2019-09-14, 08:09
Medlem
Central Bar på Folkungagatan Södermalm, länge sedan jag såg något så vidrigt alla kategorier.
Citera
2019-09-14, 10:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rocket69
Central Bar på Folkungagatan Södermalm, länge sedan jag såg något så vidrigt alla kategorier.

Utveckla gärna.
Vad är det som är vidrigt?
Citera
2019-09-14, 11:55
Medlem
bulletproofsouls avatar
Nivå 22 och Theodora vid Fridhemsplan slår allt alla kategorier.

Finns en del andra sunkhak på båda sidor om S.t Eriksgatan ner mot Västermalmsgallerian också.
Bl.a ett ställe som jag inte kommer ihåg namnet på där bartendern blev helt ställd då jag frågade efter lunchmenyn. Se dig omkring sa han, lunch är inget våra gäster efterfrågar. Gästerna var mer eller mindre berusade vid lunchtid en sketen tisdag.

Förresten någon som kommer ihåg vad den legendariska baren i stressgången mellan Centralstationen och T centralen hette?
Det var som att kliva in i ett zoo minns jag.
Senast redigerad av bulletproofsoul 2019-09-14 kl. 11:58.
Citera
2019-09-14, 13:23
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Vem var det som hade hypat stället då? Engelen är ju till för gamla gubbjävlar som mig.

Engelen bruka för övrigt byta karaktär när bandet slutar spela ungefär vid tolvtiden och förvandlas till något jurassic parkaktigt med desperata överkammar, luder från när och fjärran samt en och annan filur som man kan tänka bara är där för att stjäla handväskor.

Ha, ha...spot on mannen
Citera
2019-09-14, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karldenelfte
En äldre polare vid 35 årsåldern rekommenderade Engelen till mig då han berättade att det finns milfs där och att det finns mycket bra. Han avrådde mig från golden hits då konkurrensen var större där.

I ungefär vilket ålderspann är du i?

På tal om Milfs om drägghak. Var tycker ni man kan finna de absolut snyggaste 30-35 taggarna? Med bra ragg vill säga.
Citera
2019-09-14, 13:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
På tal om Milfs om drägghak. Var tycker ni man kan finna de absolut snyggaste 30-35 taggarna? Med bra ragg vill säga.
Absolut inte Engelen i alla fall. Golden hits är nog ett säkert kort.
Citera
2019-09-14, 13:29
Medlem
Citat:
Absolut inte Engelen i alla fall. Golden hits är nog ett säkert kort.

Rent logiskt borde det väl vara det. Mycket turister och tjejgäng/konferensresor som hört talats om krogen och bor på hotell i närheten. Måste man boka musikalmiddag för att komma in?
Citera
2019-09-14, 13:31
Bannlyst
Citat:
Rent logiskt borde det väl vara det. Mycket turister och tjejgäng/konferensresor som hört talats om krogen och bor på hotell i närheten. Måste man boka musikalmiddag för att komma in?
Logik och logik... jag har varit där och det räcker med vad mina ögon såg. Det var 55-60+ där med mjukisbyxor... såg ut som ett ålderdomshemsparty. Gå inte dit i alla fall. Men du gör som du vill.

Golden hits är säkert.
Citera
2019-09-14, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rocket69
Men, vad menar du? Det är ju mitt stamhak! Det är bara att blunda för alla bajare och annat löst folk.
Citera
2019-09-14, 13:35
Medlem
Citat:
Logik och logik... jag har varit där och det räcker med vad mina ögon såg. Det var 55-60+ där med mjukisbyxor... såg ut som ett ålderdomshemsparty. Gå inte dit i alla fall. Men du gör som du vill.

Golden hits är säkert.

Jo, jag gick också därifrån en gång (nu pratar vi Engelen alltså)...men inte själv om jag säger. Hon visade sig vara en GMILF...ja du hajar...grandmothers I like to...
Citera
2019-09-14, 16:47
Medlem
SpontanEjakulations avatar
Citat:
Hon visade sig vara en GMILF...ja du hajar...grandmothers I like to...

I den engelskspråkiga världen är GILF ett vedertaget begrepp och utläses vanligen grannies.
Citera
2019-09-24, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubberman
Ta en tripp runt Fridhemsplan. Där finns banne mig fler sunkiga krogar än handen har fingrar.
Det finns en viss "mys" faktor med sunkiga krogar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in