2019-09-13, 22:06
Medlem
Varför har dom dragit ner avsnitten detta året?
Både i våras och nu i höst.

2018 och innan dess var det måndag-onsdag, sen parceremoni på söndagen.

Har dom inte lika mycket pengar?
Går det sämre?
Svårare att få tag på bra folk? (Med tanke på att det alltid är med flera stycken som redan varit med)
Citera
2019-09-13, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RemindMeToForget

Går det sämre?
Svårare att få tag på bra folk? (Med tanke på att det alltid är med flera stycken som redan varit med)

Det här är fjärde säsongen i rad det bara är tre avsnitt i veckan. Var samma förra året så det är inget nytt.
Citera
2019-09-13, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Är ju egentligen svårt att veta om någon ljuger etc, rätt ofta är de ju öppna med att "Vem vill du helst stå med", i sånna lägen har de ju ljugits om och det har ju även personerna erkänt i camen efteråt.

Där är det dock svårare för produktionen att styra, kan inte minnas att någon har ljugit över vilka de legat med tidigare. Men återigen kan komma ihåg fel.

Förra säsongen ljög ju Emma o Marcus o sa att de inte hade legat
Citera
2019-09-13, 23:56
Medlem
Citat:

Går det sämre?

Tror att även föra säsongen var så.
Citera
2019-09-14, 00:00
Medlem
Citat:

Går det sämre?

Du minns fel. Har aldrig varit parceremonier på söndagar.
Citera
2019-09-14, 00:01
Medlem
Tycker för övrigt att poängen med pandoras ask försvinner lite när man får ljuga. Bara att blåneka allt som man får frågor om.
Citera
2019-09-14, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Tycker för övrigt att poängen med pandoras ask försvinner lite när man får ljuga. Bara att blåneka allt som man får frågor om.

Håller helt med
Citera
2019-09-14, 05:01
Medlem
Man borde ha lögndetektor i Pandoras, vore roligare om sanningen kom fram.
Citera
2019-09-14, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Du minns fel. Har aldrig varit parceremonier på söndagar.

Säsong 7 (på viaplay kollar jag, där är det säsong 7. Men på wikipedia står det "Säsong 9 sändes våren 2017 i TV6, finns på Viafree som säsong 7", så säsong 7 på Viaplay är antagligen säsong 9 egentligen.. Fattar inte riktigt det där) så var parcermoni avsnitt 4, 8, 12, 16 osv. Så fyra avsnitt i veckan.

Men såg att säsong 8-12 på Viaplay är parcermoni på 3, 6, 9, 12 osv.

Minns så väl att det varit på söndagar, men har väl blandat ihop det med något annat.
Citera
2019-09-14, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Det här är fjärde säsongen i rad det bara är tre avsnitt i veckan. Var samma förra året så det är inget nytt.

Men då har det funnits med fyra?
Har för mig det var fyra avsnitt när Jeppe vann 2013 och när Paow och "snygg"-Eric vann 2014.
Sen osäker.

Detta året och förra minns jag var tre bara. Antar att det inte är sånt som fastnar i huvudet, minns inte vilka som var hösten 2018 ens 😅
Citera
2019-09-14, 11:13
Medlem
Citat:
Säsong 7 (på viaplay kollar jag, där är det säsong 7. Men på wikipedia står det "Säsong 9 sändes våren 2017 i TV6, finns på Viafree som säsong 7", så säsong 7 på Viaplay är antagligen säsong 9 egentligen.. Fattar inte riktigt det där) så var parcermoni avsnitt 4, 8, 12, 16 osv. Så fyra avsnitt i veckan.

Men såg att säsong 8-12 på Viaplay är parcermoni på 3, 6, 9, 12 osv.

Minns så väl att det varit på söndagar, men har väl blandat ihop det med något annat.

Nej, det året var det två avsnitt i veckan. Minns dock inte vilka dagar, men ett tag var det iallafall två dagar i veckan och parceremoni varannan vecka.
Citera
2019-09-15, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Jag känner allvarligt starkt att jag tappar tron på mänskligheten när jag ser sådana som Josie. 31 bast och så fruktansvärt genomtragisk människa. Mänsklighetens avfallshög.

Vad som är tragiskt är att se folk som du tycka så jävla mycket om människor som dessa! Vem fan bryr sig? Och om du har så jävla mycket emot dessa enklare människor, varför kollar du på skiten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in