2019-09-12, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Blev förvånad när Helen ljög. Fått för mig att de måste tala sanning? Är ju rätt lätt för produktionen att forcea det.

Kan inte minnas att det har ljugits tidigare säsonger? Jag kan minnas fel dock.

Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Ja, det har jag också kommit ihåg att man måste tala sanning när man får frågor. Annars är det ju inget kul om alla sitter och ljuger.

nej, man måste inte tala sanning. kan inte komma på något exempel men jag har svårt att tro att det INTE har ljugits i pandoras.
Citera
2019-09-12, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
För er som inte såg hela pandoras ask, Nathalie (barbie) fick en fråga om varför hon inte släpper lös mer på festerna. Det gick några timmar och sedan hade hon fyrkant. Tycker det är så synd att hon är osäker och gör allt för att passa in i gruppen. Tror inte fyrkanten hade skett om hon inte hade fått frågan.

Fyfan vad tragisk hon är. Det där kommer hon skämmas för hela livet
Citera
2019-09-12, 12:16
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingount
nej, man måste inte tala sanning. kan inte komma på något exempel men jag har svårt att tro att det INTE har ljugits i pandoras.

Är ju egentligen svårt att veta om någon ljuger etc, rätt ofta är de ju öppna med att "Vem vill du helst stå med", i sånna lägen har de ju ljugits om och det har ju även personerna erkänt i camen efteråt.

Där är det dock svårare för produktionen att styra, kan inte minnas att någon har ljugit över vilka de legat med tidigare. Men återigen kan komma ihåg fel.
Citera
2019-09-12, 12:41
Medlem
Citat:
Är ju egentligen svårt att veta om någon ljuger etc, rätt ofta är de ju öppna med att "Vem vill du helst stå med", i sånna lägen har de ju ljugits om och det har ju även personerna erkänt i camen efteråt.

Där är det dock svårare för produktionen att styra, kan inte minnas att någon har ljugit över vilka de legat med tidigare. Men återigen kan komma ihåg fel.

inte ens deltagarna själva verkar riktigt säkra på huruvida man får ljuga eller inte men tror dom flesta är rädda att bli synade då folk har en tendens att "utnyttja situationen" och ställa mer kritiska frågor på just Pandoras. sen är det väl det sämsta stället att bli avslöjad på, inför alla.

men "vita lögner" är nog mer regel än undantag. var väl ett par sådana i senaste. t.e.x. jeppes förklaring till varför matilda hade kallat honom för "bro" (han ville inte att det skulle framgå hur bra dom kände varandra utanför). riktig lam förklaring förövrigt.
Citera
2019-09-12, 13:17
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
För er som inte såg hela pandoras ask, Nathalie (barbie) fick en fråga om varför hon inte släpper lös mer på festerna. Det gick några timmar och sedan hade hon fyrkant. Tycker det är så synd att hon är osäker och gör allt för att passa in i gruppen. Tror inte fyrkanten hade skett om hon inte hade fått frågan.
Förvånar isåfall ingen. Den människan är ju ett tragiskt bevis på hur själva essensen med vilsna och karaktöslösa människor formas 2019.

Kolla bara hur människan ser ut, 20 år men skulle tippa att hon är veteran i Hollywoodfruar.
Citera
2019-09-12, 13:35
Medlem
Onlyplaydanutss avatar
Joise eller vad hon heter, vilket monster. Hur kan någon av killarna tycka att hon är snygg? det är obegripligt. Tänker mest på dessa sönderopererade äldre kvinnor i real housewifs program.
Camilla helt outstanding utseendemässigt, sen har ju hon lite andra nackdelar
Citera
2019-09-12, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onlyplaydanuts
Joise eller vad hon heter, vilket monster. Hur kan någon av killarna tycka att hon är snygg? det är obegripligt. Tänker mest på dessa sönderopererade äldre kvinnor i real housewifs program.
Camilla helt outstanding utseendemässigt, sen har ju hon lite andra nackdelar

Hon ser väldigt ful ut iaf
Citera
2019-09-12, 14:32
Medlem
Citat:
Blev förvånad när Helen ljög. Fått för mig att de måste tala sanning? Är ju rätt lätt för produktionen att forcea det.

Kan inte minnas att det har ljugits tidigare säsonger? Jag kan minnas fel dock.

De senaste säsongerna av PH så har det ljugits en hel del. Tidigare så ljög i princip inga deltagare i pandoras.

Var tvungen att kolla klipp på Jesper från Temptation Island och snacka om att han gjorde bort sig i det programmet. Grät och betedde sig som ett svin och blev dessutom retad av övriga deltagare på grund av sitt beteende. Och nu svansar han efter Marcelo likt Lefou svansar efter Gaston. Han är dock rätt så underhållande i PH det ska jag ge honom.
Senast redigerad av Chachi22 2019-09-12 kl. 14:40.
Citera
2019-09-12, 14:43
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Bara jag som att hon ser ut som en kinesafghan?

Du är ganska nära. Hon har rötter från Centralasien.
Citera
2019-09-12, 16:13
Medlem
Stones avatar
Har aldrig kollat på Paradise Hotel, kan ni inte dela med er av de sjukaste klippen som finns?
Citera
2019-09-12, 16:15
Medlem
Hunden007s avatar
Matilda var rätt tråkig tjej.

inte ens när hon totalt gjorde bort sig så fick man en rolig reaktion. det är väl dock en positiv egenskap att inte flippa ur likt Louise (första tjejen som åkte).

Gillar Pablos och Adams bromance mer än Marclos och Jeppes. Pablos och Adam verkar vara två jordnära killar som är sköna. Helen steg i mina ögon att hon stod upp för sig själv och kunde se att Jeppe & Marcelo inte bryr sig om henne.
Citera
2019-09-12, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zamor
Haha herregud alltså vad har de lyckats hitta för trasiga människor i år??

Marcelo var tragisk redan i BB 2012 och har fan inte blivit mindre tragisk på sju år. Typ som han har stannat i sin utveckling helt och är samma kräk mot tjejer nu som då. Men är lite old news också, man har vant sig och blir inte ens förvånad över beteendet.

Däremot kan jag inte förstå hur Camilla kan svansa efter honom? Jag menar det första som händer i hela programmet är ju att hon påstår att hon vet vad han har gjort since 2010, dvs att hon vet vilket ärkesvin han är mot brudar. Sen går det exakt en halv dag innan hon är KÄR i snubben? Riktigt labil människa det där. Dessutom säger Marcelo rakt ut att han vill ha kul och inte bindas mm, vilket man ändå får ge honom cred för, men trots detta gråter Camilla för att han hellre vill ligga med andra än henne. Går liksom inte ens att ha någon som helst sympati för henne med tanke på att hon haft hela Marcelofacit i hand men ändå kärar ned sig. Att hon dessutom gråter var femte minut börjar bli riktigt riktigt tröttsamt.

Nathalie, 20år och har redan haft fyrkant i tv med Marcelo Pena - stark insats. Föräldrarna måste vara riktigt stolta som någon skrev innan. Jesper, kan langar ofta rätt träffsäkra kommentarer i synk men utöver det en pajas som har Marcelo som största idol.

Kan nog bli en riktigt sjuk säsong det här. Lär bli spännande när Nina kommer in.

Håller med dig om allt vad det gäller!
Marcelo Pena
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in