Citat:
Ursprungligen postat av
Gullandsjelp
Han är så bottenlöst fräck att man fanimej baxnar. Hans dubbelmoral är totalt häpnadsväckande. Han åker runt i fattiga och krisande kommuner och tar 45 000:- plus moms för att prata dumheter i en timme. Vem var det som var privilegierad nu igen?
Men får han några obekväma frågor om detta? Nej för fan! Inte av våra värdelösa s.k "journalister" som är exakt likadana själva.
Det enda som jag finner obegripligt är att det fortfarande finns svenskar som går på hans värdelösa "shower" och låter sig förnedras och hånas av terroristfinansiären. Men jag har kommit fram till att ett oroväckande stort antal svenskar njuter av att få sitt ansikte ingnidet med bajs från gapskrattande invandrare som Özz. Det verkar vara en fetisch för vissa.
Citat:
Ursprungligen postat av
HannaBalli
Säg att du skojar.
Man måste förstå hur mycket goodwill gammelmedia har investerat i Özz under åren. De kan inte bara släppa honom, det skulle visa att de haft fel om den gode och mysige muslimen. Det går ju inte. Dessutom har de inte hunnit odla upp och släppa fram någon ny "rolig muslim" som skulle kunna ta över efter Özz. Soran försvann ju i våldtäktsdimmorna.
Men visst. Frågar du mig så är det totalt obegripligt att han fortfarande får plats i rutan. Jag känner ingen, verkligen ingen, som tycker han är ens det minsta rolig. Dessutom skattesmitare, hycklare och terroristfinansiär. Den kombon borde inte funka om man ska göra komikerkarriär. Men i Sverige fungerar det tydligen.