Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-09-07, 16:34
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gullandsjelp
Katerina Janouch har ikke glemt Ôzz.
https://twitter.com/katjanouch/status/1170031716494217216

Men hun er ikke helt opdateret.

Den "giriga" Özz skrev blandt andet
https://twitter.com/ozznujen/status/1169892859035602944
Sanningen är ju hans...Giriga blir rikare...fuck ÖZZ
Citera
2019-09-08, 20:22
Medlem
Nippleslips avatar
Özz i programmet klassfesten på lördag Inte för man brukar kolla på det, men definitivt inte detta program.
Citera
2019-09-08, 22:55
Medlem
HannaBallis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nippleslip
Özz i programmet klassfesten på lördag Inte för man brukar kolla på det, men definitivt inte detta program.
Säg att du skojar.
Citera
2019-09-09, 19:35
Medlem
duettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HannaBalli
Säg att du skojar.

Vicken mardröm. Hoppas svågern är med o kan svara på frågor som Lözz inte kan.
Citera
2019-09-09, 21:00
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gullandsjelp
Den "giriga" Özz skrev blandt andet
https://twitter.com/ozznujen/status/1169892859035602944

Han är så bottenlöst fräck att man fanimej baxnar. Hans dubbelmoral är totalt häpnadsväckande. Han åker runt i fattiga och krisande kommuner och tar 45 000:- plus moms för att prata dumheter i en timme. Vem var det som var privilegierad nu igen?

Men får han några obekväma frågor om detta? Nej för fan! Inte av våra värdelösa s.k "journalister" som är exakt likadana själva.

Det enda som jag finner obegripligt är att det fortfarande finns svenskar som går på hans värdelösa "shower" och låter sig förnedras och hånas av terroristfinansiären. Men jag har kommit fram till att ett oroväckande stort antal svenskar njuter av att få sitt ansikte ingnidet med bajs från gapskrattande invandrare som Özz. Det verkar vara en fetisch för vissa.

Citat:
Ursprungligen postat av HannaBalli
Säg att du skojar.

Man måste förstå hur mycket goodwill gammelmedia har investerat i Özz under åren. De kan inte bara släppa honom, det skulle visa att de haft fel om den gode och mysige muslimen. Det går ju inte. Dessutom har de inte hunnit odla upp och släppa fram någon ny "rolig muslim" som skulle kunna ta över efter Özz. Soran försvann ju i våldtäktsdimmorna.

Men visst. Frågar du mig så är det totalt obegripligt att han fortfarande får plats i rutan. Jag känner ingen, verkligen ingen, som tycker han är ens det minsta rolig. Dessutom skattesmitare, hycklare och terroristfinansiär. Den kombon borde inte funka om man ska göra komikerkarriär. Men i Sverige fungerar det tydligen.
Citera
2019-09-09, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Han är så bottenlöst fräck att man fanimej baxnar. Hans dubbelmoral är totalt häpnadsväckande. Han åker runt i fattiga och krisande kommuner och tar 45 000:- plus moms för att prata dumheter i en timme. Vem var det som var privilegierad nu igen?

Men får han några obekväma frågor om detta? Nej för fan! Inte av våra värdelösa s.k "journalister" som är exakt likadana själva.

Det enda som jag finner obegripligt är att det fortfarande finns svenskar som går på hans värdelösa "shower" och låter sig förnedras och hånas av terroristfinansiären. Men jag har kommit fram till att ett oroväckande stort antal svenskar njuter av att få sitt ansikte ingnidet med bajs från gapskrattande invandrare som Özz. Det verkar vara en fetisch för vissa.

Man måste förstå hur mycket goodwill gammelmedia har investerat i Özz under åren. De kan inte bara släppa honom, det skulle visa att de haft fel om den gode och mysige muslimen. Det går ju inte. Dessutom har de inte hunnit odla upp och släppa fram någon ny "rolig muslim" som skulle kunna ta över efter Özz. Soran försvann ju i våldtäktsdimmorna.

Men visst. Frågar du mig så är det totalt obegripligt att han fortfarande får plats i rutan. Jag känner ingen, verkligen ingen, som tycker han är ens det minsta rolig. Dessutom skattesmitare, hycklare och terroristfinansiär. Den kombon borde inte funka om man ska göra komikerkarriär. Men i Sverige fungerar det tydligen.

Som många sagt tidigare, tänk om allt detta varit en svensk direktör från Djursholm. Eller Bert Karlsson. Huva, journalisterna hade inte varit nådiga.
Citera
2019-09-09, 21:18
Medlem
StigAllans avatar
Det är väl ingen ännu som har lyckats hitta en länk till där kurden har varit rolig?
Att som komiker prisad av vårt lögnaktigt falska medieklimat inte kunna visa upp något som helst som man kan skratta åt är bara något att förundras över?

Kom igen nu ÖZZET!
Var lite rolig!
Citera
2019-09-09, 21:52
Medlem
Nujen vil demaskere Sverige og det svenske hykleri.
Hans metode kan vel kaldes "civil olydnad". Her er både Bygglov-strejke og skattestrejke.
Flere embedsmænd fra Polis og Skatteverket har i sympati nedlagt arbejdet, og snart er Elin og Greta på banen.
Citera
2019-09-09, 23:28
Medlem
zurfarns avatar
Özz är en parasit.

Enligt Wikipedia:

"Parasitism är ett förhållande mellan organismer där den ena organismen, parasiten, utnyttjar värdorganismen för egen vinning på ett sätt som skadar värdorganismen och drar näring ifrån organismen."

Nu tror jag att han går samma väg som Soran, dvs. försvinner. Men säker är jag inte. När man hör om nybokade föreläsningar och tv-uppträdanden så förtvivlar man en stund.

Men samtidigt har jag en känsla av att något håller på att förändras i många svenskars huvuden.

Jag citerar statsministern:

Det är oacceptabelt! (att betala svarta löner till utländska arbetare)
Det är oacceptabelt! (att strunta i byggnadslov)
Det är oacceptabelt! (att ljuga i advokatsamfundet)
Det är oacceptabelt! (att rika Nacka-bor inte betalar arbetsgivaravgifter och andra skatter)
Det är oacceptabelt! (att man skriver sig på fejkad adress, i syfte att tillskansa sig bidrag)
Citera
2019-09-10, 07:41
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zurfarn
Özz är en parasit.

Enligt Wikipedia:

"Parasitism är ett förhållande mellan organismer där den ena organismen, parasiten, utnyttjar värdorganismen för egen vinning på ett sätt som skadar värdorganismen och drar näring ifrån organismen."

Nu tror jag att han går samma väg som Soran, dvs. försvinner. Men säker är jag inte. När man hör om nybokade föreläsningar och tv-uppträdanden så förtvivlar man en stund.

Men samtidigt har jag en känsla av att något håller på att förändras i många svenskars huvuden.

Jag citerar statsministern:

Det är oacceptabelt! (att betala svarta löner till utländska arbetare)
Det är oacceptabelt! (att strunta i byggnadslov)
Det är oacceptabelt! (att ljuga i advokatsamfundet)
Det är oacceptabelt! (att rika Nacka-bor inte betalar arbetsgivaravgifter och andra skatter)
Det är oacceptabelt! (att man skriver sig på fejkad adress, i syfte att tillskansa sig bidrag)

Tack Zurfaren. Du är en av dem som satsar energi på rätt sak. Jag tror att vi kan sammanfatta detta med att vi behöver en annan Regering för att man skall vilja vända på fler stenar...
Citera
2019-09-12, 22:55
Medlem
zurfarns avatar
Enligt TV-tablåer ska Özz Nujen uppträda i TV i nåt program som heter Klassfesten nu på lördag 14/9 kl. 20:00-21:30. TV4.

Jag vill givetvis inte uppmana någon att titta eller inte.

Snarare vill jag att vi upplysta protesterar. Hur kan man låta en sån suspekt figur uppträda på TV på bästa sändningstid? Med tanke på alla platt-tevear som kommer att slängas ut genom fönster så är det ju en enorm påverkan på vårt ömtåliga klimat.

Kan man inte skriva till någon på TV4 och påtala detta?
Citera
2019-09-13, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zurfarn
Enligt TV-tablåer ska Özz Nujen uppträda i TV i nåt program som heter Klassfesten nu på lördag 14/9 kl. 20:00-21:30. TV4.

Jag vill givetvis inte uppmana någon att titta eller inte.

Snarare vill jag att vi upplysta protesterar. Hur kan man låta en sån suspekt figur uppträda på TV på bästa sändningstid? Med tanke på alla platt-tevear som kommer att slängas ut genom fönster så är det ju en enorm påverkan på vårt ömtåliga klimat.

Kan man inte skriva till någon på TV4 och påtala detta?

Nujen betraktas som ett orättvist utpekat offer. Helt oskyldig

När hans medtävlare Titti Schultz i Tv-programmet "Alla Mot Alla" får frågan hur hon kan jobba tillsammans med en terrorfinansiär, svarar hon:

Citat:
tittischultz
Verifierat
@janovelundkvist Hej, jag vill verkligen svara dig. Flera tänker kanske som du efter de rubriker som var. Du läste de första artiklarna. Tyvärr skrevs det inte när det bevisats att Özz inte betalat en spänn, privat eller via ngt av sina bolag. Att anklagas för att finansiera terrorism skulle göra många av oss mycket upprörda. Att firman där terroristen jobbade anlitades flera år innan vi visste att mannen planerade och genomförde ett terrordåd kan vara bra att tänka på.
https://www.instagram.com/p/B1wBHtACThW/

Titti Schultz tror alltså att det "bevisats" att Özz Nujen är oskyldig - trots att någon egentlig utredning inte verkar ha ägt rum. SvD:s artikel där Özz Nujen beskrevs som rentvådd, med bland annat hänvisning till Advokatsamfundets torftiga granskning av hans syster, kan säkert ha bidragit till att kollegor invaggas i föreställningen att Nujen inte varit inblandad i klanens svarta affärer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in