Citat:
Ursprungligen postat av
ace_sec
Ber Karlssons nya video:
https://www.youtube.com/watch?v=9lZ6zK70hVM
Är Özz Nujen Sveriges största lögnare?! Ja.. enligt Bert!
Vid detta laget vet nog hela svenska folket att Özz är en förträfflig rollspelare.. att rollspela, kan man göra både på och utanför scenen. Dock var han tvungen att skapa en parallellt inspelnings-sceneri av det neurotiska slaget.. (jag trodde han hade lite större självkänsla än så) för att bjuda på några ynka minuter av sämsta sorten - då hade han ändå hunnit öva rejält lång tid, men ändå tappa hela konceptet. Det säger
något om vilken apkonst han gör av nationens stora trauma... icke ett endaste ord om DET - sådan tafflighet avslöjar att någonting mycket värre ligger under ytan och går aldrig att raderas.
Om inte i aktuell tid, så hoppas jag ändå att han får fler mötesförslag, som säkert kommer att reta upp honom de också, jag tycker absolut inte att man ska sluta bevaka honom.
Tyvärr måste man undra om han har alla hästar hemma, de där skratten.. lät inte friskt ut alls, eller de tics som sågs - tror han blivit genuint galen sedan det hela uppdagades. (såg flyförbannad och
galen/INSANE ut mellan varven) Att inför hela folket insinuera JJ att vara en creepy gubbe.. vilket trick (not) var så lågt och sådan undanmannövrering att han egentligen förtjänar systematisk bevakning fr.o.m den yttringen, oavsett vad man sedan tycker om Janne som person eftersom det liksom inte var en enmans-show som svenska folket är ute efter..
Ha det så bra förspänt, och agera så liderligt inadekvat och i avsaknad av situationsetisk betänklighet av anledningen till att få sällskap av Janne, tyder på bl.a nervpåfrestande psykisk press.. mot galenskap. I alla fall så poppade det upp mycket ohälsosamma tecken, symptom , om du frågar mig.
Men är özz nujen lätt eller svårt yrkesskadad, på kuppen?
Hoppas han får det svettigt, när var hur.. ingen vet, inte özz nej ingen vet..
"varför ringer du barnen" som om det var ett aktivt uppsåt att "söka" barnen, nej så löjligt att vad som ev. inte var intressant före så kallade intervjun, blev högintressant.