2021-01-18, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtphdlam
Någon som hört om alprazolam i pez form? Alltså 1mg alprazolam som ska vara tryckta i pez tablett form? Det ska vara exakt samma som blåbär (ksalol)

Eller xanax blotters.. Någon som vet
Citera
2021-01-21, 16:43
Medlem
vad tycker ni om Xanor 2mg svenska från apoteket?

Fungerar dom bra?
Citera
2021-01-21, 16:50
Medlem
kan man få fakade tabletter från apoteket? lul
Citera
2021-01-21, 16:55
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panipani
vad tycker ni om Xanor 2mg svenska från apoteket?

Fungerar dom bra?

Xanor ifrån Pfizer är de bästa du kan få tag på. Dom är oerhört potenta för de ändamål de är framtagna för.

Citat:
Ursprungligen postat av panipani
kan man få fakade tabletter från apoteket? lul

Nej
Citera
2021-01-21, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basmiq
Hur är ksalolen nu för tiden?
Efter haft uppehåll 2 månader fick jag tag på nya igår va riktigt bra drag i dom :-)
Citera
2021-01-23, 06:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flexarn30
Efter haft uppehåll 2 månader fick jag tag på nya igår va riktigt bra drag i dom :-)
Håller med! Går på 3 mg Iktorivil dagligen och 2 mg Temesta vb. Hade tagit både Iktorivilen och temestan, smälte 2 mg Ksalol under tungan och det kickade fint. Från välkänd vendor, kan inte svara på hur de är rent generellt, men ett tag var de ju kassa vart man än köpte. Dessa var definitivt äkta grejer. Riktigt stark alpra-smak. Bättre än Pfizers var de jag fick.
Citera
2021-01-24, 07:00
Medlem
Vad tycker folket här om dom rosa Stada 0.5mg och som går att få tag i nu? Extremt fina och absolut inga kopior.
Citera
2021-01-24, 09:45
Medlem
endaghenderdets avatar
Tänkte höra hur det är när man slutar på Xanor.. Nån som gjort det?
Har ätit de varje dag i minst 3 år nu, blir man sig själv igen?
Känner att jag aldrig kommer våga sluta typ..
Citera
2021-01-25, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av endaghenderdet

samma position typ
Citera
2021-01-25, 00:18
Medlem
BeardzBeardeds avatar
Citat:
Benzo är starka grejer. Man kan inte gå på droger och förvänta sig att vara sig själv efter. Droger förändrar än, antingen till det bättre eller till det sämre.

Men lyssna inte på alla skräckhistorier där folk har varit fria från benzo i flera år och fortfarande är ”fucked up”. Tar du dig igenom avtändningen så kommer du ur den starkare än vad du var innan. Om detta sker utan substitut. Visst, antändning på benzo är allt annat än rolig. Den är ju trots allt både psykisk och fysisk. Men det svåra är inte den akuta fasen i avtändningen egentligen utan det svåra är att lära sig leva utan benzo och möta sina rädslor och sin ångest. Är du beredd att gå den hårda vägen och hitta roten till problemet och faktiskt göra allt du kan för att må bra så kommer du tillslut att må bättre utan benzo än med benzo. Men då gäller det att vårda sig själv med bra mat, träning, motion och ett någorlunda socialt liv.

Har själv använd mig av sobril, stesolid, iktorivil och xanor. Blandade gärna friskt med alkohol. När jag slutade helt hade jag ångest från helvetet och overklighetskänslor ett bra tag. Hade inte skött kosten heller under mitt bruk och hade ställt till det rejält för mig privat. Så jag kom till en punkt där jag bara var trött, jag visste inte vad som var verkligt längre.

Men kom ihåg att inte lita på dina tankar när du slutar. Tankarna kommer du inte kunna lita på under utsättningen och ett bra tag framöver. Det är bara kriga på och för guds skull, håll dig borta från tabletterna när du väl slutat.
Senast redigerad av BeardzBearded 2021-01-25 kl. 00:28.
Citera
2021-01-25, 13:39
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:

Gick på benzo i sju år varje dag och slutade konsumera det jämt och är faktiskt en av få som idag bara tar när det behövs (sömnproblem, grov ångest osv.).

Det tog 5 veckor efter jag var nollad sen kände jag mig helt normal. Mitt intellekt, minne eller någonting annat har faktiskt inte tagit permanent stryk. Inte inte alls vad jag märkt av.

Har bara upplevt positiva saker sen jag började må bra igen efter fem veckor. Ser och upplevs betydligt fräschare och klarare enligt människor jag känner. Mitt minne är 100ggr bättre än när jag använde benzo.

Så tro inte på alla skrämselhistorier om att du aldrig kommer bli dig själv osv. Det handlar mer och upp och nedreglering av receptorer.
Citera
2021-01-25, 19:08
Medlem
Citat:
Ja det är klart du kommer bli redig i skallen!! Men det kommer ta lång lång tid att komma från ett benzo missbruk.. Har själv käkat benzo i 10-15 år pluss tram,sub .. Ska själv sluta nu så har ett helvete framför mig i några månader nu.. Du kommer alltid ha sug hela livet så du vet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in