Citat:
Ursprungligen postat av
rotesau
Tyvärr, vet inget om systern heller, annat än att det länge varit mycket gles kontakt mellan systrarna.
Frågan jag var nyfiken på är om hjärnblödningarna figurerar inom familjen, för att systern dog vid bara 60 år, ryktet säger alkohol, men jag vill ha det klarlagt vad nu syrran gick bort i.
En störande detalj är också tiden för skjutningen, han skjuts vid 09, men då skulle han ha varit på kontoret som ligger på S:t Eriksgatan 63 (vid brofästet till vasastan), det tar runt 15-20 min att gå den sträckan så han borde ha gått hemifrån typ 08:40 senast utan att stressa. Han tar knappast bil eller buss den sträckan då han bor så till att ingen buss matchar sträckan och parkering för bil funkar inte på de adresserna, ev kan han ha cyklat men då gäller ombyte för kostym-folket...
Så varför blev han sen och skjuten, något höll honom kvar i lägenheten, vilket då ev kan förklaras med en ev efterhängsen indrivare om vi ser till KL:s skuld på 100k till en jurist som lyckats klanta med kontonummer, eller kanske något annat ärende som vi ännu inte vet om. Till detta då den mystiska polisbilen runt 08 utanför 62:an, då var både mäklaren och dentalkliniken stängd på stället och matstället öppnar 11, så vad hade polisen för ärende där...