2019-09-09, 08:26
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Att Lena lämnade förra församlingen berodde nog inte på skilsmässan utan på att hon därefter inledde ett förhållande med JH (Jan H) som tillsammans med sin fru också var församlingsmedlemmar där.

Enbart en skilsmässa är knappast skäl nog att en pastor lämnar sin församling.

Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Känner inte igen detta heller.

Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Jo det gör du nog om du tänker efter. Det diskuterades i början på denna sommar och ni skulle läsa om tråden. Hur gick det med det förresten?

Varför var annars Lenas hemlige pojkvän i över ett år (JH) och även ML (oklart dock om han också var gift, han var inte hemlig) alternativa GM här i diskussionerna i början?

Inte ens Lenas 3 barn fick berätta om mammas hemliga pojkvän. Ska jag gå in på alla deraljer igen för att friska upp ert minne eller ska jag sluta här? För det finns fan inget värre när någon kallar mina inlägg som "Det är inget jag känner igen". Jag ljuger aldrig.

Är det denna JH du menar?
För mig är han för mordet väldigt konturlös.

Och av vad som framkommit i tråden vet vi inte om han verkligen var gift eller inte, under skilsmässa eller redan skild när de träffades. Jag kan inte riktigt koppla ihop det med mordet och därför har jag inte lagt detta på minnet. Det ligger så många år tillbaka i tiden och vad jag kan se från tråden blev hon inte utesluten från församlingen på grund av detta.

Jag vet inte om det har någon betydelse för mordet heller om hon nu själv valde att lämna församlingen på grund av detta. Men vet vi att det var anledningen?

Schazz har väl fört in denna person i tråden (?) eller iaf lagt in en del inlägg som ligger och pyr, men jag fick aldrig riktigt klart för mig vilken roll det hela skulle kunnat spela för mordet?

Enligt polisen leder inga spår in i någon församling.
Nu sitter dessutom en person på sannolika och ytterligare en är misstänkt, men inte häktad. De har inga kopplingar till kyrkan.

Som jag ser det lägger jag denna JH till hatthyllan igen.

Denna JH?:

Citera
2019-09-09, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Och motivet skulle i så fall vara?

Fördelar
Ev DNA kan hänföras till relativ nylig sexuell kontakt.
Inga dispyter - åter vänner (efter bilincidenten)
Citera
2019-09-09, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Svårt att veta hur allt har varit.
Men ett står klart. L*ena är död, och det kunde ha undvikits.

Enligt SH. Holmes var L*ena iaf rädd på slutet. Och hon delade med vänner som hon litade på sådana uppgifter.

Jag kommer nog aldrig riktigt förstå på djupet, bara ana, varför människor inte släpper taget från så destruktiva förhållanden innan det går för långt. Men jag antar att det i grunden kan handla om en förhoppning om att det ska bli bättre, en förhoppning om att kärleken överlever allt. Kanske att man ska kunna fortsätta som vänner?
Men det verkar vara ett väldigt vanligt mönster.

Sedan kan jag ABSOLUT inte förstå hur man kan mörda någon i denna situation.
Naturligtvis kan man bli inte bara arg och besviken, utan man kan säkert bli väldigt hatisk mot en rival.
För SDs del tror jag att motivet ligger i hans kontrollbehov, att LW inte gick att kontrollera. Hon fortsatte att umgås med andra män...

Det kanske är som Netherworld spekulerar(?) att SD skrivit något tidigare till LW om något som visar anledningen till hans irritation på LW?

Kanske LW visade sin ovilja att ändra planer, att låtas sig styras på det sätt som SD ville.

Jag håller med dig.
För mig känns just nu som ingenting begripligt.
Hoppas man får lite svar i en FUP någon gång.

Lena hade ett kärleksförhållande med SD i ca 6-7 år, 2011-2017 (2018.)
De båda anmälningarna som Lena gjorde mot SD var nov 2016 och Jan 2017, varav den sista gällde en knoggnuggning i bilen.

Om det mellan åren 2011-2017 varit allvarlig fysisk misshandel som SD utsatt Lena för, känns knoggnuggning som en väldigt ynka sak att vilja anmäla. En kvinna som är van vid att bli allvarligt fysiskt misshandlad, skulle nog knappast se en knoggnuggning som en misshandel utan snarare som att hon hade tur att hon hann ut ur bilen innan det blev värre.
Jag tror av många anledningar att Lena aldrig tidigare hade misshandlats grovt av SD, det var nog snarare första gången och Lena svarade med att anmäla och det var bra gjort. De flesta kvinnor gör inte det, de tar emot mucket mycket mer innan de anmäler första gången, med detta vill jag visa att Lena visade tydligt att hon visste sitt värde och hade skinn på näsan och stod upp för sig själv vid första fysiska kränkning som sig bör, även om många tycker det är larvigt och banalt med en knoggnuggning och därför hånar Lenas anmälan, och påstår att anmälan skulle bero bero på att hon var tjurig för att han tackade nej till fika, hon fyllde år och ville avsluta den med Stefan, sin magiska vänskap. Ja vi vet att för Lena var födelsedagar mycket speciella och hon hade nog inte räknat med att bli knoggnuggad så pass att rodnad uppstod, det gjorde givrtvis mycket ont och hon kände sig kränkt.
Någon påstod i tråden att Lena anmälde för att deras relation skulle komma fram; hon anmälde inte en relation, hon anmälde en misshandel, om så en mildare variant. En tydlig markering som sagt.

Den här misshahdeln med anmälan som följd borde verkligen varit slutet på Stefans och Lenas kärlekshistoria helt å hållet, just av den anledningen att Stefan som var gift med Hanna borde fått sig en ordentlig tankeställare eftersom han enligt uppgift i tråden, dessutom gav Lena skulden för att Hanna fick vetskap och menade att anmälan skulle varit anledning till att Lena just anmälde...vilket Lena dessutom borde reagerat kraftigt på då hon med anmälan klart och tydligt visade att hon visste sitt värde och hade stor självrespekt när hon markerade kraftigt att hon inte accepterade sådan behandling.

Varför upphörde då inte Stefans och Lenss relation här när den verkligen borde gjort det?? De levde inte inte ihop och hade inga barn ihop, så de behövde aldrig mer ens ha pratat med varann, när de tillsynes bara hade GC kvar gemensamt, ett fritidsintresse.

Då får vi backa lite här..då ser vi kittet mellan dom, den magiska vänskapen som faktiskt varat mellan 2011-2017. Det är 6 år utan tidigare fysisk misshandel. Jaja men Stefans fru Hanna hade ju gett Stefan LW-förbud dessutom, hur kunde han göra såhär mot Hanna?
Ja det undrar jag också men jag undrar varför ingen undrar hur han kunde göra såhär mot Lena dessutom????!!!!
Jag tänker att det borde vara här som problemen verkligen startade på allvar, just för att Hanna faktiskt visste, och alla andra visste.

Backar lite igen...
Jag undrar här vad Stefan egentligen kan ha sagt till Lena alla åren mellan 2011-2017?
Vad han sagt och hur, när de troligtvis många ggr pratat om framtiden, som ingett Lena hopp om en normal relation och även giftermål? Vi förstår ju alla att han ljög och grundlurade Lena, hi vet att det var så för han lämnade aldrig Hanna för att fullfölja det han lovat Lena!!!!
Så ännu mer intressant, vad kan han ha sagt som förklaring till att han inte lämnade Hanna och skiljdes från henne, vad kan han ha uppgett för ursäkter och förklaringar till Lena som var så troliga att hon litade på Stefans ord så blint??
Att det var för barnen, den klassiska ursäkten, men sen då...behövs det inte mer när allt fortsätter och Lena faktiskt bör känna Hanna, de bor i samma område, Lena liksom vigde Stefan och Hanna!!!?
Borde inte Stefan från början varit rädd att Lena tidigt kunde ha avslöja deras relation för Hanna?
Jag anser därför att det är mycket troligt att Stefan ljög inte bara för Lena och Hanna, utan även OM Hanna.
Så praktiskt att få Lena att inte tycka om Hanna och samtidigt tycka synd om Stefan. Då möjliggjorde han dessutom för Lena att slippa ha dåligt samvete inför Hanna och för Hanna.
Att Stefan klarar att ljuga häpnadsväckande friskt och mycket vågat gör det mycket möjligt och troligt att det mucket väl kan gått till såhär.
Lena blev kraftigt duperad och vilseledd och märkte inte detta förrän hon kunde ifrågasätta Stefan...då när ändå faktiskt Hanna visste...barnen var inte så små längre...jag tror att Lena någon gång framåt hösten 2017 förstod vem Stefan egentligen faktiskt var och är, och vad han gjort mot både Lena och Hanna!!!
Det var också i ett pm som Stefan själv skrev, att Lena blev besviken på Stefan just hösten 2017.
Men det konstiga är att han också skrev att de fortsätte vara de bästa vänner hela vägen.
Nej det där sista teor jag avsolut inte på!!
Men jag förstår mycket väl att Lena blev besviken när hon genomskådat Stefan, men det var inte stefan som blev mördad. Det jag vill säga är, Lena blev besviken men att Stefan blev rasande på Lena när hans lögner genomskådades och föll likt ett korthus..särskilt med tanke på att han dessutom själv visste att det var sant. Lena bör ju ha anklagat Stefan för en massa otrevliga saker han inte ville höra på, dvs sanningen..
Människor som ljuger så kraftigt om stort och smått, vitt och brett, tappar sitt ansikte utåt.
Här kan jag tänka mig att Stefan trots sitt hat och förakt mot Lena..för såna personer just hatar och föraktar personer som genomskådar dom, att han trots detta försöker påverka Lena att hon inre förstår och kommer med nya förklaringar men det fungerar inte längre..det är helt enkelt över!!
Jag tänker vidare att Lena är sårad, djupt sårad och kränkt men även chockad över hur hon kunnat lita på denna mannen och hur blind hon varit..
Och här eskalerar problemen..
Lena som är envis vill nog en gång för alka lägga korten på bordet. Hon är så förnedrad och kränkt att hon nog inte inser att hon utsätter sig för en fara när hon chockad berättar för sina vönner hur allt faktiskt ligger till..??!!
Stefan blir formodligen konfronterad av deras gemensamma vänner och der blir olika versioner och ingen vet och ingen förstår..förutom Lena och givrtvis Stefan förstås.
Här tror jag att Stefans hot börjar hagla för att skrämma Lena till tystnad..och jag tror att Lena vägrar att låta sig skrämmas till tystnad och allt successivt trappas upp...det leder slutligen till att Lena mördas!!!
Så vad hände som utlöste sista droppen?
Kontaktade Lena mugglarkvinnan som stefan hade med ut och cachade med under helgen och ville kanske varna mugglaren och berättade sanningen om Stefan..eller var allt planerat??
Lyckades Stefan med sin list att han fick Hanna med i detta, för att kunna skydda sig själv, för att få det att se ut som ett svartsjukedrama, bara för att dölja sanningen om sig själv??
Citera
2019-09-09, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Fördelar
Håller helt med Dig. Är SD GM så är det klart att han vill få till det att en träff ägt rum i närtid (som förklarar ev DNA-spår).

Hoppas och tror att utredarna kan se (kanske) via sociala media vilken relation SD/LW har haft efter polisanmälan.
Citera
2019-09-09, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Håller helt med Dig. Är SD GM så är det klart att han vill få till det att en träff ägt rum i närtid (som förklarar ev DNA-spår).

Hoppas och tror att utredarna kan se (kanske) via sociala media vilken relation SD/LW har haft efter polisanmälan.

T.ex. Bör man se det via att LW förändrat sina cache-aktiviteter och föredrar annat cache-sällskap.
Citera
2019-09-09, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 314Pi
Spekulerar som varenda "överbegåvad" detektiv gör i tråden. Påstår man att någon insinuerar då är man påtagligt partisk.

Tänkte närmast på försåtlig antyder.
Citera
2019-09-09, 09:11
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt

Ja, hur ett eventuellt åtal skall läggas upp beror naturligtvis helt på vad som kan bevisas. Antingen får väl då åklagaren försöka bevisa att SD och LW fortsatte att träffas i smyg efter bilincidenten, eller också får hon försöka bevisa att de inte fortsatte att träffas i smyg. Är det så ni menar?
Senast redigerad av Draifos 2019-09-09 kl. 09:15.
Citera
2019-09-09, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmartaMarta666
De båda anmälningarna som Lena gjorde mot SD var nov 2016 och Jan 2017, varav den sista gällde en knoggnuggning i bilen.

Om det mellan åren 2011-2017 varit allvarlig fysisk misshandel som SD utsatt Lena för, känns knoggnuggning som en väldigt ynka sak att vilja anmäla. En kvinna som är van vid att bli allvarligt fysiskt misshandlad, skulle nog knappast se en knoggnuggning som en misshandel utan snarare som att hon hade tur att hon hann ut ur bilen innan det blev värre.
Jag tror av många anledningar att Lena aldrig tidigare hade misshandlats grovt av SD, det var nog snarare första gången och Lena svarade med att anmäla och det var bra gjort. De flesta kvinnor gör inte det, de tar emot mucket mycket mer innan de anmäler första gången, med detta vill jag visa att Lena visade tydligt att hon visste sitt värde och hade skinn på näsan och stod upp för sig själv vid första fysiska kränkning som sig bör, även om många tycker det är larvigt och banalt med en knoggnuggning och därför hånar Lenas anmälan, och påstår att anmälan skulle bero bero på att hon var tjurig för att han tackade nej till fika, hon fyllde år och ville avsluta den med Stefan, sin magiska vänskap. Ja vi vet att för Lena var födelsedagar mycket speciella och hon hade nog inte räknat med att bli knoggnuggad så pass att rodnad uppstod, det gjorde givrtvis mycket ont och hon kände sig kränkt.
Någon påstod i tråden att Lena anmälde för att deras relation skulle komma fram; hon anmälde inte en relation, hon anmälde en misshandel, om så en mildare variant. En tydlig markering som sagt.

Den här misshahdeln med anmälan som följd borde verkligen varit slutet på Stefans och Lenas kärlekshistoria helt å hållet, just av den anledningen att Stefan som var gift med Hanna borde fått sig en ordentlig tankeställare eftersom han enligt uppgift i tråden, dessutom gav Lena skulden för att Hanna fick vetskap och menade att anmälan skulle varit anledning till att Lena just anmälde...vilket Lena dessutom borde reagerat kraftigt på då hon med anmälan klart och tydligt visade att hon visste sitt värde och hade stor självrespekt när hon markerade kraftigt att hon inte accepterade sådan behandling.

Varför upphörde då inte Stefans och Lenss relation här när den verkligen borde gjort det?? De levde inte inte ihop och hade inga barn ihop, så de behövde aldrig mer ens ha pratat med varann, när de tillsynes bara hade GC kvar gemensamt, ett fritidsintresse.

Då får vi backa lite här..då ser vi kittet mellan dom, den magiska vänskapen som faktiskt varat mellan 2011-2017. Det är 6 år utan tidigare fysisk misshandel. Jaja men Stefans fru Hanna hade ju gett Stefan LW-förbud dessutom, hur kunde han göra såhär mot Hanna?
Ja det undrar jag också men jag undrar varför ingen undrar hur han kunde göra såhär mot Lena dessutom????!!!!
Jag tänker att det borde vara här som problemen verkligen startade på allvar, just för att Hanna faktiskt visste, och alla andra visste.

Backar lite igen...
Jag undrar här vad Stefan egentligen kan ha sagt till Lena alla åren mellan 2011-2017?
Vad han sagt och hur, när de troligtvis många ggr pratat om framtiden, som ingett Lena hopp om en normal relation och även giftermål? Vi förstår ju alla att han ljög och grundlurade Lena, hi vet att det var så för han lämnade aldrig Hanna för att fullfölja det han lovat Lena!!!!
Så ännu mer intressant, vad kan han ha sagt som förklaring till att han inte lämnade Hanna och skiljdes från henne, vad kan han ha uppgett för ursäkter och förklaringar till Lena som var så troliga att hon litade på Stefans ord så blint??
Att det var för barnen, den klassiska ursäkten, men sen då...behövs det inte mer när allt fortsätter och Lena faktiskt bör känna Hanna, de bor i samma område, Lena liksom vigde Stefan och Hanna!!!?
Borde inte Stefan från början varit rädd att Lena tidigt kunde ha avslöja deras relation för Hanna?
Jag anser därför att det är mycket troligt att Stefan ljög inte bara för Lena och Hanna, utan även OM Hanna.
Så praktiskt att få Lena att inte tycka om Hanna och samtidigt tycka synd om Stefan. Då möjliggjorde han dessutom för Lena att slippa ha dåligt samvete inför Hanna och för Hanna.
Att Stefan klarar att ljuga häpnadsväckande friskt och mycket vågat gör det mycket möjligt och troligt att det mucket väl kan gått till såhär.
Lena blev kraftigt duperad och vilseledd och märkte inte detta förrän hon kunde ifrågasätta Stefan...då när ändå faktiskt Hanna visste...barnen var inte så små längre...jag tror att Lena någon gång framåt hösten 2017 förstod vem Stefan egentligen faktiskt var och är, och vad han gjort mot både Lena och Hanna!!!
Det var också i ett pm som Stefan själv skrev, att Lena blev besviken på Stefan just hösten 2017.
Men det konstiga är att han också skrev att de fortsätte vara de bästa vänner hela vägen.
Men jag förstår mycket väl att Lena blev besviken när hon genomskådat Stefan, men det var inte stefan som blev mördad. Det jag vill säga är, Lena blev besviken men att Stefan blev rasande på Lena när hans lögner genomskådades och föll likt ett korthus..särskilt med tanke på att han dessutom själv visste att det var sant. Lena bör ju ha anklagat Stefan för en massa otrevliga saker han inte ville höra på, dvs sanningen..
Människor som ljuger så kraftigt om stort och smått, vitt och brett, tappar sitt ansikte utåt.
Här kan jag tänka mig att Stefan trots sitt hat och förakt mot Lena..för såna personer just hatar och föraktar personer som genomskådar dom, att han trots detta försöker påverka Lena att hon inre förstår och kommer med nya förklaringar men det fungerar inte längre..det är helt enkelt över!!
Jag tänker vidare att Lena är sårad, djupt sårad och kränkt men även chockad över hur hon kunnat lita på denna mannen och hur blind hon varit..
Lena som är envis vill nog en gång för alka lägga korten på bordet. Hon är så förnedrad och kränkt att hon nog inte inser att hon utsätter sig för en fara när hon chockad berättar för sina vönner hur allt faktiskt ligger till..??!!
Stefan blir formodligen konfronterad av deras gemensamma vänner och der blir olika versioner och ingen vet och ingen förstår..förutom Lena och givrtvis Stefan förstås.
Här tror jag att Stefans hot börjar hagla för att skrämma Lena till tystnad..och jag tror att Lena vägrar att låta sig skrämmas till tystnad och allt successivt trappas upp...det leder slutligen till att Lena mördas!!!
Kontaktade Lena mugglarkvinnan som stefan hade med ut och cachade med under helgen och ville kanske varna mugglaren och berättade sanningen om Stefan..eller var allt planerat??
Lyckades Stefan med sin list att han fick Hanna med i detta, för att kunna skydda sig själv, för att få det att se ut som ett svartsjukedrama, bara för att dölja sanningen om sig själv??

God morgon SM!
Det var en redig morgonnovell du presenterar och ärligt talat så skummar jag bara igenom den men det är precis det jag var inne på igår fast jag skrev bara några meningar. Just det här med att det nog är olika sanningar som presenterats till höger och vänster för att passa olika situationer och relationer, alla de inblandade emellan.
Sen tror jag ju vidare att både HD och LW är rätt smarta men jag kan själv relatera till "man vill så gärna tro", det vägs fram och tillbaka den information man får men livet pågår ju däremellan och mycket hinner hända trots ev tvekan, samt mkt känslor.
Jag har också sagt att det är sällan man lyckas hålla ihop ett tajt gäng år efter år utan att något inträffar. Otrohet, lojalitetsproblem, missunnsamhet, fusk etc -- för att inte tala om när vänner gör business ihop.

Men oavsett..att gå så långt som att mörda med allt var det innebär i efterspel och konsekvenser, då faller det där med att anses smart.
Citera
2019-09-09, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmartaMarta666

Backar lite igen...
Nu är det väl ingen (förutom SD/LW) som vet hur mycket "kärlekshistora" dessa två hade under dessa år som du skriver... tror du att det är något som ägt rum varje vecka?
Citera
2019-09-09, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Du påstår att många är förundrande över att KammarÅklagaren vid namn: Åsa Hiding nu har låtit sig deklarerat att även HD är misstänkt som delaktig person gällande det dåvarande mordet av den om livsbringade Lena Wesström.

Jag förstår över huvud taget inte, hur du, inklusive några andra kan förundras över att verkligheten i själva verket talar sitt klarspråk.

Det hela började år 2011 och avslutades med att Lena Wesström lät sig berätta för en nära trogen vän att "Nu har det skurit sig rejält mellan mej och Stef*n" .... men som du säkert känner till så berättade även Lena Wesström för sin trogna vän om ett speciellt föremål som var konnekterat till Stef*n ... och du har ju tidigare framfört inom tråden att du mycket väl känner det dåtida paret Davidss*n ... och därför har jag mycket svårt för att kunna förstå varför du förundras över detta.

Mvh/ @JokerMannen

Du förstår inte att man blir ställd? Det är som att säga när man vunnit högsta vinsten på lotto att man visste det, eftersom rätta raden är den du har i handen.

Om en helt ny, för oss okänd GM kommer fram och erkänner. Skulle du inte bli förundrad, fast hen har erkänt och din KammarÅklagaren vid namn: Åsa Hiding åtalat hen?

Hur tänker du egentligen?
Citera
2019-09-09, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Fördelar

Nja, vet inte vad "nylig sexuell kontakt" innebär i tid och i bevisläget för ev. DNA.

Men att dom (HD/SD/LW) träffades och cachade ihop efter bilincidenten är ju klarlagt och bevisat. Det som är besvärande med för åklagaren är ju att det var LW som sökte denna kontakt.
Citera
2019-09-09, 09:27
Medlem
notknapparens avatar
Citat:

Det finns vissa tecken på att LW kanske inte var så okänslig i alla lägen. Exempelvis så har hon tydligen erkänt att bilanmälan var ett sätt att, vet inte hur jag ska skriva för att inte vara ofin, jävlas och se till att HD får reda på deras förhållande.

Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Jag antar att detta är uppgifter från SD?
Påstår han att hon har erkänt detta för honom?
Det kan vara hans sätt att förminska betydelsen av anmälan och det behöver inte alls vara sant.

Citat:
Nä, inte från honom, beskrev det ju. En vän till dom, som känner alla parter, ställde dom mot väggen och frågade vad f-n som pågår.

Hens uppfattning är att LW sa en historia till dom som inte hade så bra kontakt med SD och en annan till dom som kände båda parterna.
Det är ju ganska naturligt och mänskligt beteende, man förstärker vissa saker och förminskar andra.
Men kan ju fortfarande ha full bäring i SD:s mörka beteende.

Den version som man får av två parter som träter är inte ofta olika, det ligger lite i sakens natur.
Det som din källa berättar överensstämmer till viss del med den som SD lämnat till charkoals vän (nedan).
Det ligger en antydan i bägges beskrivningar att SDs del i anmälningarna inte stämmer och att skulden ligger på LW.
Var sanningen ligger, det vet vi inte riktigt. Ett står emellertid klart, han talar inte sanning med den version han ger på geosidan. Och därmed faller hans trovärdighet mycket i mina ögon.

Man kan ändå konstatera att SD inte är sanningsenlig till skribenten nedan, det vi vet om anmälningarna via media stämmer inte med det som SD berättar på geoasidan. Vi vet tex att att anmälningarna inte lades ner direkt.

Jag har svårt att tro att den version som SD lämnar till sina vänner stämmer med verkligheten. Det är uppenbart att han försöker inte bara tona ner sin del, utan helt lägga skulden på LW.
Jag köper inte den versionen.

Citat:
Ursprungligen postat av charkoal
En ”vän” skrev i vintras till SD genom den där Geo-sidan.
Jag har fått tillåtelse att kopiera in detta. Jag har dock valt att stryka h*n text.
Det är två svar från SD.

Ja, jag vet varför jag blev utpekad direkt, och det var korrekt gjort av polisen ska jag nog säga. Lena har två gånger gjort polisanmälan mot mig. Utredning lades ner direkt efter varsitt förhör då visa lite olika saker. Rätt skönt nu att hon i chatt med någon vän har berättat sanningen, och det har polisen läst, så nu är det inte ord mot ord längre.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in