2019-09-07, 15:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Man blir ganska besviken på snygga kevinnor
som aldrig kan bjussa på vad den här fläskpaddan skrev i sin profiltext

"vill ha roligt i sängen"

En fetful kille hade aldrig kommit undan med att skriva nått sådant
och det är även fel ifall icke-fula killar skulle skriva samma sak,
fan vad ojämlika normer stör mig

Är det rättvist att antaga, att tjejer som besöker ens profil 1-2 gånger
finns vårt utseende kompatibelt med deras?

Du, som menar sig vara smart, vad gör du ens på Badoo.com? Sök medlemskap i MENSA
Citera
2019-09-07, 18:49
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Du, som menar sig vara smart, vad gör du ens på Badoo.com? Sök medlemskap i MENSA
Kan du inte göra mä tjänsten att kommentera mina frågor istället

Jag har aldrig påstått att jag är smart, bara för att jag ställer massa frågor här i relationsforat i trådarna där andra användare däremot har pekat ut sig själva som smarta killar med upplevda stora problem att få tjejer

Jag däremot har visa mä 'histroniskt' (historiskt?) inkompatibel med IQ-test (så kan man ju alltid säga) så det vore ju spännande att bli upptagen i MENSA på dom meriterna, däremot tror jag att det möjligt att jag kanske enbart (är så kompatibel jag nu kan vara med en männisha)..med hög IQ tjejer med bautabröst från MENSA å själv innehava IQ-0, det är mot alla odds men jag känner mä lite låg som vanligt

Det enda jag vill i förlängningen med Badoo-tjejen är att knulla min toaborste(kuken) mot hennes goda och onda bautabröst..tror du att det många som söker till Mensa med en sådan spatial målbild?....på Mensa finns det mål och mening med medlemsmötena

Och nu har en kevinna som enbart pratar franska & engelska skrivit hej till mig idag, hjälp mä med frågor till henne istället åtminstone ;P (eftersom jag inte vet hur man lär känna nån)...eftersom ni svenska kevinnor är dom riktiga svartfötterna som inte vågar ta er sådana friheter, varav jag känner att jag vill belöna den här svarta feministen
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-09-07 kl. 19:23.
Citera
2019-09-07, 21:03
Avslutad
Citat:
Kan du inte göra mä tjänsten att kommentera mina frågor istället

Jag har aldrig påstått att jag är smart, bara för att jag ställer massa frågor här i relationsforat i trådarna där andra användare däremot har pekat ut sig själva som smarta killar med upplevda stora problem att få tjejer

Jag däremot har visa mä 'histroniskt' (historiskt?) inkompatibel med IQ-test (så kan man ju alltid säga) så det vore ju spännande att bli upptagen i MENSA på dom meriterna, däremot tror jag att det möjligt att jag kanske enbart (är så kompatibel jag nu kan vara med en männisha)..med hög IQ tjejer med bautabröst från MENSA å själv innehava IQ-0, det är mot alla odds men jag känner mä lite låg som vanligt

Det enda jag vill i förlängningen med Badoo-tjejen är att knulla min toaborste(kuken) mot hennes goda och onda bautabröst..tror du att det många som söker till Mensa med en sådan spatial målbild?....på Mensa finns det mål och mening med medlemsmötena

Och nu har en kevinna som enbart pratar franska & engelska skrivit hej till mig idag, hjälp mä med frågor till henne istället åtminstone ;P (eftersom jag inte vet hur man lär känna nån)...eftersom ni svenska kevinnor är dom riktiga svartfötterna som inte vågar ta er sådana friheter, varav jag känner att jag vill belöna den här svarta feministen

Jag skulle aldrig utrycka mig så;"vill ha roligt i sängen", vad menas? Låter tramsigt. Klä ut sig som clowner? Hur kommer det sig, att du jämför din *bip* med en toaborsta, som du vill använda 'mot hennes goda och onda bautabröst'? Ger ingen mening alls. Fick dock tanke på en kille, som fick denna idé och trycka toaborsten upp i mitt arsel, vet inte hur ni killar "tänker"..
Citera
2019-09-07, 21:17
Avslutad
Citat:

Det krävs i första hand att du kan skriva på de två språken. Hon sitter någonstans utanför Sveriges gräns? Du får fråga på allt, undantaget frågor av sexuell karaktär, om du vill tas på allvar. Svartfötter?
Citera
2019-09-07, 21:19
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Jag skulle aldrig utrycka mig så;"vill ha roligt i sängen", vad menas? Låter tramsigt. Klä ut sig som clowner?
Så du dementerar inte att du och andra kevinnor vill ligga på Badoo trots att ni inte är lika desperata som denna överblivna silltunna, men du hade bara uttryckt det på ett ännu rakare sätt? haha

Citat:
Hur kommer det sig, att du jämför din *bip* med en toaborsta, som du vill använda 'mot hennes goda och onda bautabröst'? Ger ingen mening alls. Fick dock tanke på en kille, som fick denna idé och trycka toaborsten upp i mitt arsel, vet inte hur ni killar "tänker"..
Kan det vara så långsökt? att han ville svabba ditt arsel (hans toalett) ren från fekalier, han är väl? antingen rädd för att skita ner sig eller var han koprofag månne? att jag liknar den vid toaborste var bara meningslöst förnedrande trams och jag är fullt normal
Citera
2019-09-07, 21:32
Avslutad
Citat:
Så du dementerar inte att du och andra kevinnor vill ligga på Badoo trots att ni inte är lika desperata som denna överblivna silltunna, men du hade bara uttryckt det på ett ännu rakare sätt? haha

Kan det vara så långsökt? att han ville svabba ditt arsel (hans toalett) ren från fekalier, han är väl? antingen rädd för att skita ner sig eller var han koprofag månne? att jag liknar den vid toaborste var bara meningslöst förnedrande trams och jag är fullt normal

Jag har har aldrig varit på Badoo. Igen, dumt och prata sex med en främling du kanske tycker är motbjudande IR. Det går och prata intressen och drömmar för framtiden.

"Jag är fullt normal"
Citera
2019-09-07, 21:59
Medlem
Enmansdemos avatar
Aha, du påminner nu mig om en annan användare som hette TöntRussin som skrev en massa förra månaden, två följare i livet är alltid en start

Citat:
Det krävs i första hand att du kan skriva på de två språken. Hon sitter någonstans utanför Sveriges gräns? Du får fråga på allt, undantaget frågor av sexuell karaktär, om du vill tas på allvar. Svartfötter?

Nej hon sitter i den här stan, vilket även om det är svårt att tro inte är beläget utanför Sveriges gräns,
ja inledningsvis får ja prata engelska, men jävlas lite med svenskan för att hon ska känna opportunismen i att vara duktig & lära sig svenskan av mä, kan hon få en bättre lärare än enmansdemo när det gäll en menings-uppbyggande konversation!

Svartfot betyder förrädare/svikare på gammalsvenska

Citat:
Jag har har aldrig varit på Badoo. Igen, dumt och prata sex med en främling du kanske tycker är motbjudande IR. Det går och prata intressen och drömmar för framtiden.

"Jag är fullt normal"
Vad gör du i den här tråden om du inte övervägt Badoo?

Jo det var ett klokt tips, jag har faktiskt alltid blivit besviken på min historik, dessutom
är ju tanken att vi ska bota min halvslappa taskmört (kuken) varav jag håll mä dä om att hon måste se frisk ut,
samt ha det där lilla extra (som Vanheden tala om på Mallorca du minns)....att det kräver henne på ett schizo-ID förspel på mina villkor, tjejer gillar utmaningar (färdas genom svarta hål)..

Varav jag tänkte i mogen ålder debutera i konsten att försöka prata dröm-stoff och förhoppningsvis era nya intressen

Jag lyckades handplocka den onlineguide som är skrivet av
kevinnor för kevinnor
, titta på bilden..så kära di är!
https://www.smartare-liv.se/artiklar.php?visa=lara-kanna-en-manniska
(jag kommer sitta exakt sådär rak i ryggen fast min kopp kommer vara helt tom,
sedan för jag henne till munnen)
Underbara frågor att ställa för att lära känna en annan människa
Jag godkänner 3 av 10 frågor, alltid något

Busenkelt med mina diagnoser att lyckas vara närvarande i ståndet
(FB) Ni som vill få lättare att prata med nya människor

Jag är fullt normal under sexualakts imitationerna iaf jämfört med alla andra killar
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-09-07 kl. 22:39.
Citera
2019-09-08, 05:00
Avslutad
[quote=Enmansdemo|68633502]

Mycket likgiltigt trams, som jag ville spara folk och läsa.'Halvslappa taskmört'? Impotens? Finns två olika orsaker till problemet, en fysisk och en psykologisk. Första problem kan lösas vid besök hos en läkare, det andra vid psykolog.

Citat:
Jag är fullt normal under sexualakts imitationerna iaf jämfört med alla andra killar

Knappast är du det. Ett samlag, för att det ska ge mening för en kvinna, kräver en rejäl stånd, som kan hålla +2 hrs. Kanske du är bög? Det får du utreda med psykologen.
Citera
2019-09-08, 12:46
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Mycket likgiltigt trams, som jag ville spara folk och läsa.'Halvslappa taskmört'? Impotens? Finns två olika orsaker till problemet, en fysisk och en psykologisk. Första problem kan lösas vid besök hos en läkare, det andra vid psykolog.
Vad tråkig ton du fick, jag skoja ju om töntrussin

Jag tror du menar likgiltigt trams som du inte vill upprepa! för folk..för du kan inte få mä ogjord, jag har psykologisk halvslapphet precis som en kevinna som int kan överorgasmera sä,
som utgår ifrån utevaron av visuella fetischer tillskillnad mot flickan med slutna ögons önskedrömmar, det låter ju helflängt att snacka sex med sin psykolog..då öppnar man ju upp sitt privatliv för denne haha

Jag tror faktiskt inte att psykologer har några färdiga svar på vad impotens beror på, däremot kan säkerligen psyko-anal-lys leda till att man får till-stånd obehindrat, men man lär inte kunna peka ut vad problemet låg nånstans

Citat:
Knappast är du det. Ett samlag, för att det ska ge mening för en kvinna, kräver en rejäl stånd, som kan hålla +2 hrs. Kanske du är bög? Det får du utreda med psykologen.
Jag tror att du bör sänka dina krav på oss en smula, för inte ens i snuskfilmer håller killen i två timmar, det går över eftertexterna och dessutom ska det vara ett slappt och ledigt mellanliggande täcke av dialog i klassisk porr också, och det är den jag tränar på nu med afrikanskan

Det är fördelen med Badoo....att man kan öva sä, och har tid på sig att tänka klart på vad man kan och bör säga i form av öppna frågor, och på så vis skapa en dikotomi & besvikelse men ändå hopp? hos tjejen när man är rolig och spirituell i text och sedan låst vid mötet

Däremot har du rätt i att akten kan vara i 2 timmar (såtillvida tjejen inte anser att det måste hända nya saker i live hela tiden) totalt...med reservation för Tage Erlanders skämt om prästen som behövde ladda om innan han kunde mässa igen
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-09-08 kl. 13:18.
Citera
2019-09-08, 13:12
Avslutad
Citat:
Vad tråkig ton du fick, jag skoja ju om töntrussin

Jag tror du menar likgiltigt trams som du inte vill upprepa! för folk..för du kan inte få mä ogjord, jag har psykologisk halvslapphet som utgår ifrån utevaron av visuella fetischer, det låter ju helflängt att snacka sex med sin psykolog..då öppnar man ju upp sitt privatliv för denne haha

Jag tror faktiskt inte att psykologer har några färdiga svar på vad impotens beror på, däremot kan säkerligen psyko-anal-lys leda till att man får stånd obehindrat, men man lär inte kunna peka ut vad problemet låg nånstans

Jag tror att du bör sänka dina krav på oss en smula, för inte ens i snuskfilmer håller killen i två timmar, det går över eftertexterna och dessutom ska det vara ett slappt och ledigt mellanliggande täcke av dialog i klassisk porr också, och det är den jag tränar på nu med afrikanskan

Det är fördelen med Badoo....att man kan öva sä, och har tid på sig att tänka klart på vad man kan och bör säga i form av öppna frågor, och på så vis skapa en enorm diskrepans besvikelse men ändå hopp? hos tjejen när man är rolig och spirituell i text och sedan låst vid mötet

Däremot har du rätt i att akten kan vara i 2 timmar (såtillvida tjejen inte anser att det måste hända nya saker hela tiden) totalt...med reservation för Tage Erlanders skämt om prästen som behövde ladda om innan han kunde mässa igen, ifall tjejen inte lider av oxidativ uppstress

Skulle önska att du kunde komprimera lite, jag får ont om huvudet och läsa din text, som jag har skrivit i något annat inlägg, du har ett komiskt talang, kanske värt ett försök? Du vill inte prata med en psykolog, för att det är nära till ditt privat liv? Jaha, du tycker inte att skriva om sitt könsorgan här på Flashback är privat? Jag tror du är drabbad av för mycket porr tittande. Som du säger, du måste ha 'visuelle fetischer', förän det funkar för Pelle N.
Du motsäger dig själv, men det är ju normalt om du är schizo, kan bara referera från mina erfarenheter, och det är 2 +hrs. Inte något konstigt, men rejält 'the old - in - and - out'
Citera
2019-09-08, 13:17
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Skulle önska att du kunde komprimera lite, jag får ont om huvudet och läsa din text, som jag har skrivit i något annat inlägg, du har ett komiskt talang, kanske värt ett försök? Du vill inte prata med en psykolog, för att det är nära till ditt privat liv? Jaha, du tycker inte att skriva om sitt könsorgan här på Flashback är privat? Jag tror du är drabbad av för mycket porr tittande. Som du säger, du måste ha 'visuelle fetischer', förän det funkar för Pelle N.
Du motsäger dig själv, men det är ju normalt om du är schizo, kan bara referera från mina erfarenheter, och det är 2 +hrs. Inte något konstigt, men rejält 'the old - in - and - out'
Paus! jag har givit dig upprepande hintar att det inte är samma sak som schizofreni men du tvingar mä och länka https://sv.wikipedia.org/wiki/Schizoid_personlighetsst%C3%B6rning
tror du jag sitter här och plottrar i vanföreställningar?, du kan inte ana hur objektiv jag är inom det mesta

Citat:
the 'the old - in - and - out'
Jo jag hade en sista fråga för tillfället, tycker du att man kan tolka det som att tjejer som besöker ens profil två gånger finner en fysiskt attraktiv?
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-09-08 kl. 13:30.
Citera
2019-09-08, 13:54
Avslutad
Citat:
Paus! jag har givit dig upprepande hintar att det inte är samma sak som schizofreni men du tvingar mä och länka https://sv.wikipedia.org/wiki/Schizoid_personlighetsst%C3%B6rning
tror du jag sitter här och plottrar i vanföreställningar?, du kan inte ana hur objektiv jag är inom det mesta

Jo jag hade en sista fråga för tillfället, tycker du att man kan tolka det som att tjejer som besöker ens profil två gånger finner en fysiskt attraktiv?

Har du autism då? Nej,det kan vara ett tillfälle, ett misstag. Men fråga;'hej, du har besökt min profil två gånger, intresserat'? Inget svar är också ett svar. Ha en laid back attityd, du har ingen ägg klocka som tickar. Vet inte om du har misstolkat 'the - old - in - and - out', som är i betydelsen av sex,och inte antal gånger din profil är besökt
Senast redigerad av TantRossin 2019-09-08 kl. 13:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in