Citat:
Och det menar du att ni kvinnor tillskillnad innehar eller?
Ni har inte så bråttom med min väggklocka på Badoo iaf.
Intressant råd du kommer med, men är det inte lite framfusigt? när du tycker att jag kommer undan med att fråga ifall hon är intresserad, jag menar...skulle du själv våga skriva så till en karjävel? eller är det så att du projicerar till mig hur tydlig du vill att han ska vara mot dig ifall han nu är intresserad?
Citat:
He he jag såg inte mitt eget skämt klart utan gick tryggt på ingivelsen, men du har prickat helt rätt med min prick (betyder även kuk på engelska) Blir ett ganska effektivt samlag som inte överstiger 2 timmar om man ska se till min profilvisningstakt
med tanke på att kevinnor dom besöker tillbaka profiler först efter att killen besökt dom
(emotjuckar lite lamt men kräver att jag ska jucka som en högmodig New-found-land's hund som
int förmå sä att resa självragg)
Men min fråga rör den lite mindre klientelen som är först på bollarna (invandrarna) genom att besöka min profil, ofta är det handikappade /uppstoppade kvinnor och där man kan man väl snacka om sannolikhet för att hon funnit snubbens plyte attraktivt? när hon är först in menar jag
Citat:
Tänk om det är utevaron av porr som gör att kevinnor lider av impotens, såg du vad jag lade till om du inte vore så het på klappgröten
Citat:
Du kan inte generalisera om mig, det finns en hönan eller äggklockan aspekt här där man innan man upptäcker porren kan ha upptäckt en fetisch, kanske som oförstörd 11 åring på stranden...och sedan kommer porren och bara bekräftar det som redan är
Jag har psykologisk halvslapphet precis som en kevinna som int kan överorgasmera sä,
som utgår ifrån utevaron av visuella fetischer tillskillnad mot flickan med slutna ögons önskedrömmar
som utgår ifrån utevaron av visuella fetischer tillskillnad mot flickan med slutna ögons önskedrömmar
Tror du att jag kan skriva om det goda och det onda gigantiska bröstet om det inte vore för att jag har en större fragmentarisk medvetenhet om vad bröst symboliserar på insidan än vad några judiska porrfilmsmakare kan kräma ur sig på utsidan?
Jag fick enbart en tveksam sådan diagnos med tanke på att utredaren defakto dog under min utredning, men eftersom polisen inte övertog
min utredning
kan vi ju inte utesluta att jag ändå med med mitt sätt att vara var inblandat i hennes död..varav jag tycker att jag extra mycket får självdiagnostisera mej till något som ligger med mig närmreDet är alltså den där Ipren-gel reklamen på tv4 du refererar till nu? där man ser en kevinna varsamt smörja in sig själv
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-09-08 kl. 16:55.
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-09-08 kl. 16:55.