Citat:
Ursprungligen postat av
LaCucaracha
Det är den där minin jag menade som dom bjöd på i Las Vegas iaf. På Åhléns verkar dom inte bjussat på någon sån vad jag vet ÄVEN om man köpte en 125 ml flaska. Sjukt snålt iom att dom borde väl ha samma policy överallt kan man tycka.
MKK är trevlig och inte lika farlig som man kan tro. Har du testat Musc Ravageur? Finns ju en del likheter där fast den senare bygger ju mer på en bas av trä och vanilj. MKK kanske fokus mer är på mysken.
Ja, det var snålt. Lite generosritet i samband med köp gör nog bara gott.
Musc Ravageur har jag kört en femma eller nåt. Den är fin. Ganska mäktig, men jag kunde uppskatta den.
Citat:
Ursprungligen postat av
MrEdwardh
Verkligen inte förstått tjusningen med Sauvage heller. Luktar inget speciellt och man känner den överallt. För mig handlar dofter om att utmärka sig eller skapa en känsla och Sauvage gör det verkligen varken eller för mig. Kanske kan nya Parfum koncentrationen göra det, ska lukta på den vid tillfälle men hittills har det aldrig varit nära ett köp för min del med de andra två koncentrationerna
Nu har jag bara testat edp:n, men den kändes lite rundare än edt:n, vilket är positivt. Det finns så mycket annat bra dock så jag går vidare