2019-09-03, 19:48
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Solklart fall utav "grooming" - hon har träffat någon på nätet och lockats dit, till en början säkerligen allt bra och trevligt, sedan bjuds hon på antingen alkoläsk eller en läsk med sömnmedel eller Rohypnol. GM har sedan förlustat sig med hennes späda och orörda kropp - utgången torde vara negativ, tyvärr - detta då samhället hon klev av i är litet och alla känner till de avarter som smyger omkring där. Någon borde ha sett något. Om inte så lär de snart, troligtvis, hitta kroppen naken, skändad och ytterst död...
Citera
2019-09-03, 19:51
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Vad i helvete svamlar du om? Det står klart och tydligt i min länk att utvecklingsstörd är ett relevant och aktuellt begrepp att använda, är du drogad eller på fyllan, korkade muppjävel.

Såg det nu, jag får skylla på att jag är trött och ber om ursäkt
Citera
2019-09-03, 19:55
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModerRota
Tror ni att hon har blivit "Hassad"?

Alltså, bortförd och sexuellt utnyttjad, därefter tvångskonverterad till Islam och sen ut i världen mot nya IS äventyr?

Nej. Varför skulle någon tro det?
Citera
2019-09-03, 19:58
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Solklart fall utav "grooming" - hon har träffat någon på nätet och lockats dit, till en början säkerligen allt bra och trevligt, sedan bjuds hon på antingen alkoläsk eller en läsk med sömnmedel eller Rohypnol. GM har sedan förlustat sig med hennes späda och orörda kropp - utgången torde vara negativ, tyvärr - detta då samhället hon klev av i är litet och alla känner till de avarter som smyger omkring där. Någon borde ha sett något. Om inte så lär de snart, troligtvis, hitta kroppen naken, skändad och ytterst död...

Dina fantasier just fantasier. Finns ingen som helst anledning till att betrakta det som solklart att det är så det gått till.
Citera
2019-09-03, 20:00
Ju mer jag läser desto mer känns det som ett frivilligt försvinnande som sen kanske gått åt helvete. Att ens syster inte vet om man är sexuellt aktiv eller inte är väl inte så konstigt, och även om hon inte var sexuellt aktiv så betyder det ju inte att hon inte ville/ sökte det. Hormonerna i den åldern är fan inte att leka med och om hon dessutom inte är helt med mentalt. Jag hade lätt kunna dragit hemifrån till en "hemlig partner" för att alla "är dumma i huvudet" och "ingen annan förstår mig" osv när jag var typ 13. Sen känns det som att något gått fel eftersom hon inte hört av sig.
Citera
2019-09-03, 20:00
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Nej. Varför skulle någon tro det?

För att vissa människor på Flashback vill så gärna att det ska stå 20 stycken pedofilinvandrare som kidnappar folk och bär bombväst vid varje husknut

Förhoppningsvis så hittas hon snart men för varje timme som går så börjar det bli allt mindre troligt att hon kommer o hittas levande igen, speciellt nu när det börjar bli kallt om nätterna igen.
Citera
2019-09-03, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alfons8148
I denna video "Jag ska blogga några dagar, kanske inte lägga upp allting" och ett litet hemligt skratt på det. Jo hon är sexuellt aktiv 110%.

https://youtu.be/Cx6xfgGheK4?t=66

Citat:
Ursprungligen postat av Alfons8148
Varför skulle hon ha något sexigt i blicken över en sån sak?
De flesta tonårstjejer är mer eller mindre efterblivna redan som det är..
De kan dessutom lägga på ett skenvuxet beteende, men samtidigt ett helt efterblivet beteende.
Lekar och roller är dom proffs på, speciellt när dom vill komma undan med något.

Tro mig, handskas med en och hon kan svänga från en smart tjej, till totalt hänsynslös, till helt hjärndöd.
Allt vilken roll hon vill klä sig i.

Ok. Det kan ju ha varit pga det du skrev...?
Citera
2019-09-03, 20:12
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Dina fantasier just fantasier. Finns ingen som helst anledning till att betrakta det som solklart att det är så det gått till.

Nej, självklart inte, då vore ju jag GM, eller hur? Men, Flashback är just Flashback av en anledning - sanning blir till lögn, lögn blir trådsanningar samt spekulationer och tvärsäkra och osannolika scenarion är sajtens livsluft. Kryddade lite som alla förstår, men du kände dig manad att läxa upp mig - bra så...
Citera
2019-09-03, 20:12
Medlem
Hursomhelstings avatar
Ja vad fan att vi har ett skitsamhälle fullt med pedofiler och kvinnohatare.

Hoppas att detta slutar väl
Citera
2019-09-03, 20:14
Medlem
Tänk att så fort polisen inte springer i skogen gör dem inget.

När man startar upp ett eftersök är det inte bara att kasta sig ut i skogen. Det vore slöseri med resurser.

Polisen arbetar för fullt, med att kolla upp folk. Kolla upp platser, leta efter spår.
Men ni tycks tro att SJ och Polisen sammarbetar så till den grad att Polisen bara kan kolla i sin egna dator, skriva "Emelie blond" och få upp det.

Nej precis så funkar de inte. Utan de tar timmar att sorteta ut relevant material och att sedan gå igenom det. Hur många tågstationer finns det inte hon kunnat åkt till under ett dygn?
Bussar, taxi mm.

Vart har hon rymt när hon rymt tidigare osv osv.
Citera
2019-09-03, 20:19
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Nej, självklart inte, då vore ju jag GM, eller hur? Men, Flashback är just Flashback av en anledning - sanning blir till lögn, lögn blir trådsanningar samt spekulationer och tvärsäkra och osannolika scenarion är sajtens livsluft. Kryddade lite som alla förstår, men du kände dig manad att läxa upp mig - bra så...

Menar man att något är solklart, så finns det ju ingen anledning att diskutera olika möjligheter. Det vänder jag mig mot.
Citera
2019-09-03, 20:27
Medlem
2 dygn sedan hon anmäldes försvunnen nu och 56 timmar sedan hon lämnade hemmet/boendet, känns inte bra detta och verkar bli dimma ikväll och 6-7 grader i natt och är hon utomhus så blir det en tuff natt då hon ev har blöta kläder om hon varit utomhus runt Ludvika idag.

Va det bara ett troll den som sade sig vara systern?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in