Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-07-28, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ludde9601
S*an?

Yes.
Citera
2019-07-28, 11:29
Medlem
Tänker ang True Stories att Levan inte direkt framställde entouraget på ett positivt sätt. De framställdes som fullblodsegoister och empatilösa människor. Trodde han höll dem bakom ryggen, så där gjorde han ett stort misstag, eller så har jag fel.
Citera
2019-07-28, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zannazezz
Nej ni fortsätter spekulera om detaljer om självmordet och det är sjukt. Ja man vill veta varför men det får man nog aldrig svar på. Är också intresserad av hans sista tid men inte hur han gjorde det, det är onödigt vetande.
Dina åsikter är subjektiva pch inte av intresse för gemene man. Visst får du ha dom, men räkna inte med att någon annan ska bry sig.
Citat:
Haha bra ursäkt för er sjuka morbida nyfikenhet.
Du är ju också nyfiken, du sitter ju bara och projicerar för att du skäms över att du är lika morbid som alla andra männsikor. Tim är död, tyvärr och bryr sig nog inte nämnvärt om den här tråden.
Senast redigerad av StationOdenplan 2019-07-28 kl. 16:09.
Citera
2019-07-28, 18:22
Medlem
Påtal om annat, någon som har märkt vart ifrån han hämtat inspiration från till låten Freak?

https://m.youtube.com/watch?v=C35DrtPlUbc

Detta var visst en mycket populär låt förr.

Lyssna på visslet några minuter in i låten, precis samma 😊
Citera
2019-07-28, 18:32
Medlem
zannazezzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StationOdenplan
Dina åsikter är subjektiva pch inte av intresse för gemene man. Visst får du ha dom, men räkna inte med att någon annan ska bry sig.

Du är ju också nyfiken, du sitter ju bara och projicerar för att du skäms över att du är lika morbid som alla andra männsikor. Tim är död, tyvärr och bryr sig nog inte nämnvärt om den här tråden.

Jasså varför svarar du då om du nu inte bryr dig?

Nej men hans anhöriga kanske gör det, idiot
Citera
2019-07-28, 22:32
Medlem
Citat:
Jasså varför svarar du då om du nu inte bryr dig?

Nej men hans anhöriga kanske gör det, idiot
Jag tänkte att du kunde ha användning av den informationen när du ger dig ut i verkligeheten.
Citera
2019-07-28, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palle-valpen
Påtal om annat, någon som har märkt vart ifrån han hämtat inspiration från till låten Freak?

Haha ja 😄
Citera
2019-07-28, 23:39
Medlem
zannazezzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StationOdenplan
Jag tänkte att du kunde ha användning av den informationen när du ger dig ut i verkligeheten.

Du svarade försent, try again 😘
Citera
2019-07-29, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palle-valpen

Faktum är att det är taget från den länkade låten.
Citera
2019-07-29, 01:36
Medlem
Citat:
Fattar inte varför folk så gärna vill veta hur han gjorde det. Vad spelar det för roll? Nyfikna idioter. Visa respekt istället och låt han vila i frid.

Jag tror det handlar om att få ett slut och även en förståelse, hur konstigt det än verkar för dig. Och tror de flesta verkligen vill att han ska vila i frid.
Nej det spelar ingen roll egentligen HUR det gick till. Men jag tror det kan bidra till hur man kan hjälpa självmordsbenägna människor å få veta hur och vad som hände. Jag själv tex har ju ingen kunskap i ämnet: vilka tecken ska man reagera på, vilka objekt bör tas bort från personen etc.

Nåt annat som jag tror bidrar är att man är van vid att höra hur det gått till. Finns det någon som inte vet hur Kurt Cobain, Whitney, Amy whinehouse, Chester, Chris Cornell, MJ, Elvis etc dog? Nej. I de fallen så vet man ju exakt vad som hänt och finner (i alla fall jag) ett slags ”lugn”. I många fall så finns ju även ”obduktionsprotokoll”och självmordsbrev publicerade. Jag tror att om världen fortf inte visste HUR nån av dessa dog så hade debatten fortsatt tyvärr
Och vi är ju uppenbarligen här i den här tråden och undrar och spekulerar för vi saknar vissa pusselbitar
Citera
2019-07-29, 02:23
Medlem
zannazezzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unnamax
Jag tror det handlar om att få ett slut och även en förståelse, hur konstigt det än verkar för dig. Och tror de flesta verkligen vill att han ska vila i frid.
Nej det spelar ingen roll egentligen HUR det gick till. Men jag tror det kan bidra till hur man kan hjälpa självmordsbenägna människor å få veta hur och vad som hände. Jag själv tex har ju ingen kunskap i ämnet: vilka tecken ska man reagera på, vilka objekt bör tas bort från personen etc.

Nåt annat som jag tror bidrar är att man är van vid att höra hur det gått till. Finns det någon som inte vet hur Kurt Cobain, Whitney, Amy whinehouse, Chester, Chris Cornell, MJ, Elvis etc dog? Nej. I de fallen så vet man ju exakt vad som hänt och finner (i alla fall jag) ett slags ”lugn”. I många fall så finns ju även ”obduktionsprotokoll”och självmordsbrev publicerade. Jag tror att om världen fortf inte visste HUR nån av dessa dog så hade debatten fortsatt tyvärr
Och vi är ju uppenbarligen här i den här tråden och undrar och spekulerar för vi saknar vissa pusselbitar

Okej jag ger mig. Vissa vill gärna veta och andra inte. Det ligger väl i människans natur.
Men jag är mest nyfiken på varför. Hans pappa beskrev det som en seriekrock. Vad var det som hände? Är det ett bevis på att även om man har ”allt” så betyder inte det att man automatiskt mår bra. Allt är så himla tragiskt! Jag har själv varit med om ett nära självmord och man undrar bara varför...
Citera
2019-07-29, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GafflaLagom
Faktum är att det är taget från den länkade låten.

Jo, det verkar ju helt klart så, men jag hade ingen aning.

Vet du någon mer låt som han hämtat inspiration ifrån till nya albumet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in