2019-09-02, 10:43
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Så du saknar helt självförtroende ts? Du kan ju inte hålla på och tom göra ner dig själv, kvinnor vill bli skyddade, inte leka mamma åt sin pojkvän och vara beskyddaren.
Kvinnor numera med vissa undantag har attityden att dom inte behöver en man så har du förslag på vad han kan göra som inte gör att han hamnar i trubbel? Alltså något som kanske funkar och inte floskler eller solipsistiska anekdoter som inte säger något. Good luck
Citera
2019-09-02, 11:48
Medlem
Livsstilsparasits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skommet
Du måste gå ut på krogen och gå fram till fulla tjejer! Fattar du det? Alla fattar att det är så det går till men ingen erkänner det.

Plus på den!

Vad det skulle vara för intressant att stoppa in den på en hora kan jag aldrig förstå. Att stoppa in den på en småfet och fyllekåt kvinna i lagom ålder, är oerhört tacksamt.
Citera
2019-09-02, 12:44
Medlem
Skaffa hund kan väl vara en bra idé i vilket fall. Du kommer ut mycket och träffar folk och du kanske kan gå med i nån hundklubb eller nåt.

Eller börja med nån budosport. Där är dom flesta oftast snälla och lite töntiga och ofta fin klubbgemenskap.
Citera
2019-09-02, 13:01
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Kvinnor numera med vissa undantag har attityden att dom inte behöver en man så har du förslag på vad han kan göra som inte gör att han hamnar i trubbel? Alltså något som kanske funkar och inte floskler eller solipsistiska anekdoter som inte säger något. Good luck

Absurt jävla nonsens tror du ens på det själv? Kvinnor är beskyddarna av tvåsamheten och är dom som hetsar för förhållande, 18 åriga slampor är inte relevant, 30 åringar med biologisk klocka som börjar ticka som för alla andra kvinnor däremot, du och jag lever uppenbarligen i 2 helt olika verkligheter ELLER så är det som jag alltid har sagt, incels primära problem är att dom tänker precis som kvinnor och har ett extremt feminin sätt att se på relationer och känslor.

Så börja där kanske. Joina oss andra i verkligheter och sluta med att sätta fittan på den högsta piedestal världens någonsin har skådat? Att vara överlägsen någon men sen aktivt sätta sig själv i underläge gör ju nämligen att det är en själv som sabbar dynamiken och det kan ingen hjälpa dig med förutom du själv eftersom det är du själv som stängt in i den där boxen.
Citera
2019-09-02, 13:29
Medlem
Skulle tippa 40% av männen i Sverige är Incels.

För de flesta av dessa är den enda chansen att bli relativt rika och kunna kommunicera med kvinnor från andra länder , att lära sig Spanska är en fördel eftersom det finns ett litet mans-underskott i Syd-Amerika.

Sen kan man prova Indonesien och liknande länder och se ifall man kan få tag i någon där , men man ska vara säker på att det verkligen är någon som är seriös.

Så det är svårt ,det är helt klart dåligt att vara Incel så man borde anstränga sig för att inte vara det.
Citera
2019-09-02, 14:46
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Skulle tippa 40% av männen i Sverige är Incels.

För de flesta av dessa är den enda chansen att bli relativt rika och kunna kommunicera med kvinnor från andra länder , att lära sig Spanska är en fördel eftersom det finns ett litet mans-underskott i Syd-Amerika.

Sen kan man prova Indonesien och liknande länder och se ifall man kan få tag i någon där , men man ska vara säker på att det verkligen är någon som är seriös.

Så det är svårt ,det är helt klart dåligt att vara Incel så man borde anstränga sig för att inte vara det.

98% av alla snubbar jag känt genom livet ligger, 40% är absurt och kan bara komma från någon som befinner sig väldigt väldigt långt ifrån verkligheten.
Citera
2019-09-02, 16:52
Medlem
Trezors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FFL96
Fy fan vad sunkigt, ligga med oattraktiva knarkande horor och riskera vidriga sjukdomar.

De prostituerade i Thailand skiljer sig från de västerländska prostituerade då de gör det för att försörja familjen, de är feminina och attraktiva. De behöver inte knarka för de har något att leva för, och prostitution är fullt accepterat i deras kultur. Som alltid vid oskyddat sex riskerar man sjukdomar.

Med varje ny sexuell partner försvinner lite av vårt anknytningsklister så att ha sex med en massa prostituerade är inte en bra idé om man vill ha en lycklig relation.
Citera
2019-09-02, 17:00
Medlem
1. Börja i kampsport
2. Börja gymma
2. Definiera kroppen
3. Skaffa snygga kläder
4. Gör om frippan till en så kallad fuckboyfrippa (kort på sidorna)
5. Spara ut lite skäggstubb
6. Tjäna mer stålars
7. Utöka ditt kontaktnät efter att du fixat alla ovan punkter

Helvete vad du kommer få ligga.
Citera
2019-09-02, 17:07
Medlem
JordenIsPlatts avatar
BTW det verkar ju enligt gemene uppfattning populärt att kalla detta ett modernt fenomen så vad är skillnaden mellan dagens "incels" och dom som för 10 år sen kallades sig för "snälla killarna"?

Exakt samma jävla tomtar.
Citera
2019-09-02, 18:23
Medlem
lol21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FFL96
Fy fan vad sunkigt, ligga med oattraktiva knarkande horor och riskera vidriga sjukdomar.

men fy
Citera
2019-09-03, 04:51
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeropatra
Jag bor i Stockholm så ja. Grejen är väl att många kvinnor i min ålder är upptagna? Sedan så tror jag inte att en tjej i min ålder vill ha en oerfaren (näst intill oskuld) heller.

Tinder har jag redan försökt med. Jag skulle behöva träffa någon som verkligen letar seriöst, men inte via nätet för där klarar jag inte konkurrensen.

Problemet är att det kommer bli synd för hunden om man inte kan ta med den till jobbet.

Det är asnajs med killar som har noll eller nästan noll sexuell erfarenhet. De har inte lagt sig till med massa ovanor och man kan lära upp dem precis som man vill ha dem😁
Citera
2019-09-03, 17:09
Medlem
Hur ser dina sociala färdigheter ut i övrigt?

Är du bra på att hålla igång en konversation eller brukar det bli stelt och tyst efter några meningar?
Har du lätt att knyta kontakter? Respekterar folk dig? Är du intressant? Har du humor? Är du lätt och okomplicerad att umgås med? Vågar du stå upp för dig själv och din egen åsikt?

Jag skulle vilja påstå att ditt problem antagligen inte ligger specifikt i hur du pratar med tjejer, utan snarare i din utstrålning och hur du uppfattas i allmänhet. Är problemen något av ovanstående så är det nog fel ände att börja i att fokusera på just tjejerna.

Jag var väldigt blyg och tillbakadragen för 6-8 år sedan, idag har jag inga större problem med att få respekt, prata med alla eller att vara hemmafestens mittpunkt.

Övning ger färdighet - börja lågt om det känns bättre. Börja prata med fula människor om det är för pinsamt att prata med de snygga tjejerna. Byt några ord med pizzabagaren, taxichauffören, parkbänksalkisen, hundägaren och kassören när tillfälle ges. Lägg dig i diskussionen vid fikabordet och var inte rädd att vädra din egen åsikt! Sträck på dig och säg vad du vill ha sagt!

Ha ett öppet kroppspråk och ta av dig kepsen om du fortfarande går runt i en.

Fokusera på det du kan förändra - utseende är bara en del av det som bygger attraktion.
Det finns massvis av andra saker du kan tänka på för att framstå som mer attraktiv.

Avslutningsvis - ta en buggkurs om du vill gå ut på lokal, efter 6-8 tillfällen dansar du bättre än de flesta andra på dansgolvet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in