2019-08-22, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Fan vad patetiskt det där låter.
Tragiskt, sorgligt...

Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Jag skulle ju personligen inte ta råd från någon vars definition av framgång och lycka är att "åka utomlands".

Berätta för mig vad är det som är bättre med att ha lite dåligt fyllesex med nån feministtjockis från krogen och känna ånger nästa dag?

Känner ni er stolta över era ”erövringar” och att ni slapp betala 2000 kr utan la ut det på drinkar och taxi i stället?
Senast redigerad av krakelibrankel 2019-08-22 kl. 10:51.
Citera
2019-08-22, 10:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Är du verkligen en "incel"? Du verkar ju varken bitter eller hatisk.

Många växer upp i tron med att "ungkarlslivet" ska vara fullt av äventyr och tillfälligt sex, men så ser det inte ut för de allra flesta. En kille strax över trettio betraktas som ung av de flesta, och många i den åldern har bara haft någon enstaka romantisk/sexuell erfarenhet.

Du har just kommit upp i åldern då du börjar betraktas som vuxen på riktigt. Är du ordnad och hyfsat trevlig så kommer du vara intressant för kvinnor i din egen ålder (eller strax över), som vill bilda familj och ha någon att dela livet med. Jag var inte särskilt intressant för kvinnor när jag var yngre, för jag var alldeles för stel, krävande och seriös. Det ändrades när jag blev äldre.

Bra! Då är inte jag någon så kallad incel jag heller. Har dock ett större problem än vad TS har och det är att jag är 15 år äldre. Det är sant att det var riktigt bra när man var 35 men det är ingenting man kan leva på nu. Vad tar jag mig till när man fyllt 60 och lever likadant som man gör nu? Iochförsig förstår jag redan vikten av att närma mig kvinnor i egen ålder eller lite äldre. Dessutom lockar inte yngre (de är ju knappt ens snygga, jo många gånger förstås men många gånger inte snygga alls).

Kan inte ge TS några råd. Det är livet det här. Känns som att en hel del beror på tur och tillfälligheter. Viktigt är iallafall att vara ute, att finnas till hands.
Citera
2019-08-22, 10:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Mitt korta och enkla tips är att du börjar på en ridskola i en kurs för nybörjare. 95% kvinnor/tjejer och en majoritet av dem är singlar. Själv fick jag sluta på ridskolan efter att ha hamnat i "fel" säng i samband med en julavslutning...

TS är kort. Han bör ta till sig rådet han fick att närma sig andra korta. Kvinnor ju oftast korta så det problemet TS har är inte så mycket av ett problem. För det handlar aldrig om det man själv hakar upp sig på: glasögon, längd, högt hårfäste eller vad det nu är.
Citera
2019-08-22, 11:23
Medlem
Wretch32s avatar
Läs Corey Waynes bok How To Be A 3% Man och kolla hans Youtube videos så ska du nog kunna vända på steken här😊

Börja Utöva träning i någon form kan också starkt rekommenderas.

Mvh
Citera
2019-08-22, 17:14
Medlem
killawifes avatar
Du behöver väl först och främst komma underfund med vad du vill ha ut av ett umgänge med kvinnor. Om du bara vill ha sex så funkar det utmärkt att åka till Thailand exempelvis, jag har vänner som åker dit ofta endast för att knulla och festa.
Om du vill ha familj och barn så bör du kanske gå till ställen där 30-35 åriga kvinnor hänger då dessa brukar vara väldigt desperata efter just detta.
Om du vill ha en trevlig flickvän som vill träffas, umgås, knulla och göra allmänt roliga saker så är det nog kört nu. Du skulle gjort det tidigare. Kan du attrahera en yngre tjej så är det det du bör satsa på om du vill ha detta.

Men rent generellt, om du vill träffa en kvinna så måste du gå dit kvinnor finns. Glöm Tinder och sån skit utan träning, danslektioner, kvällsstudier, festivaler tillochmed är bra ställen att träffa någon på.

Jag har samma problem själv fast jag har lärt mig att acceptera att jag kommer att vara ensam och bryr mig inte så mycket om det.
Citera
2019-08-22, 19:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av killawife
Du behöver väl först och främst komma underfund med vad du vill ha ut av ett umgänge med kvinnor. Om du bara vill ha sex så funkar det utmärkt att åka till Thailand exempelvis, jag har vänner som åker dit ofta endast för att knulla och festa.
Om du vill ha familj och barn så bör du kanske gå till ställen där 30-35 åriga kvinnor hänger då dessa brukar vara väldigt desperata efter just detta.
Om du vill ha en trevlig flickvän som vill träffas, umgås, knulla och göra allmänt roliga saker så är det nog kört nu. Du skulle gjort det tidigare. Kan du attrahera en yngre tjej så är det det du bör satsa på om du vill ha detta.

Men rent generellt, om du vill träffa en kvinna så måste du gå dit kvinnor finns. Glöm Tinder och sån skit utan träning, danslektioner, kvällsstudier, festivaler tillochmed är bra ställen att träffa någon på.

Jag har samma problem själv fast jag har lärt mig att acceptera att jag kommer att vara ensam och bryr mig inte så mycket om det.
På sikt vill jag väl få till en relation. Och kanske bilda familj. Men jag tänker att jag vill börja med steg 1. Att få ligga skulle fungera kortsiktigt.

Citat:
Ursprungligen postat av killawife
Om du vill ha en trevlig flickvän som vill träffas, umgås, knulla och göra allmänt roliga saker så är det nog kört nu. Du skulle gjort det tidigare.
Jag har ju försökt tidigare men det har ju inte gått. Men ja jag skulle vilja börja med det.
Citera
2019-09-02, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeropatra
Jag är en så kallad incel som de flesta har förstått något som ökar bland män i Sverige men även över hela världen. Jag har haft sex en gång i mitt liv och det var när jag var 22 och sedan dess har det varit dött på relations och sexlivet även nu tio år senare. Jag har försökt med nätdejting i alla år, försökt träffa tjejer via vänner och även varit en del på nattklubb och så även fast tjejer där är extremt ytliga så där är det riktigt svårt.

Nu har man ju börjat bli till åren då man inte går ut på samma sätt med kompisar när man var yngre, jag är i förstadiet att bli gammal känns det som. Det är nu eller aldrig jag måste ändra på det här. Annars blir jag "40 year old virgin +1". Jag känner mig i princip som oskuld även fast jag inte är det i faktisk mening.

Finns det något man kan göra för att komma ur detta? Jag har ju ingen status som tjejer gillar och jag är definitivt inte snygg. Jag är även kort och har ingen pondus.

Är min enda chans att få lite kärlek att skaffa en hund eller något?

Du måste gå ut på krogen och gå fram till fulla tjejer! Fattar du det? Alla fattar att det är så det går till men ingen erkänner det.
Citera
2019-09-02, 07:34
Bannlyst
Du förlorar redan halva slaget bara igenom att kalla dig själv för incel.

Incel ska du enbart kalla dig själv för om du vill fortsätta vara den lilla pojken det är så synd om, då det inte finns någonting han kan göra för att förbättra sina omständigheter.

Vill du dock lära dig. Så behöver du inse att du har massor att ta igen och förstå att det finns områden i det sociala spelet där du felar. Och att vem som helst kan lära sig att bli mera attraktiv. Men det kräver hårt arbete och en inställning om att din situation faktiskt går att förbättra.

Inceldom är för dem som vill fortsätta tycka synd om sig själva och sätta sig ner o tjura på att världen inte fungerar precis så som dem tycker. Att människor vägrar dansa efter deras pipa.

Ett bra första steg är träning och att ta hand om dig. Det kommer ge dig lite mål i livet och hjälpa dig med självförtroendet samtidigt som du får en ökad mängd energi.
Men enbart träning kommer inte göra att du börjar träffa tjejer utan det underlättar för dig en del, så ett delmål att ha vid sidan av är att försöka snacka med x antal brudar varje vecka. "Denna vecka ska jag snacka med 5 stycken."
Och det kan vara folk du träffar på stan eller via internet.

Anledningen till det är att du har flera år att ta igen och behöver mer erfarenhet. Ju mer tjejer du snackar med, desto naturligare kommer det bli. Och chansen är hög att du hittar några som du gillar och fortsätter att snacka med på vägen.

Sen det absolut sista tipset du behöver är att Människor suger. Så du kommer behöva hitta dig till och söka efter några människor som inte gör det och ha dem som förebilder en stund. Chansen är stor att ingen av männen eller kvinnorna i din närhet, på det här forumet eller annan valfri plats har en hum om hur kvinnor och det sociala spelet fungerar. Somliga är bra på det naturligt utan o veta varför, andra måste lära sig det. Andra har aldrig och kommer aldrig och lära sig det.
Så du får leta rätt på männen som gör det och delar med sig av sin visdom o försöka lära dig från dem..
Det finns gott om information och förebilder på nätet.
Ett hett tips är att börja följa Dan Bilzerian på sociala medier och kolla på allting han sysslar med i kombination med att lyssna till en del dejting gurus.

Inom några år har du börjat träffa några. Inom fem har du börjat bli bra på det. Och inom tio år är du en mästare.

Det är bara o kavla upp ärmarna och hugga in.
Citera
2019-09-02, 08:11
Bannlyst
Är man inte ute ur incel-livet om man för det första slutar att vara så djävla lat?

Man klipper sig och köper sig en skjorta och går inte ut i t-shirt och mjukisbyxor. Hur svårt kan det vara? Slå av datorn! Titta inte ned i telefonen där ute! (Jag skriver en djävla massa inlägg på Flashback men kallar det inte för ett incelliv, bry er inte om mig).

Jag kan prata med kvinnor där ute. Inte med alla, låter bli folk i kläd- och matbutikerna fast kan skämta till det ibland. Annars har jag lite damkontakt på jobbet.

Fattar egentligen inte detta med incel. Socialt handikappade som isolerar sig själva men uttrycker frustration på andra när felet ligger i hjärnan hos sig själva?
Citera
2019-09-02, 08:59
Medlem
lol21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeropatra
Jag är en så kallad incel som de flesta har förstått något som ökar bland män i Sverige men även över hela världen. Jag har haft sex en gång i mitt liv och det var när jag var 22 och sedan dess har det varit dött på relations och sexlivet även nu tio år senare. Jag har försökt med nätdejting i alla år, försökt träffa tjejer via vänner och även varit en del på nattklubb och så även fast tjejer där är extremt ytliga så där är det riktigt svårt.

Nu har man ju börjat bli till åren då man inte går ut på samma sätt med kompisar när man var yngre, jag är i förstadiet att bli gammal känns det som. Det är nu eller aldrig jag måste ändra på det här. Annars blir jag "40 year old virgin +1". Jag känner mig i princip som oskuld även fast jag inte är det i faktisk mening.

Finns det något man kan göra för att komma ur detta? Jag har ju ingen status som tjejer gillar och jag är definitivt inte snygg. Jag är även kort och har ingen pondus.

Är min enda chans att få lite kärlek att skaffa en hund eller något?

gör som alla andra svenssons, sexturista i Thailand
Citera
2019-09-02, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lol21
gör som alla andra svenssons, sexturista i Thailand
Fy fan vad sunkigt, ligga med oattraktiva knarkande horor och riskera vidriga sjukdomar.
Citera
2019-09-02, 10:36
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Så du saknar helt självförtroende ts? Du kan ju inte hålla på och tom göra ner dig själv, kvinnor vill bli skyddade, inte leka mamma åt sin pojkvän och vara beskyddaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in