2019-09-02, 10:42
Medlem
SevenStarss avatar
Bara att vänta och se om man kommer att orka se klart den här säsongen.

Helen fick mig att tänka på Doug Funnie !
Citera
2019-09-02, 13:06
Medlem
Så jäkla tråkigt med tidigare deltagare. Varför kan inte de ansvariga inom PH inse att de bästa säsongerna av PH inte har haft några tidigare deltagare?

Rätt så tragiskt när man vet om att "PH-mamman" som är ansvarig för programmet ligger/har legat med många av de tidigare manliga deltagarna dessutom. Kan lova att citat som "Ligger du med mig och gör det här för mig så får du vara med i nästa säsong också" är förekommande..
Senast redigerad av Chachi22 2019-09-02 kl. 13:08.
Citera
2019-09-02, 13:48
Medlem
Mommis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hmacy
Spännande, äntligen är det igång igen.
Blir kul att se min gamla favorit Jennifer igen, Jesper däremot hoppas jag åker omgående.

håller med. Jennifer kan stanna men Jesper och marcello kan ta varandra i handen och lämna snabbare än omgående
Citera
2019-09-02, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chachi22
Så jäkla tråkigt med tidigare deltagare. Varför kan inte de ansvariga inom PH inse att de bästa säsongerna av PH inte har haft några tidigare deltagare?

Rätt så tragiskt när man vet om att "PH-mamman" som är ansvarig för programmet ligger/har legat med många av de tidigare manliga deltagarna dessutom. Kan lova att citat som "Ligger du med mig och gör det här för mig så får du vara med i nästa säsong också" är förekommande..

Vem är ”PH-mamman”?
Citera
2019-09-02, 14:14
Medlem
Rätt tråkigt första avsnitt. Camilla gav ju ett intryck men kan fortfarande inte förstå hur tjejer kan springa efter Marcelo. Tycker dessutom han blivit ännu sunkigare än innan. Hade fan inte tagit i han med tång ens.
Citera
2019-09-02, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enmiljonkr
Vem är ”PH-mamman”?

Susann* Nyl*n (*=e)

Sen så ska även Nicol* Ryd*n (*e=) enligt rykten hållit på med deltagare. Detta diskuterades även i förra(?) eller någon tidigare tråd om paradise hotel.
Senast redigerad av Chachi22 2019-09-02 kl. 15:24.
Citera
2019-09-02, 16:32
Medlem
Är det bara jag som tycker att Jesper gör show och bra tv! Han är ändå inte sliskig mot tjejerna och har typ respekt om man jämför med Marcelo som bara tänker med Det där nere
Citera
2019-09-02, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muffins50
Är det bara jag som tycker att Jesper gör show och bra tv! Han är ändå inte sliskig mot tjejerna och har typ respekt om man jämför med Marcelo som bara tänker med Det där nere

Håller med, förstår inte varför alla stör sig så mycket på han. Dock var han svinigare i Temptation Island, avskydde honom där.
Citera
2019-09-02, 20:39
Medlem
Haha håller med! Han verkar ändå vara lite stabil nu har han flickvän? Han Hänger rätt mycket med någon brud *L från Malmö hon verkar vara bra tjej fin dessutom! Hoppas han håller sig till henne
Citera
2019-09-02, 22:07
Medlem
Camilla är utan tvekan Erikas efterträdare när det kommer till vilken deltagare som tydligt lider av en personlighetsstörning och som kommer gå helt bananas. Snart kommer hon stå och skrika hysteriskt framför Marcelo. I övrigt ganska larviga och tråkiga deltagare i första avsnittet.
Citera
2019-09-03, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frean2121
Camilla är utan tvekan Erikas efterträdare när det kommer till vilken deltagare som tydligt lider av en personlighetsstörning och som kommer gå helt bananas. Snart kommer hon stå och skrika hysteriskt framför Marcelo. I övrigt ganska larviga och tråkiga deltagare i första avsnittet.

Camilla är fan värre än Erika gråter sen skrattar hon osv psyk beteende
Citera
2019-09-03, 01:18
Medlem
-SchmergliN-s avatar
- Camilla är ju ett trainwreck av sällan skådat slag. Jag vet inte var jag ska börja, 10/10 casting.

- Adam är fan svinmysko, men jag diggar han. Jeppe Johanssons eftertänksamma och konstant småbenzade lillebror.

- Nathalie, 20 år eller sliten 38-årig Hollywoodfru? Jag vet inte.

- Ruggig skämskudde när manlet-Jeppe försökte charma Rebecca Stella. Dags att tygla den galopperande hybrisen lite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in