2019-09-03, 01:29
Medlem
MrsVanity1s avatar
Nja...inte så bra hittils men endast gått 2 avsnitt iofs.

Problemet är att jag verkligen inte tål Marcello.Aldrig stört mig på en deltagare på detta viset förut.

Nåväl,ska ge det några avsnitt till.
Citera
2019-09-03, 09:36
Medlem
Men varför ser hälften av deltagarna ut som bubbleheads? Små taniga kroppar och stora huvuden, gäller både några av tjejerna och killarna..
Citera
2019-09-03, 14:23
Medlem
Kan väl inte bara vara jag som tycker att Camilla Skalleberg, 20 år, är PH:s stora behållning än så länge? Resten av kvinnorna känns bleka. Bland gubbarna är det Jesper den som känns mest underhållande hittills. Resten är jag lite tveksam till.

Såg att Camilla hade en liten kanal på YouTube också med 197 subscribers: länk.
Citera
2019-09-03, 14:45
Medlem
Jag orkar inte med den där bajsbruden som ser ut som en rumänsk version av Snookie från Jersey Shore.

Uppskattar verkligen tittarna allt bajssnack och ljudupptagningar från toaletten? Tycker det är vidrigt själv.
Citera
2019-09-03, 15:03
Medlem
Skönaste hittills är den tatuerade snubben. Verkar lite bäng mest hela tiden, samt ogillar "bimbo-stilen". Tummen upp! Gillar ingen av tjejerna än. Marcello(?) fortfarande världens tönt.

Och måste hålla med ovanstående, varför allt jävla bajsprat? det är så tråkigt och barnsligt det bara kan bli.
Citera
2019-09-03, 15:15
Medlem
Marcelo Pena, killen osar svartsjuk, manipulativ babbe. Var det inte Nina Glimsell Udovicic och Annica Englund som hade spridit ut vilken motbjudande äckel Marcelo egentligen är, när han till sitt försvar tog åt sig och började dementera detta? Hahaha, såklart han är en vidrig kille, kolla på killen, totalt hjärndöd chilenare.

Jesper Bengtsson är också en jävla fjant, närmast dvärg som tror sig vara något. En förlorare i verkligheten.
Senast redigerad av Long-Gone-Day 2019-09-03 kl. 15:18.
Citera
2019-09-03, 16:03
Medlem
Camilla är ju helt psyko, men enda tjejen som ens ger lite intryck. Vet inte ens vad dom andra heter. Tycker det är hysteriskt roligt att Sveriges största fuckboy har snörat in sig hos henne och är fast, men istället för att vara ärlig och uppriktigt med att han vill hålla på med allt och alla bara spelar med. Så han får verkligen skylla sig själv. Fattar att det är ett spel men han hade ju ändå inte suttit osäkert.
Kan nog bli kul.
Citera
2019-09-03, 16:49
Medlem
Mommis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day

Jesper Bengtsson är också en jävla fjant, närmast dvärg som tror sig vara något. En förlorare i verkligheten.

Han kanske har stora fötter
Citera
2019-09-03, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommi
Han kanske har stora fötter
Inte det heller, tyvärr. Damstorlek, säkerligen.

Det är därför han försöker bygga muskler på gymmet, inte lätt att vara dvärg.
Citera
2019-09-03, 20:03
Medlem
Asså förlåt mig men jag spyr av nathalie. självutnämnd 10poängare som troligtvis byggt upp sitt självförtroende via desperata tinder-killar.
verkar inte ha mycket till personlighet heller. ta bort botox/plast och sminkmasken så har hon inget kvar.
jesper sa ju bland annat att hon satt som ett ljus å inte sa nånting.
utseendemässigt en 7a med smink och upppiffad. troligtvis en 5a utan all skit på sig.

hon representerar de moderna media-skadade tjejerna väldigt bra. usch fyfan.

Citat:
Ursprungligen postat av Jallehaj
Håller med, förstår inte varför alla stör sig så mycket på han. Dock var han svinigare i Temptation Island, avskydde honom där.
Jag gillar jepsper. kan inte annat än att flina av all hans energi haha.
Senast redigerad av AnkAnus 2019-09-03 kl. 20:10.
Citera
2019-09-03, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muffins50
Är det bara jag som tycker att Jesper gör show och bra tv! Han är ändå inte sliskig mot tjejerna och har typ respekt om man jämför med Marcelo som bara tänker med Det där nere

Klart han gör, men han är samtidigt en dryg och jobbig jävel...
Citera
2019-09-03, 20:19
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Camilla är otroligt underhållande haha, hoppas bara hon droppar sitt beteende och Marcelo snart.

Tydligen ska tv3 ha klippt otroligt mycket, kolla Camillas mystory.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in