2019-08-22, 20:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Nej, absolut inte. Till och med forumets största Zlatan-fan BarryHero inser att det där är grovt överskattat. Och att dra in guden Maradona i diskussionen är ju bara pinsamt.

När skrev användaren BarryHero detta
Citera
2019-08-22, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Zlatan har ju alltid sagt att han ska sluta på topp. Det rimliga vore att han lade av efter den här säsongen efter en framgångsrik MLS-säsong. Har han verkligen ytterligare en säsong i sig? Killen fyller 38 om mindre än två månader.

Även om jag inte önskar Malmö framgång hoppas jag verkligen att han avslutar sin karriär där och dom verkligen satsar på att komma en bit i Europa League. Troligt? Nja, tror det är större chans att han försöker få plats i något lag som har chans att vinna CL som supersub enbart för att kunna titulera sig som CL vinnare. Men Zlatan är oberäknelig vilket gör han intressant.
Citera
2019-08-22, 23:24
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.xduba
Även om jag inte önskar Malmö framgång hoppas jag verkligen att han avslutar sin karriär där och dom verkligen satsar på att komma en bit i Europa League. Troligt? Nja, tror det är större chans att han försöker få plats i något lag som har chans att vinna CL som supersub enbart för att kunna titulera sig som CL vinnare. Men Zlatan är oberäknelig vilket gör han intressant.

Vi älskar Zlatan men har tyvärr insett för längesedan att han aldrig kommer spela i den finaste tröjan igen. Så tacksam är han för att han fick en fin karriär och blev miljardär istället för att bli en pajas som Tony Flygare.
Citera
2019-08-24, 14:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Vi älskar Zlatan men har tyvärr insett för längesedan att han aldrig kommer spela i den finaste tröjan igen. Så tacksam är han för att han fick en fin karriär och blev miljardär istället för att bli en pajas som Tony Flygare.

Du glömmer att han har fått en medioker karriär och du glömmer att Zlatan inte blev miljardär bara på fotbollen utan blev det genom alla reklamer och saker han har sålt
Citera
2019-08-25, 20:50
Avslutad
Hur går det i natt då. Levererar han igen?
Citera
2019-08-25, 22:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EternalBliss
Hur går det i natt då. Levererar han igen?

Han kommer att floppa i natt igen och han levererar aldrig
Citera
2019-08-26, 06:37
Medlem
Marquesos avatar
Två mål igen mot LAFC, räckte till oavgjort i en jämn match. Ska väl kunna bli en slutspelsplats den här säsongen.
Citera
2019-08-26, 08:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso
Två mål igen mot LAFC, räckte till oavgjort i en jämn match. Ska väl kunna bli en slutspelsplats den här säsongen.

Det är många svåra matcher kvar så inget är klart förrän det är bara 3 matcher kvar
Citera
2019-08-26, 16:17
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso
Två mål igen mot LAFC, räckte till oavgjort i en jämn match.
En jämn match som Galaxy ledde med 3-1. Lite trist att de inte kunde hålla ifrån.

Zlatan är nu uppe i 22 mål på 22 matcher den här säsongen. Jämför detta med förra årets säsong där han gjorde 22 mål på 27 matcher.
Citera
2019-08-27, 14:37
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Får säga det är ett misslyckande enligt mig om Zlatan inte bidrar till att låtsas klubben tar hem slutspelet (fniss). Vad anser ni andra?
Citera
2019-08-28, 15:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Får säga det är ett misslyckande enligt mig om Zlatan inte bidrar till att låtsas klubben tar hem slutspelet (fniss). Vad anser ni andra?

Nej det är inget misslyckade att galaxy inte tar hem mls för de är inte tillräckligt bra för att vinna mls
Citera
2019-09-02, 10:54
Medlem
Zlatan fortsätter leverera mål, denna gång i en luftduell mot 2 utespelare och 1 målvakt

https://youtu.be/nmS6UqLk2EE
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in