Citat:
Ursprungligen postat av
Luzern
Markus berg e det sveriges största moneyhumter genom tiderna? Bara chippen o guidetti kommer väl nära? Tydligen har de ryska fansen insett detta och buar numera ut berg. Kan man inte ge honom de 20 miljonerna och skicka hem honom till sverige?
Totalt värdelösa var han och Krasnodar när dom fick gyros mot Olympiakos.
Vi visste ju redan att han är en sopa men tycker synd om Krasnodar som rådfrågade Granqvist innan värvningen. Samma Granqvist som är sportchef i HIF som värvat dåligt och är under isen.
Man får skylla sig själv helt enkelt.
Berg är just nu den största pengahoran inom Sverige.