2007-12-08, 18:21
Bannlyst
Känns som att vi har 4-5 riktigt bra anfallare. Tänk om vi skulle ha lika bra mittfält som anfall.
Citera
2007-12-08, 19:09
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Känns som att vi har 4-5 riktigt bra anfallare. Tänk om vi skulle ha lika bra mittfält som anfall.
vilka är dom 4-5?
Citera
2007-12-08, 19:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
vilka är dom 4-5?

Zlatan, Elmander, Rosenberg, Allbäck, Berg.
Citera
2007-12-08, 19:21
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Zlatan, Elmander, Rosenberg, Allbäck, Berg.
Sen med Lagerbäck vid ratten så kan du räkna bort Rosenberg och Markus berg dom kommer aldrig få chansen i EM om inte Zlatan, Elmander, Allbäck har skadade. Men för framtid så ser det bra ut
Citera
2007-12-08, 19:43
Medlem
booses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Sen med Lagerbäck vid ratten så kan du räkna bort Rosenberg och Markus berg dom kommer aldrig få chansen i EM om inte Zlatan, Elmander, Allbäck har skadade. Men för framtid så ser det bra ut
Det är sant, han vågar aldrig chansa lite.
Sen ser jag hellre Rosenberg än Allbäck som inhoppare till E och Z.
Citera
2007-12-08, 20:21
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boose
Det är sant, han vågar aldrig chansa lite.
Sen ser jag hellre Rosenberg än Allbäck som inhoppare till E och Z.

Rosenberg har aldrig levererat i landslaget, tvärtom har han varit direkt dålig i de flesta matcher han fått chansen. Därmed inte sagt att han är en dålig spelare, men i blågul dress har det inte funkat.

Allbäck är däremot en super-inhoppare som i stort sett alltid levererar. Allbäck kan nog ligga nära en ordinarie plats om det inte funkar mellan Ibrahimovic och El Mandero.

- F.G
Citera
2007-12-08, 20:30
Bannlyst
Kennedy målade mot Willem II nyss.
Han verkar riktigt på g det lilla jag sett från matchen, måtte han få mera chanser i landslaget nu. Bort med Chippen.
Citera
2007-12-08, 21:09
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Rosenberg har aldrig levererat i landslaget, tvärtom har han varit direkt dålig i de flesta matcher han fått chansen. Därmed inte sagt att han är en dålig spelare, men i blågul dress har det inte funkat.

Allbäck är däremot en super-inhoppare som i stort sett alltid levererar. Allbäck kan nog ligga nära en ordinarie plats om det inte funkar mellan Ibrahimovic och El Mandero.

- F.G
Håller med dig FG, Allbäck brukar göra stabila inhopp i landslaget, och han har väll bäst målsnitt/match i landslaget? med landslaget så menar jag nutidens landslag!
Citera
2007-12-09, 13:03
Medlem
Eastons avatar
Och elmander fortsätter att göra mål!
http://www.aftonbladet.se/sportblade...icle1427410.ab
Citera
2007-12-09, 13:20
Medlem
emiliyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SolarKnife
Kennedy målade mot Willem II nyss.
Han verkar riktigt på g det lilla jag sett från matchen, måtte han få mera chanser i landslaget nu. Bort med Chippen.

Nja, kanske inte bort med Chippen men jag tycker defenitivt att han ska få en chans i landslaget.

Men feg-Lasse vägrar ju sätta in honom.

Bara man ger Kennedy lite mer tid på planen i landslaget så kommer han prestera mer och våga mer.
Citera
2007-12-09, 13:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av emiliyo
Nja, kanske inte bort med Chippen men jag tycker defenitivt att han ska få en chans i landslaget.

Men feg-Lasse vägrar ju sätta in honom.

Bara man ger Kennedy lite mer tid på planen i landslaget så kommer han prestera mer och våga mer.

Det var ju precis det jag skrev?
Citera
2007-12-09, 13:44
Medlem
emiliyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SolarKnife
Det var ju precis det jag skrev?

Ville bara klarogöra vad du hade skrivit, loel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in