Citat:
Ursprungligen postat av
demotrams
den största lögnaren här är du utan att inse det. Det är tragiskt. Visa mig var jag har hänvisat till specifika datum? var har jag hänvisat till 27 juli och 9 augusti?
Nej det är inte fel att hänvisa till föregående inlägg. Att du inte inser detta kan jag inte avhjälpa.
Men kära du, jag gav ju länken till det meddelande där du själv skrev "Titta för två veckor sedan."
Du skrev det den 20:e.
Du skrev också samma dag:
"Titta på inläggen som skrevs till dig för exat 2 veckor sedan."
(FB) vill tro men kan inte
Och även andra liknande formuleringar samma dag, så vilket datum du avsåg var det ingen tvekan om.
Jag hänvisade till perioden mellan 27 juli och 9 augusti därför att du
inte skrev något alls på Flashback under den perioden. Du kan alltså omöjligen hänvisa till något som du skulle ha skrivit den 6:e augusti eftersom det inte existerar något alls som du skrev mellan 27 juli och 9 augusti, och du började heller inte att skriva i den tråd du hänvisade till förrän den 11:e, alltså 5 dagar senare än de "exakt två veckor" som du upprepade gånger hänvisade till.
Den här sidan visar tydligt i din historik att du inte skrev något alls mellan 27 juli och 9 augusti och inte heller skrev något i den tråd du hänvisade till förrän den 11:e:
https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=886019&page=10
Tydligare nu?