2019-08-27, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meredith
"En 19-åring är anhållen på sannolika skäl misstänkt för medhjälp till mord.

– Jag kan inte tro att han gjort det, säger hans mamma till Kvällsposten."

Oväntad kommentar?

Men han är ju en ängel.... När ska daltandet sluta??
Citera
2019-08-27, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foreknowledge
Man blir förvirrad

En 19 åring greps med ska samtidigt varit närvarande i en rättegången där han åtalades för tidigare brott?

Någon som kan förklara det oklara?
Det är väl ingen som sagt att han utfört mordet, bara att han är delaktig på något vis.
Citera
2019-08-27, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Gissar du eller vet du?

Tror du inte hennes kille med 50 millar fick betala för att få en tjej som är både vacker och som ska bli läkare när han själv är grovt kriminell?

Utbildningen gick hon innan hon gjorde det stora misstaget att bli ihop med rånaren. Det är alltid familjerna som sparar ihop pengar till barnens utbildning.
Citera
2019-08-27, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ylvmat
På LinkedIN under rubrik Utbildning står det att hon har utbildat sig på:

"Akademia Medyczna im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Doctor of Medicine (M.D.), Medicine
2009 – 2015"

När du googlar så står det Polen: https://www.google.com/search?safe=active&source=hp&ei=mB9lXc6TH-WhrgTB0KuADA&q=Akademia+Medyczna+im.+Karola+Marcin kowskiego+w+Poznaniu+Doctor+of+Medicine+%28M.D.%29 %2C+Medicine&oq=Akademia+Medyczna+im.+Karola+Marci nkowskiego+w+Poznaniu+Doctor+of+Medicine+%28M.D.%2 9%2C+Medicine &gs_l=psy-ab.3...4231.4231..6787...0.0..0.51.51.1......0.... 2j1..gws-wiz.yjvNl8PBbXg&ved=0ahUKEwjOv_OqhKPkAhXlkIsKHUHoC sAQ4dUDCAU&uact=5

Jag har för något år sett - när Läkarutbildning i Baltikum eller om det var Polen - att vissa invandrade har "köpt sig en utbildning" UTAN ha gått utbildning. Men jag vet inget om den den här läkaren Karolin. Men lite misstänksam blir jag, då hon är ihop med den grovt kriminelle som hon också har barn med och som var på Sergelgatan, Ribersborg (stavning?) Malmö, där han kunde springa ifrån en av de två gärningsmännen, men han kom snabbt tillbaka när hon blev skjuten (har jag läst).

Min fråga var om källa på att båda föräldrarna kom från Irak/Iran el vilket gemensamt land de kom från inte på om hon var läkare.
Citera
2019-08-27, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonPapacito38
Det räcker höra på alla intervjuer med ex kriminella om varför dom valde det livet , alla säger samma sak, snabba bilar , snabba pengar och brudar , korkade tjejer dras till sådant , riktiga kvinnor gör det inte . Skillnad på på kvinnor och kvinnor kan tilläggas men visst mänga kvinnor bär en stor skuld i detta ..eller ska jag säga luder

Visst är det sorgligt. Men vad ska vi då kalla de sk männen? Horungar? Sånt snack visar bara hur såna som du fyller trådar över hela iFlahback med dynga själv. Kom med nåt konstruktivt i stället.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jarvsofaks
http://www.helsingborgstingsratt.domstol.se/Om-tingsratten/Uppmarksammade-mal/B-2457-18/
http://www.helsingborgstingsratt.domstol.se/Om-tingsratten/Uppmarksammade-mal/B-2457-18/Forhandlingsplan/
Inget av detta säger att den anhållne var på plats inne i hovrättens sal igår. Å andra sidan, det är heller ingen som sagt att han faktiskt körde flyktbilen. Han kan ha varit den som tillhandahållit mordvapen och bil i vetskap av vad som skall hända: medhjälp.
Citera
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkisDiGorgonzola
I lagens mening, ja. När det kommer till moral och etik, vett och etikett, så är hon naturligtvis INTE skuldfri. Hoppas du ser skillnaden, och även förstår den. Om inte, svara ej på detta mess. Då vandrar du i mörker.

Om du ska dra in moral,etik,vett och etikett i det här så kan jag tala om för dej att då finns det ingen i detta land som är skuldfri
Citera
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zem227
Persiska kvinnor älskar pengar! Ingen chans att en persisk tjej skulle gå till en kriminell om han inte hade massa miljoner. I det här fallet, kriminella miljoner.

En fråga man gärna ställer sig är var man gömmer 60 miljoner DKK i sedlar. Fanns Shurgard för 10 år sedan? Gömma det i ett ödehus, källare eller liknande känns osäkert.
Sedan får man kanske ha ett annat namn som står på hyresavtalet.

Glöm bankfack. Krävs att man är kund redan och 60 M DKK tar rejäl plats.

BOs pojkvän är nog rätt noga med kolla sig över axeln i framtiden.
Citera
2019-08-27, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kedoslav
Om du jämför Hyllinge med Drottninghög så är de bra mycket finare haha

Ja såklart. Men med finare områden i Helsingborg avser jag Pålsjö, Tågaborg och Råå.
Citera
2019-08-27, 16:39
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negerb0ll
Är ni medvetna om vad ni gjort? Ni mördade inte bara en ung kvinna. Ni tog barnets mamma. Ni kommer se bilden framför er hela livet om ni inte ber om förlåtelse om och om igen under lång tid.
Tipsa polisen.

Du tror att de bryr sig? Nästa gång skjuter de ungen.
Citera
2019-08-27, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meredith
"En 19-åring är anhållen på sannolika skäl misstänkt för medhjälp till mord.

– Jag kan inte tro att han gjort det, säger hans mamma till Kvällsposten."

Oväntad kommentar?

förmodligen en målvakt (har aldrig sett en svensk bilmålvakt). Säger hans mamma att han är oskyldig så är han det. Måste vara så. Precis som han som sprängde danska skattekontoret. Hans mamma sa att han är för "dum" för det och att han var i pizzerian och jobbade (visar ut utbrett det är att fuska med bidrag och jobba svart i malmö när man till en journalist säger indirekt att han fuskade med bidrag).
Citera
2019-08-27, 16:42
Medlem
DonPapacito38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zem227
Persiska kvinnor älskar pengar! Ingen chans att en persisk tjej skulle gå till en kriminell om han inte hade massa miljoner. I det här fallet, kriminella miljoner.

Kan tilläga att alla muslimer gifter sig för ekonmisk vinning , det spelar ingen roll hur ful mannen är han ska vara rik och kunna försörja henne ,och både både och hennes föräldrar jublar sen blir det brölopp snabbt går det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in