2019-08-27, 15:45
Medlem
T34Panzers avatar
”HAN VAR VÄRLDENS SNÄLLASTE”
Jomentjena...DÅ ÄR MAN INTE INBLANDAD I ETT STORT KNARKMÅL.

Vad fan är det med dessa morsor till kriminella yngel??
Hur väl känner dom sina vidriga ättelägg?
Dom förlorade rollen som föräldrar för länge sen.
Sen sitter dom och bölar i tidningarna när dessa ungar blir skjutna eller skjuter andra,
Kanske borde dom syna sin egen brist på handlande och närvaro istället!

19-åringens mamma: ”Jag kan inte tro det”
19-åringen som är anhållen misstänkt för medhjälp till mord och grovt vapenbrott är åtalad i stort knarkmål i Helsingborg. Han satt häktad i drygt ett år innan han och de övriga åtalade släpptes på fri fot i våras. Han är fortfarande misstänkt och förhandlingarna pågår.
Kvällsposten har talat med 19-åringens mamma.
– Han är snällast i världen. Jag kan inte tro att han har gjort det. Jag är hans mamma och jag känner min son, säger hon.
– Jag kan inte tro att han har något med det att göra. Han har respekt för andra människor. Han gillar andra människor. Hur skulle han kunna döda en annan människa eller en kvinna med barn? Det är det enda jag kan tänka på.
Citera
2019-08-27, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ylvmat
Den gripne är 19 år. Medan värdetransportrånaren/pappan fick 8,5 års fängelse, betyder väl att han varit inlåst i cirka 8,5 år? Då kan ju inte 19-åringen ha varit med vid rånet, för cirka 8,5 år sedan, då var han kanske 10-11 år? Men vad vet jag. Jag har inte följt tråden så nog här.
19-åringen var givetvis inte involverad i rånet. Troligen är han betald för mordet dock. Om mordet har med rånet att göra är svårt att avgöra, det är rena spekulationer i detta stadiet. Yrkeskriminella har som sagt kriminalitet som yrke så kan handla om vad som helst egentligen.

Gissar att pappan till barnet är orsaken antingen direkt eller indirekt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenqvist83
Någon som vet vad som händer med framtiden ang. dessa två falanger? Finns hämndvilja?
Ingen av dessa falanger är aktiva längre, vad jag vet. I alla fall inte grundarna/högsta hönsen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kedoslav
Tror jag vet vem denna 19 åring är namn osv, outar dock inte namn. Killen va orädd för allt men att gå såhär långt trodde jag aldrig han skulle göra...

Berätta om sakerna han var orädd om?
Citera
2019-08-27, 15:48
Medlem
Citat:
Tror jag vet vem denna 19 åring är namn osv, outar dock inte namn. Killen va orädd för allt men att gå såhär långt trodde jag aldrig han skulle göra...
Namnet är redan outat.
Citera
2019-08-27, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ylvmat
Den gripne är 19 år. Medan värdetransportrånaren/pappan fick 8,5 års fängelse, betyder väl att han varit inlåst i cirka 8,5 år? Då kan ju inte 19-åringen ha varit med vid rånet, för cirka 8,5 år sedan, då var han kanske 10-11 år? Men vad vet jag. Jag har inte följt tråden så nog här.

Att de som faktiskt utfört mordet är anlitade förstår ett dagisbarn. Vem som anlitat är en annan femma.
Citera
2019-08-27, 15:50
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beastwood
Namnet är redan outat.

Namn?
Citera
2019-08-27, 15:50
Medlem
Kedoslavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beastwood
Namnet är redan outat.
Var nånstans ? Orkar inte läsa typ 30 sidor bak, är de namn M?
Citera
2019-08-27, 15:52
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
”HAN VAR VÄRLDENS SNÄLLASTE”
Jomentjena...DÅ ÄR MAN INTE INBLANDAD I ETT STORT KNARKMÅL.

Vad fan är det med dessa morsor till kriminella yngel??
Hur väl känner dom sina vidriga ättelägg?
Dom förlorade rollen som föräldrar för länge sen.
Sen sitter dom och bölar i tidningarna när dessa ungar blir skjutna eller skjuter andra,
Kanske borde dom syna sin egen brist på handlande och närvaro istället!

19-åringens mamma: ”Jag kan inte tro det”
19-åringen som är anhållen misstänkt för medhjälp till mord och grovt vapenbrott är åtalad i stort knarkmål i Helsingborg. Han satt häktad i drygt ett år innan han och de övriga åtalade släpptes på fri fot i våras. Han är fortfarande misstänkt och förhandlingarna pågår.
Kvällsposten har talat med 19-åringens mamma.
– Han är snällast i världen. Jag kan inte tro att han har gjort det. Jag är hans mamma och jag känner min son, säger hon.
– Jag kan inte tro att han har något med det att göra. Han har respekt för andra människor. Han gillar andra människor. Hur skulle han kunna döda en annan människa eller en kvinna med barn? Det är det enda jag kan tänka på.

Jo du.. Dömd för ex antal brott där bland annat narkotika och sprängning och har inte gjort många rätt så här långt. Men snällast i världen är dom alltid i mammas ögon.
Trött på föräldrar som skiter att sina barn gång på gång gör kriminella saker och blundar för det.
Citera
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Var nånstans ? Orkar inte läsa typ 30 sidor bak, är de namn M?

Ren*d S*lih

* = a
Citera
Medlem
Är ni medvetna om vad ni gjort? Ni mördade inte bara en ung kvinna. Ni tog barnets mamma. Ni kommer se bilden framför er hela livet om ni inte ber om förlåtelse om och om igen under lång tid.
Tipsa polisen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenqvist83
Vet någon vad expressenjournalisten Sjöshult plockar dessa bilder ifrån han pratar om i sin artikel? Var inte BO';s instagramkonto låst? Eller sitter någon med öppet Instagramkonto?

"En ung kvinna med ett stetoskop runt halsen som tittar med fast blick in i kameran. Läkarkarriären hade precis startat efter flera års studier och hon presenterade ett stolt cv på nätet med den förtroendeingivande bilden.

På nästa bild från Instagram firar hon det blivande barnet med sin man. Det är ”babyshower” och de spexar framför kameran."

https://www.expressen.se/kronikorer/fredrik-sjoshult/kvinnans-grymma-ode-far-inte-bli-plakatpolitik-for-dagen/
https://www.instagram.com/p/B1bQ6J1oMiz/?utm_source=ig_web_copy_link
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in