Citat:
Ursprungligen postat av
Bad.Ass.Bitch
Jag vet inte varför hon uttryckte sig så eller vad som ligger till grund för det.
Det kanske finns mer dialog som inte framförts ännu.
Varför är det så viktigt för dig att jag ska tycka som du?
1. Du svarar fortfarande inte på frågan
2. Hur kan du få det till att jag vill att du ska tycka som jag, när jag frågar vad DU tycker?
Citat:
Vem bestämmer vad feminism är?
Ursäkta att jag duckar din fråga, men jag har ingen lust att diskutera med vad jag förstår är en individualist som (uppenbarligen, med tanke på frågan) helt saknar analys och den grundläggande kunskap som krävs för att en diskussion öht skall vara möjlig. Det kommer bli ett alldeles för långt sidospår.
Citat:
Men ok, är det Cissi som varit ohederlig (titta erat favvo-ord) och att det bevisas så kommer jag krypa till korset och skälla på Cissi, men än så länge så tror jag mer på Cissi.
Åh herregud. Du har fortfarande inte googlat "intellektuellt ohederlig" hör jag? Gör det snälla, det var riktat mot DIG - och det betyder inte vad du tror att det betyder.
Men du har rätt i att jag tycker att Cissi är en extremt ohederlig människa. På alla sätt.
Vad grundar du din tilltro till henne på? Är genuint nyfiken.
Citat:
Ja ok, jag ska sluta kalla dem för bimbon & grisen du har rätt. Fel av mig även om de provocerar mig enormt.
Kalla dem precis vad du vill. Den enda som ditt agerande och ditt sätt att tala om/till människor kastar skugga på är dig.
Edit: Jaha du missuppfattade mig. Det jag undrade över var alltså om du tycker att det
feministiska projektet Gardet för den feministiska kampen framåt med sitt skitbeteende. Vad du sysslar med personligen skiter jag av förklarliga skäl i