Citat:
Ursprungligen postat av
Glitterfeminist
Ok förlåt, fel av mig. Men du vill onekligen få det till att Filippa ville börja fakturera 40k omedelbart eller "bara efter nån månad" och hoppade av när hon inte kunde göra det, så belägg det tack. Av allt att döma är det inte vad som hänt här, t.om Cissi har ju genom att medverka i diskussionen utifrån Filippas redogörelse bekräftat att Filippas version stämmer. Du diskuterar på ett sätt som är minst sagt intellektuellt ohederligt.
......
Va? Utveckla gärna.
QUOTE=Bad.Ass.Bitch|68493617]Jag vet att de inte fått in jättemycket utan att veta specifika siffror.
Du gör dig bara dummare och dummare. Jag förstår att intäkterna inte kan ha varit så väldigt höga (utifrån det underlag som finns) men du räknar alltså inte in utgifter mm, utan utgår ifrån att de totala intäkterna sen Maj 2019 är 100k för att det är vad som finns på Paypal-kontot NU?
Ingen tror att du driver ett bolag, du kan lägga ner.
Snyggt duckande av mina frågor btw, Gold star Cissi-följare. [/quote]
Eftersom de inte ens visste var pengarna landat så utgår jag ifrån att pengarna på paypal-kontona är orörda och det är swushpengarna som de betalat av de stora kostnaderna med. Cissi lade väl ut pengar för sajten i början och jag gissar att det är pengar hon velat ha tbx?! Sen har de ju haft andra löpande utgifter som finns att läsa hos Cissi & Kajjan etc... Så jag gissar att det inte finns så mycket pengar kvar utav swishpengarna. Därav detta tjafs om de 20000kr som landat hos Kajjan.
Ni mer erat ”ohederligt”....
Snälla jag bryr mig inte om era sk sociala Koder ni vill att man ska följa. Håll käften och gå vidare med era liv istället.
Finns inget som provocerar mig mer än oinsatta gnällfittor.
Jag skiter fullständigt i vad ni tror om mig. Ni är patetiska och det är ni som är de största förlorarna. Bimbon & grisen kommer snart falla i glömska och ingen kommer bry sig.