Citat:
Ursprungligen postat av
Baphometboy
Pratar du 70-tal nu som alltid?
När såg du en match live senast? Glenn Strömbergs debut?
Där har du tokfel. Vågar påstå att ingen på detta forum ser fler matcher live per vecka och att max en handfull har varit på fler arenor i England senaste 10 åren än vad jag har varit. Jag vet vad jag pratar om. Sedan får ju folk välja att inte hålla med om mina åsikter om dom vill, men underskatta inte min breda kunskap/erfarenhet.
Konkreta exempel på vad jag stör mig på.. rejält:
1. Bortasupporter som ställer sig upp och skriker i stil med "Jaaaa, sååå jävla gott att trycka dit dom här", när domaren blåser av matchen efter en bortaseger efter ett sent segermål.
2. Bortasupporter som under matchen upprepade gånger skriker mot hemmaspelare som t ex "Men vad f-n gör du din jävla idiot!. Domarn! Visa kortet till den där dåren".
3. Bortasupporter som under matchen börjar tjafsa mot hemmafans som tycker något om en bortaspelare eller om bortalaget, dvs går direkt i hetsig diskussion med hemmafans på hemmaläktaren.
Och ja. Samtliga exempel eller liknande fall förekommer regelbundet på hemmasittplats och jag syftar på flera olika arenor på olika nivåer allt frän Allsvenskan till Div 2. Jag tycker kort sagt det är ett jävla otyg som bör stoppas.