Citat:
Ursprungligen postat av
gsminfo
Jag skickade en fråga till supporten i slutet på juni. Inget svar än. Jag hade iofs fäknat med lång väntetid på sommaren, med detta är löjligt.
I familjen har vi lagt våra Wifog-kort åt sidan ett tag. Då slipper man bli irriterad. Det finns ju trots allt fungerande alternativ.
Det som är bra med Wifog, det är helt frivillig!
Helt från starten för snart sex år sedan har det varit alla möjliga olika meningar och spådommar om Wifog. Vad som är lite interessant är att endel av de som har varit mest negativa, hänger fortfarande med! Efter nästan sex år med elände och lidande...
I mitt eget fall har Wifog passat bra båda till mitt användarmönster och personlighet, (orkar inte irritera mig över frivilliga bagateller).
I dag har jag fyra konton, tre med SIM kort och ett utan. Har totalt nästan en milljon poäng. Det som inte är så bra dock, jag har inget att använda tre av konton och 600 000 poäng till.
Min plan var att förbereda två av SIM korten med poäng och överlämna de till barnbarna, men när dom fick mobil var det med någon sorts familjabonnemang, så det gick åt skogen.
Wifog har funkat rätt så bra för mig, frånsett nu på sistone, efter att Comviq spärrade Amigos Afrika och supporten slutade respondera.