2016-02-28, 17:08
Medlem
nä,ba glo på reklamen så får du ju poängen
Citera
2016-03-01, 11:48
Medlem
Enydrions avatar
Nu funkar edge igen 150 poäng 175 poäng och idag gränsen 105 poäng...
Citera
2016-03-01, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cruisingdown
Finns det något fusk fortfarande för att få gratis data?
Har programmerat ett själv som funkar fint. Dock så har Wifog ett tak på antal filmer man kan se på per dag.
Citera
2016-03-01, 14:59
Medlem
GrovBenstommes avatar
Får bara 3 poäng per reklamfilm nu.
Citera
2016-03-01, 16:19
Medlem
AntonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrovBenstomme
Får bara 3 poäng per reklamfilm nu.

Ja, det var tillfälligt höjt till 5 per reklamsnutt, t.o.m. februaris utgång, så nu är det tillbaka till det normala.
Citera
2016-03-01, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Verisign
Har programmerat ett själv som funkar fint. Dock så har Wifog ett tak på antal filmer man kan se på per dag.
Aha, ett annat snille som ska rädda världen! Det är bara tills WIFOG får reda på det så kommer dom med motåtgärder som alla får lida för. Smart!
Citera
2016-03-02, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yalledingo
Aha, ett annat snille som ska rädda världen! Det är bara tills WIFOG får reda på det så kommer dom med motåtgärder som alla får lida för. Smart!
Haha, ja det brukar tyvärr blir så. Men tror faktiskt att de skiter i om några fuskar då det blir för jobbigt för övriga användare om de skulle förhindra fusket.

Har inte betalat en enda krona till Wifog och kommer nog inte det heller då jag aldrig får slut på poäng
Citera
2016-03-04, 22:14
Medlem
Enydrions avatar
var en ny enkät idag, nu har de tydligen börjat med en ny metod, man får klicka igenom hela enkäten och sen när man skickar in den så får man veta att man inte dög och att man inte fick några poäng alls var nåt om nätköp, jag har väl handlat för ungefär 30 tusen på nätet sen årsskiftet så jag antar att jag inte hör till målgruppen, och igår och idag har jag handlat från fem säljare på nätet. Kom en lastbil idag med paket och fick dessutom besöka paketutlämningsstället...

Så nu lär jag skita i ekäterna helt, det är nån så sällan så inte värt besväret.

Ska minska mitt poängbehov genom att köra wlan till min stationära dator med Telias mobila bredband, ska bara skaffa nån bättre antenn så det fungerar bättre i intilliggande rum.

Reklamen funkar ju lite halvdant, så det kanske blir vimla eller hallon...
Senast redigerad av Enydrion 2016-03-04 kl. 22:38.
Citera
2016-03-05, 00:23
Medlem
bredbarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
var en ny enkät idag, nu har de tydligen börjat med en ny metod, man får klicka igenom hela enkäten och sen när man skickar in den så får man veta att man inte dög och att man inte fick några poäng alls var nåt om nätköp, jag har väl handlat för ungefär 30 tusen på nätet sen årsskiftet så jag antar att jag inte hör till målgruppen, och igår och idag har jag handlat från fem säljare på nätet. Kom en lastbil idag med paket och fick dessutom besöka paketutlämningsstället...

Så nu lär jag skita i ekäterna helt, det är nån så sällan så inte värt besväret.

Ska minska mitt poängbehov genom att köra wlan till min stationära dator med Telias mobila bredband, ska bara skaffa nån bättre antenn så det fungerar bättre i intilliggande rum.

Reklamen funkar ju lite halvdant, så det kanske blir vimla eller hallon...

Håller med hela ditt inlägg. Har själv slutat bry mig om Wifogs underligheter och tömmer poängen och flyttar till Vimla, med största sannolikhet.

Att sitta och klicka sig genom en helt enkät för att sen bara få lång näsa, känns lika meningslöst som att döklicka på reklamlänken hundratals gånger.
Citera
2016-03-05, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bredbaren
Håller med hela ditt inlägg. Har själv slutat bry mig om Wifogs underligheter och tömmer poängen och flyttar till Vimla, med största sannolikhet.

Att sitta och klicka sig genom en helt enkät för att sen bara få lång näsa, känns lika meningslöst som att döklicka på reklamlänken hundratals gånger.
Om du ska byta så borde du byta till antingen Vimla, Hallon eller Fello.
Citera
2016-03-05, 08:07
Medlem
95p,kom tbax imorrn,,,,,
Citera
2016-03-06, 00:04
Medlem
bredbarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verisign
Om du ska byta så borde du byta till antingen Vimla, Hallon eller Fello.

Aha, du läste inte vad jag skrev.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in