2019-08-21, 20:35
Medlem
ghostedbymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrybeat
Hej ghost

Jag har varit singel sedan juli 2012, då jag lämnade en man som drack och var otrogen mot mig. Jag har förlikat mig med att leva ensam, då jag inte verkar vara folks typ av tjej... har aldrig varit någons typ, men...

ELLER så kommer jag träffa någon väl på ålderdomshemmet. xD

så du har gett upp detta typ ? saknar du inte att få vara nära någon , bara få känna närhet och att någon bryr sej om dej , på riktigt !!

man behöver inte många , men har man en så lyfter det livet oerhört .

varför skulle du inte vara någons typ ?, den tanken tror jag just att det bara är hjärnspöken
Senast redigerad av ghostedbyme 2019-08-21 kl. 20:37.
Citera
2019-08-21, 20:39
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellinie
Jag vill må bra som jag gjorde innan psykopatrin. Skaffa barn, man mm. Laga god mat, promenera och titta på tv. Börja jobba igen, kanske med något annat än tidigare.
Ja. Det är väll fullt möjligt? Men jag förstår dig. Har man mått dåligt så länge som du har gjort känns det som om det alltid kommer att vara så. Men så är det inte. Allting förändras ständigt.
Citera
2019-08-21, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghostedbyme
så du har gett upp detta typ ? saknar du inte att få vara nära någon , bara få känna närhet och att någon bryr sej om dej , på riktigt !!

man behöver inte många , men har man en så lyfter det livet oerhört .

varför skulle du inte vara någons typ , den tanken tror jag just att det bara är hjärnspöken

Man kan inte sakna nåt man aldrig haft.

Men jag kan längta att få känna kärlek, det vill säga äkta kärlek.

Det kan hända att det är hjärnspöken, men jag har alltid fått höra att jag varit så FEL. Min mamma har alltid haft problem med vikten och projicerade det på mig... Hon kallade mig "fet" när jag var 12 år och vägde 40 kilo. Sen dess har hon alltid hackat på mig för min vikt/kropp och hon har fått mig att känna mig äcklig och inte värd att älska!!
Citera
2019-08-21, 20:41
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktingpojke
Typiskt för autister. Många autister är även stalkers
Haha. Men hon får ju säga till mig att hon inte vill så jag kan ge upp och gå vidare! Det blir ju skit svårt om jag ibland får kontakt med henne och hon verkar tycka om mig. Förstår du inte det?
Citera
2019-08-21, 20:43
Medlem
Citat:
hur länge har ni som är singlar , varit just singel ? nyfiken på vad som är vanligt bland medlemmar här ,
och hur det har påverkat er att lyckas hitta någon , att dela livet med ?

3-4. Just nu känns det dock så om jag hade varit frisk så hade det varit bra ändå . Saknar mitt liv 😢.
Citera
2019-08-21, 20:44
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benstrackare
Idag dog min pappa

Han hängde sig och min mamma hittade honom efter att hon varit och handlat .

Han var 84 år och hade börjat tackla av fysiskt och psykiskt sen i oktober

innan det har alltid varit kärnfrisk.
Fick prostata besvär och kateter och började då känna sig ofräsch, gammal och blev deprimerad
Han gjorde ett självmordsförsök i februari och blev då intagen på psyk i 3 veckor
Blev utskriven utan någon större psykisk hjälp mer än Sobril
I måndags bad han mamma återigen att köra in honom till akutpsyk, hon förklarade att han var suicidal
de skickade hem honom med 10 extra sobril
Nu är han död
Fy fan vad hemskt Usch..lider verkligen med dig.
Man blir så ledsen när man läser sånt här...jag vet inte vad jag ska säga till dig för att du ska må bättre, det är väldigt sorgligt och jag fick ont i magen av att läsa. Men jag vill att du ska veta att du får skicka pm till mig om du vill prata om det...Skickar en styrkekram sålänge!
Citera
2019-08-21, 20:44
Medlem
ghostedbymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrybeat
Man kan inte sakna nåt man aldrig haft.

Men jag kan längta att få känna kärlek, det vill säga äkta kärlek.

Det kan hända att det är hjärnspöken, men jag har alltid fått höra att jag varit så FEL. Min mamma har alltid haft problem med vikten och projicerade det på mig... Hon kallade mig "fet" när jag var 12 år och vägde 40 kilo. Sen dess har hon alltid hackat på mig för min vikt/kropp och hon har fått mig att känna mig äcklig och inte värd att älska!!

ja det är sjukt att behandla sina barn så , jag vet

förstår att det påverkat dej otroligt mycket , självkänslan i botten minst sagt ,mm

men hur har det funkat med de killar du haft nått ihop med då ? om det inte har funkat nått bra , vad är det som gått fel då ? och va det i så fall enbart ditt fel , det tror inte jag !!
Citera
2019-08-21, 23:22
Medlem
Donanobispacems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellinie
Jag vill må bra som jag gjorde innan psykopatrin. Skaffa barn, man mm. Laga god mat, promenera och titta på tv. Börja jobba igen, kanske med något annat än tidigare.

Men Mellie min töta lilla kitte, du måste försöka jue? Va hindrar dig min dulliga tompis?
Citera
2019-08-21, 23:29
Medlem
ghostedbymes avatar
trött , men få se om jag lyckas somna ?
Citera
2019-08-21, 23:45
Medlem
Donanobispacems avatar
Citat:
trött , men få se om jag lyckas somna ?

Gasten, du ska väl inte sova i natt? Denna långa tråd är ju som ett enda stort skräckkabinett - optimal för dig att husera i dygnet runt. Utan dig förlorar den 85% av sin spöklighet.
Citera
2019-08-22, 00:19
Bannlyst
Kanske kommer att bli förkyld, vet inte, men det känns så... och känslorna är det man alltid ska gå efter? Orolig, nervös och känner även viss hopplöshet. Bara inte förkylning.

edit: Kanske ska säga att jag har inte varit sjuk på snart ett år, så inte som att jag är orolig bara sådär. Varje dag har egentligen varit en "day overdue". Ja, fan, allt känns så varigt och skitigt, livet blev liksom så här..
Senast redigerad av Flyktingpojke 2019-08-22 kl. 00:23.
Citera
2019-08-22, 00:22
Medlem
Donanobispacems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktingpojke
Kanske kommer att bli förkyld, vet inte, men det känns så... och känslorna är det man alltid ska gå efter? Orolig, nervös och känner även viss hopplöshet. Bara inte förkylning.

Se det positivt. Bättre med en förkylning än autism. Det senare vet man aldrig när det går över.

Din livslott är ett lyckligt öde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in