Citat:
Ursprungligen postat av
ghostedbyme
måste nog ta en paus i från detta forum snart , för det påverkar mitt mående till det sämre tyvärr
alla som mår dåligt och alla som sprider hat och skit runt sej
nej vila upp sej lite och hoppas människor mår bättre och är snällare när man kommer tillbaka om någon månad

Du hänger ju mest i den mest deprimerade tråden på hela FB så det är ju inte så konstigt att du blir påverkad negativt tillslut.. är det vår tur att hjälpa dig denna gången kanske? Jag hoppas inte att du blev ledsen för att jag påpekade att du skriver som en kratta? Det är ju sant

Annars så får jag väl be om ursäkt för att jag påpekade det. I am sorry!
Citat:
Ursprungligen postat av
zamma
Haha jag går inte in på det!
Nej hon blev bara fullständigt rasande och jag blir livrädd för jag är redan rädd för henne. Jag tror redan att hon vill döda mig men jag stannar ändå. Jag accepterade det. Jag var så rädd att jag bara skakade ibland när jag träffade henne. Tycka vad man vill om det. Jag är jävligt rädd.
Jag har gett henne all anledning att få mig inburad om hon vill. Jag har berättat precis vad jag tänkt göra osv. Men jag har också varigt väldigt tydlig med att jag vill inte skada henne. Aldrig i livet. Men jag känner mig hotad.
Det är bra att det tog slut jag fattar det.
Jag är inte psykotisk i vanliga fall. Men jag blev det när jag träffade henne för jag blev så jävlar rädd. Det har inte hänt mig innan.
Okej jävligt skumt, hur kan man vara så jävla rädd för en tjej egentligen? Alltså, jag själv älskar att skrämma upp killar och hotas men jag driver bara...sen att dom sitter hemma och är oroliga - det är fan bara kul

Like really...ofta jag skulle skjuta en person i skallen och riskera att hamna i fängelset? aldrig i livet...Så mycket älskar jag dig inte "mannen".

Det är typ det man vill säga till dom när dom tar det på stort allvar. Med andra ord - du blir en target när du visar dig så känslig och rädd..det blir roligare för tjejen att hålla på. Visa att du inte bryr dig så kommer hon sluta ska du se, då är lekstunden över.
Citat:
Ursprungligen postat av
Flyktingpojke
Nu har jag läst mer av dina alster, du har asperger. Eller ja du kan såklart manipulera (som du sade i en tråd) men tror inte det. Men du har garanterat mer än så. Just det ja, lyssna in på Jjujju, en kärring som börjar snacka om stora kukar när man talar om superseriösa saker är inte ens värd att bry sig om.
Har du haft psykoser?
Det känns som att du försöker tävla om hans uppmärksamhet? Du blir typ svartsjuk för att han pratar med mig, du vill ha honom för dig själv...är du bög eller?
Citat:
Ursprungligen postat av
zamma
Hahaha jag vet. Men jag tycker hon är jätte rolig.
Härligt att någon förstår min humor!