2019-08-21, 13:04
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghostedbyme
jag har mer rutin än så , det går inte att hjälpa alla , främst om de inte vill bli hjälpta själva heller

då släpper man och försvinner .
För mig är det skit svårt. Speciellt när jag upplever det som att person känner sig övergiven och totalt uppgiven. Då vill jag för allt i världen stanna kvar och försöka hjälpa så mycket jag bara kan. Men jag kan inte det.
Senast redigerad av zamma 2019-08-21 kl. 13:08.
Citera
2019-08-21, 13:58
Bannlyst
1. Klipp bort skitmänniskor ifrån ert liv som om det var pysseldags.
2. Sluta ta allt "at face-value", säger man så? Alltså ifrågasätt syften bakom.

Hatar borderlajnare och allt de gör för sin omgivning, själv följer jag ett antal. Sätter sin kukprovider högre än SINA EGNA FUCKING BARN. Varför steriliserar vi inte bara skit med diagnosen borderline? För självinsikt har de inte heller, vet 2 relativt unga (fortfarande inte för feta och fula för uppmärksamhet) som sitter och tjatar om att skaffa barn. NÄJ NI SKA INTE HA BARN, ni har ingen självinsikt, ja och plus allt annat som borderlajn ger med sig.

Ni får säga vad fan ni vill om mitt hat mot borderlajn men då ska ni gå 20 år + bonus med en borderlajnfrälder sen kan ni komma tugga. Nej, jag har inte haft borderlajn så nära inpå, men allt behöver inte ske nära inpå för att man ska kunna bry sig.

edit: puss och kram till alla er utan borderlajn
Senast redigerad av Flyktingpojke 2019-08-21 kl. 14:13.
Citera
2019-08-21, 14:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zamma
För mig är det skit svårt. Speciellt när jag upplever det som att person känner sig övergiven och totalt uppgiven. Då vill jag för allt i världen stanna kvar och försöka hjälpa så mycket jag bara kan. Men jag kan inte det.
Nu har jag läst mer av dina alster, du har asperger. Eller ja du kan såklart manipulera (som du sade i en tråd) men tror inte det. Men du har garanterat mer än så. Just det ja, lyssna in på Jjujju, en kärring som börjar snacka om stora kukar när man talar om superseriösa saker är inte ens värd att bry sig om.

Har du haft psykoser?
Citera
2019-08-21, 14:07
Medlem
Donanobispacems avatar
Citat:

Aldrig blir du en örtakarl. Dina nävar hårdnar när du hanterar hund och katt. Du får stryka händerna över bädden där sista timjanskörden vilar och insupa alla dofter. Dem är kärva, söta och bedövande på samma gång. Snart är hösten här och när prövningen går genom knäna anar vi skogens läten.

Ibland säger folk att dem ser ”ugglor i mossen” och det betyder att dem är misstänksamma och anar oråd. Men du kan lugna dig genom att se en rolig film på en uggla som klappar en hund:

https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=NJlyMFCX9CA
Citera
2019-08-21, 14:16
Medlem
Citat:
det handlar inte om dej heller , det handlar om forumet i stort , hur folk beter sej och hur så många mår så dåligt i sina liv , jag tar lätt åt mej tyvärr , fast jag kan lika lätt bara borsta av mej allt .

men att se allt elände är inte bra för måendet , för det sätter sej på minnet

Citat:
Haha jag vet! Jag snubbla över en kvinna och hon ätsade sig fast på min hjärna! Jag kunde inte sova på hela natten! Jag ville bara hjälpa henne men jag kan inte det. Jag blev bara frustrerad.

Citat:
jag har mer rutin än så , det går inte att hjälpa alla , främst om de inte vill bli hjälpta själva heller

då släpper man och försvinner .

Citat:
Trodde fan att ni pratade om mig tills jag läste längre bak i tråden

Jag är iallafall inte uppgiven och tror på de dåliga tecken jag får, även att något högre ser mig och därmed ger mig fler sanningar. Jag mår kanonbra. Men Flashback blev fasiken för mycket till sist. Men död är jag inte av livet heller. Inte kommer jag stå till svars på domedagen heller. Om jag vet sanningen ur mitt liv, skulle absolut en högre makt skärskåda den ännu bättre.

https://m.youtube.com/watch?v=7FzrfSsDqQE
Citera
2019-08-21, 14:18
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktingpojke
Nu har jag läst mer av dina alster, du har asperger. Eller ja du kan såklart manipulera (som du sade i en tråd) men tror inte det. Men du har garanterat mer än så. Just det ja, lyssna in på Jjujju, en kärring som börjar snacka om stora kukar när man talar om superseriösa saker är inte ens värd att bry sig om.

Har du haft psykoser?
Hahaha jag vet. Men jag tycker hon är jätte rolig.
Citera
2019-08-21, 14:21
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donanobispacem
Aldrig blir du en örtakarl. Dina nävar hårdnar när du hanterar hund och katt. Du får stryka händerna över bädden där sista timjanskörden vilar och insupa alla dofter. Dem är kärva, söta och bedövande på samma gång. Snart är hösten här och när prövningen går genom knäna anar vi skogens läten.

Ibland säger folk att dem ser ”ugglor i mossen” och det betyder att dem är misstänksamma och anar oråd. Men du kan lugna dig genom att se en rolig film på en uggla som klappar en hund:

https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=NJlyMFCX9CA
Haha tack. Ska titta på den.
Citera
2019-08-21, 14:22
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad

Jag är iallafall inte uppgiven och tror på de dåliga tecken jag får, även att något högre ser mig och därmed ger mig fler sanningar. Jag mår kanonbra. Men Flashback blev fasiken för mycket till sist. Men död är jag inte av livet heller. Inte kommer jag stå till svars på domedagen heller. Om jag vet sanningen ur mitt liv, skulle absolut en högre makt skärskåda den ännu bättre.

Jo jag syftade på dig.
Citera
2019-08-21, 14:29
Medlem
zammas avatar
Men jag stör mig som fan! Hur fan kan man låta en människa bli precis livrädd för än och vara nöjd över det? Varför i helvete vill hon ha det så? Jag blir riktigt jävlar förbannad när jag tänker på det. Jag kan inte släppa det. Jag hatar människan.
Citera
2019-08-21, 14:29
Medlem
ghostedbymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad

nej jag pratade bara om folk i ren allmänhet , där ute och på div forum , därför jag är en liten ensamvarg ofta , för att slippa allt elände människor råkar ut för under livet , men när jag mår bra så har jag energi över att försöka hjälpa , och när jag mår dåligt så suger människors elände kraften ur mej

behöver semester från mänskligheten då .

hoppar jag inte av då så går jag under helt enkelt
Citera
2019-08-21, 14:48
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
måste nog ta en paus i från detta forum snart , för det påverkar mitt mående till det sämre tyvärr
alla som mår dåligt och alla som sprider hat och skit runt sej

nej vila upp sej lite och hoppas människor mår bättre och är snällare när man kommer tillbaka om någon månad
Du hänger ju mest i den mest deprimerade tråden på hela FB så det är ju inte så konstigt att du blir påverkad negativt tillslut.. är det vår tur att hjälpa dig denna gången kanske? Jag hoppas inte att du blev ledsen för att jag påpekade att du skriver som en kratta? Det är ju sant Annars så får jag väl be om ursäkt för att jag påpekade det. I am sorry!
Citat:
Haha jag går inte in på det!
Nej hon blev bara fullständigt rasande och jag blir livrädd för jag är redan rädd för henne. Jag tror redan att hon vill döda mig men jag stannar ändå. Jag accepterade det. Jag var så rädd att jag bara skakade ibland när jag träffade henne. Tycka vad man vill om det. Jag är jävligt rädd.
Jag har gett henne all anledning att få mig inburad om hon vill. Jag har berättat precis vad jag tänkt göra osv. Men jag har också varigt väldigt tydlig med att jag vill inte skada henne. Aldrig i livet. Men jag känner mig hotad.
Det är bra att det tog slut jag fattar det.
Jag är inte psykotisk i vanliga fall. Men jag blev det när jag träffade henne för jag blev så jävlar rädd. Det har inte hänt mig innan.
Okej jävligt skumt, hur kan man vara så jävla rädd för en tjej egentligen? Alltså, jag själv älskar att skrämma upp killar och hotas men jag driver bara...sen att dom sitter hemma och är oroliga - det är fan bara kul Like really...ofta jag skulle skjuta en person i skallen och riskera att hamna i fängelset? aldrig i livet...Så mycket älskar jag dig inte "mannen". Det är typ det man vill säga till dom när dom tar det på stort allvar. Med andra ord - du blir en target när du visar dig så känslig och rädd..det blir roligare för tjejen att hålla på. Visa att du inte bryr dig så kommer hon sluta ska du se, då är lekstunden över.

Citat:
Ursprungligen postat av Flyktingpojke

Har du haft psykoser?
Det känns som att du försöker tävla om hans uppmärksamhet? Du blir typ svartsjuk för att han pratar med mig, du vill ha honom för dig själv...är du bög eller?
Citat:
Hahaha jag vet. Men jag tycker hon är jätte rolig.
Härligt att någon förstår min humor!
Citera
2019-08-21, 14:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Du hänger ju mest i den mest deprimerade tråden på hela FB så det är ju inte så konstigt att du blir påverkad negativt tillslut.. är det vår tur att hjälpa dig denna gången kanske? Jag hoppas inte att du blev ledsen för att jag påpekade att du skriver som en kratta? Det är ju sant Annars så får jag väl be om ursäkt för att jag påpekade det. I am sorry!
Okej jävligt skumt, hur kan man vara så jävla rädd för en tjej egentligen? Alltså, jag själv älskar att skrämma upp killar och hotas men jag driver bara...sen att dom sitter hemma och är oroliga - det är fan bara kul Like really...ofta jag skulle skjuta en person i skallen och riskera att hamna i fängelset? aldrig i livet...Så mycket älskar jag dig inte "mannen". Det är typ det man vill säga till dom när dom tar det på stort allvar. Med andra ord - du blir en target när du visar dig så känslig och rädd..det blir roligare för tjejen att hålla på. Visa att du inte bryr dig så kommer hon sluta ska du se, då är lekstunden över.

Det känns som att du försöker tävla om hans uppmärksamhet? Du blir typ svartsjuk för att han pratar med mig, du vill ha honom för dig själv...är du bög eller?

Härligt att någon förstår min humor!

Sluta sök uppmärksamhet på nätet. Ta itu med din social fobi så slipper du personlighetsbygga på nätet. Detta är ett anonymt forum, du får inte ens bonuspoäng på ICA av att skriva långa välskrivna texter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in