2019-08-20, 18:52
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmartaMarta666
Ja det intrycket av henne har jag också fått, så instämmer med det du skrivit allra först.

Men det andra du tar upp...jag har kopierat från Sh.Holmes:
Men, så kommer det här med hoten och trakasserierna in. Hon drog tillbaka sin anmälan mot SD "för att det inte ska bli värre", och lämnade samtidigt över bevismaterial till de hon litade på, "ifall något skulle hända".
Det går ihop, SD var hennes svaga punkt och det blev hennes fördärv. Hon lät sig inte knäckas eller hunsas längre av SD.

Den information om hot trackasserier och ”det finns mer” som skulle samlas in som bevismaterial, skrev du förut att den informationen kom inte direkt från LW till dig, utan från en helt annan person som du väljer att skydda, dvs inte namnge!!??
Varför gör du det valet? Ulanna vet tydligen också vem den här personen är, eftesom hon ville varna dig för att auta någon i tråden...
Hur kan man auta någon i tråden om vederbörande själv skrivit detta i tråden???
Här delas gamla inlägg många ggr om, så då börjar man undra om den här personen är påhittad av er, eller om ni fått informationen i pm??
Det här är viktig information som
jag tycker har avgörande betydelse, tycker inte ni det???

Nu vet jag inte om jag helt missuppfattar dig?
Men Sh. Holmes har inte fått sina uppgifter från tråden.
Naturligtvis kan han inte berätta vilken källa han har.

Det av flera skäl.
Dels vill han säkert inte förstöra utredningen. Riskera att gm får veta vem som har berättat det.
Tråden har också blivit väldigt otrevlig då postare har fått hot riktat mot sig.

Du kan inte räkna med att få veta vem som lämnat uppgifter till Holmes.
Senast redigerad av notknapparen 2019-08-20 kl. 19:08.
Citera
2019-08-20, 18:53
Medlem
Cloudedcrystalbeams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulanna
Passerar han kyrkogården på vägen till jobbet?

Tack! Så kan det ju vara. Att jag inte tänkte på det JG kanske jobbar nära kyrkogården eller passerar den på väg till arbetet.
Citera
2019-08-20, 18:58
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citronblomma06
Då det fortsätt skrivs om eventet vill jag tillägga att det fanns bara en som var hotfull och provocernade och det var INTE SD utan en som tidigare haft ett starkt intresse för LW. En som på eventet visade att han är kapabel att bli fysiskt våldsam när han inte får som han vill. Varför han inte tidigare har blivit föremål för granskning här på fb förstår jag inte.

Citat:
Möjligt att jag missat att han varit föremål för granskning tidigare, det är rätt många inlägg. Det som är nytt är att P*t*r J*ck*obss*n har nu använt fysiskt våld och dessutom hotat tre personer. Just nu är det han som gör att personer känner olust för att gå på event i Örebroregionen. Vilket visar hans kapacitet!

För övrigt känner/kände jag både SD och LW och många i deras omgivning och att jag vet att det är mycket osanningar som skrivs om de båda.

Citat:
Då har du tyvärr tittat på fel person. Den jag har beskrivit är en person bosatt i Örebro. PJ är 46 år, har 2 barn, frånskild och hade ett stort intresse för LW. Det jag vill visa är att det finns våldsamma personer som rör sig runt henne.

Din tidigare fråga om vad som har varit osanningar är krånglig att svara på. Kommer istället att tala om fakta fel from nu när de dyker upp.

Citat:
Absolut! Enligt LW var det här en man som uppvaktade henne ganska intensivt. Han har uttryck till henne att han gärna ville inleda ett förhållande med henne men tyvärr var inte känslorna ömsesidiga.

Citat:
Tolka inte, det leder ofta till missförstånd. Jag kommer i fortsättningen att kommentera saker som jag vet är felaktiga. Jag utgår inte från skvaller eller andrahandsuppgifter. Jag har inte heller blivit hotad av SD.

Citronblomma06 skulle i fortsättningen kommentera saker h*n visste var felaktiga, dock återkom vederbörande aldrig. Användaren hade inte blivit hotad av SD men kanske av någon annan (?) med hett humör eftersom h*n aldrig återkom.

Vem är denne aggressive uppvaktare som möjligen lägger ut villospår i tråden och som möjligen kanske fortfarande är svartsjuk på SD och hatar honom över allt annat..

Tittar vi bakåt i tråden så kan vi se någon/några förminska/förklena SD:s utseende typ "grisögon" och även yttra sig om dennes könsstorlek. Vad är detta för människa/människor?
Senast redigerad av why123 2019-08-20 kl. 19:11. Anledning: 9.9.9......................'
Citera
2019-08-20, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Så varför lade hon ut dessa foton i sin
GC-logg om hon inte tyckte om dem?

Lena kanske helt enkelt ville visa sina medmänniskor vilka infantila personer SD och JG var ... när dom stod där på varsin sida om Lena och räckte ut sina långa tungor i riktning mot Lena's kinder som om hon vore något slags sexobjekt 👤👅👧👅👤

Mvh/ @JokerⓂannen
Citera
2019-08-20, 19:27
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Citronblomma06 skulle i fortsättningen kommentera saker h*n visste var felaktiga, dock återkom vederbörande aldrig. Användaren hade inte blivit hotad av SD men kanske av någon annan (?) med hett humör eftersom h*n aldrig återkom.

Vem är denne aggressive uppvaktare som möjligen lägger ut villospår i tråden och som möjligen kanske fortfarande är svartsjuk på SD och hatar honom över allt annat..

Tittar vi bakåt i tråden så kan vi se någon/några förminska/förklena SD:s utseende typ "grisögon" och även yttra sig om dennes könsstorlek. Vad är detta för människa/människor?

Måste dock påpeka att jag fått en del hotfulla pm under min tid i tråden. Och citronen var en av dom allvarligare. Allt tyder i mina ögon på att denna blomma tvärtom gjorde allt för att avleda blickarna från SD.
Citera
2019-08-20, 19:31
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Måste dock påpeka att jag fått en del hotfulla pm under min tid i tråden. Och citronen var en av dom allvarligare. Allt tyder i mina ögon på att denna blomma tvärtom gjorde allt för att avleda blickarna från SD.

Hmm, hur gick det till?

Användaren har för få poster för att kunna skicka PM till andra än mods och admin.
Citera
2019-08-20, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
Hur tänker du när det gäller den ostängda ytterdörren, varför får hon
inte igen ytterdörren?

Om du nu frågar "Kurt Jokern Olsson" så får jag väl hålla dig god ton och svara.

Vi är ganska säkra på att det ingick i Gärningspersonen's egen plan, det vill säga, att det högst troligaste händelseförloppet inom detta sammanhanget var, att efter det, att Gärningspersonen hade utfört sin brutala och hänsynslösa misshandel och då med uppsåt att döda sitt offer bakom bullerplanket, så var det Gärningspersonen själv som i egen hög person tog Lena's nycklar och sedan helt iskallt gick tillbaka till bostadsrätten och därstädes med stor försiktighet öppnade upp låset till ytterdörren och sedan ställde ytterdörren i ett så kallat glänt-läge 👤🚪 detta med anledning av att Gärningspersonen då ville ge sken av att Hjärsta-kvinnan hade överfallits inuti bostadsrätten och sedan dragits ut mot sin egen vilja, och det villospåret lyckades ju väl för Gärningspersonen då man gjorde själva upptäckten av den då glänt-stående ytterdörren till bostadsrätten på Tisdagen den 15 Maj år 2018 intill morgon-tiden.

Mvh/ @JokerⓂannen
Citera
2019-08-20, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Om du nu frågar "Kurt Jokern Olsson" så får jag väl hålla dig god ton och svara.

Vi är ganska säkra på att det ingick i Gärningspersonen's egen plan, det vill säga, att det högst troligaste händelseförloppet inom detta sammanhanget var, att efter det, att Gärningspersonen hade utfört sin brutala och hänsynslösa misshandel och då med uppsåt att döda sitt offer bakom bullerplanket, så var det Gärningspersonen själv som i egen hög person tog Lena's nycklar och sedan helt iskallt gick tillbaka till bostadsrätten och därstädes med stor försiktighet öppnade upp låset till ytterdörren och sedan ställde ytterdörren i ett så kallat glänt-läge 👤🚪 detta med anledning av att Gärningspersonen då ville ge sken av att Hjärsta-kvinnan hade överfallits inuti bostadsrätten och sedan dragits ut mot sin egen vilja, och det villospåret lyckades ju väl för Gärningspersonen då man gjorde själva upptäckten av den då glänt-stående ytterdörren till bostadsrätten på Tisdagen den 15 Maj år 2018 intill morgon-tiden.

Mvh/ @JokerⓂannen

Vad skulle vitsen med det vara?
Citera
2019-08-20, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen

Mvh/ @JokerⓂannen

Inte surar du väl fortfarande, det va inte så illa menat det där med Kurtan

Tack för ditt svar.

Det är en stor risk GM utsätter sig för.
Frågan är om vinsten verkligen är värd risken.
Citera
2019-08-20, 20:18
Medlem
Cloudedcrystalbeams avatar
Vet någon om LW eventuellt innehaft någon form av stödfunktion åt andra vad gäller dessa personers upphörande med alkohol- och drogmissbruk, lite längre tillbaka i tiden (med start kring år 2008)?
Senast redigerad av Cloudedcrystalbeam 2019-08-20 kl. 21:07.
Citera
2019-08-20, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
LW hade tydligen dåligt samvete eftersom hon stämde möte med HD för att berätta om sin affär med SD. Och också för att slippa ha SD efter sig. Eftersom HD efter mötet förbjöd SD att ha någon som helst kontakt med LW.

Om, JG har varit med på något sliskigt hörn någon gång, kanske hon ville få det också ur sitt system genom att tala om för JGs sambo. Inte särskilt långsökt.

Löser det du skrivit och känner att du ändå är så pass tveksam till det du skrivit pga dina ordval; tydligen, eftersom och om. Och det förstår jag att du är för det blev jag också. Mycket tveksam till mycket du skrev här!!

Jag tänker att anmälan ang bilincidenten kan orsakat att HD fick information som krävde svar, och där tror jag att LW kände att botten var nådd med lögner för hennes del och valde för allas skull att berätta sanningen för HD! Hit tror jag att alla tänker samma och är överens i sina funderingar, om någon annan tänker helt annat så är jag nyfiken på det?

Då ska HD ställt krav och gett SD LW-förbudä? (detta borde borde väl vara fakta? men vet ej?)

Jag utgår ifrån att SD Lovade att inte under några omständigheter umgås med LW?? (Trots att frågan bör ifrågasättas)

Hursomhelst så höll inte SD detta enligt uppgifter i tråden?? (vissa menar att han gjorde det, andra inte, så frågan är högst intressant)

Knappt ett år senare har SD och HD separerat och lämnat in skilsmässoansökan och LW har fått mycket stora problem med ”någon” som hotar och trackasserar henne så pass att hon samlar bevismaterial och är rädd??

Detta är det jag inte förstår alls!!!
Om du menar att LW var ett så stort problem för SD lycka så kan hon varit det för JG lycka också?
Menar du ockdå då att LW medvetet skulle utsätta sig själv, för ännu mer hot och trackasserier genom att avslöja saker om JG då?
(För du syftar på att SD är den som hotar och trackasserar och menar underförstått att JG som är vän med SD kommer utsätta LW för samma sak?)

Så du menar att din vän LW är en väldig risktagare och är så pass gränslös att hon förstör andras lycka bara för att hon kan??

Du är inte ensam om att försöka vinkla offret att vara skuld till sin egen död.

Så jag säger att det är väldigt mycket långsökt!!!
Snarare gränslöst märkligt!!!
Citera
2019-08-20, 20:31
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
Lägg ut skiten å visa för oss andra, finns väl ingen anledning
å hålla på det, eller?

Jag har för länge sen raderat dessa pm. Gjorde det nån gång under mina två långa uppehåll i tråden.

Jag fick tyvärr en hel del otrevliga och hotfulla pm. Speciellt de gånger jag skrivit om ”JÄRNGÄNGET” har det blixtrat till i inkorgen...

(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)

Jag har numera en diger ”Ignoreralista”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in