Citat:
Ursprungligen postat av
Sh.Holmes
LW hade tydligen dåligt samvete eftersom hon stämde möte med HD för att berätta om sin affär med SD. Och också för att slippa ha SD efter sig. Eftersom HD efter mötet förbjöd SD att ha någon som helst kontakt med LW.
Om, JG har varit med på något sliskigt hörn någon gång, kanske hon ville få det också ur sitt system genom att tala om för JGs sambo. Inte särskilt långsökt.
Löser det du skrivit och känner att du ändå är så pass tveksam till det du skrivit pga dina ordval; tydligen, eftersom och om. Och det förstår jag att du är för det blev jag också. Mycket tveksam till mycket du skrev här!!
Jag tänker att anmälan ang bilincidenten kan orsakat att HD fick information som krävde svar, och där tror jag att LW kände att botten var nådd med lögner för hennes del och valde för allas skull att berätta sanningen för HD! Hit tror jag att alla tänker samma och är överens i sina funderingar, om någon annan tänker helt annat så är jag nyfiken på det?
Då ska HD ställt krav och gett SD LW-förbudä? (detta borde borde väl vara fakta? men vet ej?)
Jag utgår ifrån att SD Lovade att inte under några omständigheter umgås med LW?? (Trots att frågan bör ifrågasättas)
Hursomhelst så höll inte SD detta enligt uppgifter i tråden?? (vissa menar att han gjorde det, andra inte, så frågan är högst intressant)
Knappt ett år senare har SD och HD separerat och lämnat in skilsmässoansökan och LW har fått mycket stora problem med ”någon” som hotar och trackasserar henne så pass att hon samlar bevismaterial och är rädd??
Detta är det jag inte förstår alls!!!
Om du menar att LW var ett så stort problem för SD lycka så kan hon varit det för JG lycka också?
Menar du ockdå då att LW medvetet skulle utsätta sig själv, för ännu mer hot och trackasserier genom att avslöja saker om JG då?
(För du syftar på att SD är den som hotar och trackasserar och menar underförstått att JG som är vän med SD kommer utsätta LW för samma sak?)
Så du menar att din vän LW är en väldig risktagare och är så pass gränslös att hon förstör andras lycka bara för att hon kan??
Du är inte ensam om att försöka vinkla offret att vara skuld till sin egen död.
Så jag säger att det är väldigt mycket långsökt!!!
Snarare gränslöst märkligt!!!