2019-08-17, 20:11
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mack-Bolan
Vad menar du, vem blev dömd för det mordet?

Ingen, vad jag vet!
Men gömma ett lik i en mosse är ju ett gigantiskt fingeravtryck.
Då det mesta bevaras som i en tidskapsel.

Så snacket på baren va ju en bra vägledning.
Citera
2019-08-17, 21:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hulten12
Gå in och kolla 😉 både killar och tjejer nu gick hennes mor in där
Håll käften din horunge.

Du ska ge bevis för allt skit du spyr ut.

Citat:
Ursprungligen postat av Gullibrallan
Ta några bilder med mobilen genom fönstret å lägg upp här.

Jag såg Löfven gå in där också!

Citera
2019-08-17, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulten12
D, N har fest hos sig på videplan så hon e inte häktad
Hon har väl alltid fest den idioten . Förstört 4 människors liv plus deras anhörigas - med sitt jävla manipulerande intrigskapande drama skit.
Hon ligger bakom att Jocke är död , hur man än vänder det så är HON orsaken till att mi hatade Jocke så mycket . Utan henne inge drama och inge hat.
Oavsett vad ni tror så är det helt kallt så.
Hon trodde nog inte att det skulle gå så här långt den slampan - men nu gjorde de det.
Få se vem hon ska lyckas manipulera - med sex så hon får nån över huvudtaget att utnyttja på alkohol, piller tjack och pengar.
Nån kåt snubbe lär ju nappa.
informera om ni hör vilka hon börjar synas med så alla får veta vem som är så dum i huvudet.
Citera
2019-08-17, 23:28
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inteaktivnu
Hon har väl alltid fest den idioten . Förstört 4 människors liv plus deras anhörigas - med sitt jävla manipulerande intrigskapande drama skit.
Hon ligger bakom att Jocke är död , hur man än vänder det så är HON orsaken till att mi hatade Jocke så mycket . Utan henne inge drama och inge hat.
Oavsett vad ni tror så är det helt kallt så.
Hon trodde nog inte att det skulle gå så här långt den slampan - men nu gjorde de det.
Få se vem hon ska lyckas manipulera - med sex så hon får nån över huvudtaget att utnyttja på alkohol, piller tjack och pengar.
Nån kåt snubbe lär ju nappa.
informera om ni hör vilka hon börjar synas med så alla får veta vem som är så dum i huvudet.
Man behöver inte vara Einstein för att fatta hon har ngt med det hela att göra problemet är bara få dit hon hitta bevis eller ngn säger att hon var med på ett hörn, Kvinnans makt och list är stor och då man sett hur hon ser ut så fastnar alltid någon dumskalle för henne tyvärr så är det!
Citera
2019-08-17, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Man behöver inte vara Einstein för att fatta hon har ngt med det hela att göra problemet är bara få dit hon hitta bevis eller ngn säger att hon var med på ett hörn, Kvinnans makt och list är stor och då man sett hur hon ser ut så fastnar alltid någon dumskalle för henne tyvärr så är det!
Precis!
Och absolut- väntar med spänning på att få höra vem som fastnar i hennes nät.
Vem det än blir så kommer han få ett riktigt helvete framöver och ångra att han nånsin hade med henne att göra.
Tro mig jag vet- hon var min polare för några år sen, och intrigerna hon skapade då för många var horribla samt hon förstörde en mycket god vänskap mellan mig och MI.
Efter det uteslöt jag henne TOTALT från mitt liv och umgänge
Citera
2019-08-18, 05:00
Medlem
Nån som vet om DN har nåt barn boende hemma?
Citera
2019-08-18, 06:35
Medlem
Ne ena bor hos hennes syster i sthlm andra hos pappan till den minsta
Citera
2019-08-18, 10:09
Medlem
fejkgunnarselbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte

Hoppas dom lyckas bevisa isf att DN har stor makt och list och att hon har förhäxat samtliga häktade, och att deras fria vilja helt raderats sen förhäxningen. Om hon har förhäxat dom så borde ju hon sitta inne istället för de häktade.
Citera
2019-08-18, 10:18
Medlem
MidnattssolensLands avatar
Aftonbladet: 29-åring dödad – polisen undersöker övervakningsbilder och mystisk brand

Screenshot: http://pasteall.org/pic/show.php?id=d4389f62c9637cb867afd50361d5f31a
Citera
2019-08-18, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slickadkatt
Såg bild på den bil som han påstås ha kört till glaciären där han sist sågs. Bilen hade en sönderslagen ruta som var övertäckt med plast och något sorts lås på ett hjul. Vad jag hört är det polisen som låst hjulet och slagit sönder en ruta. Om det stämmer vågar jag ej spekulera i.

Denna försvunna man förekommer i ett par trådar här på Fb..då oftast som GM men även någon gång som BO

Som BO
https://www.flashback.org/t2857798

Som GM
https://www.flashback.org/t2207750

Jag trodde det var fler trådar men hittade bara dessa två nu.

Har varit ”lugn” som jag förstått de senaste åren...iaf har jag inte hört att han varit inblandad i något.

Sjukaste att andra inlägget i tråd nr 2 står att hb förmodligen kommer vara inblandad i mord/drop!
Citera
2019-08-18, 11:25
Medlem
MidnattssolensLands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Sjukaste att andra inlägget i tråd nr 2 står att hb förmodligen kommer vara inblandad i mord/drop!
HB?
Citera
2019-08-18, 11:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MidnattssolensLand
HB?
Är det inte lite roligt att folk alltid ska komplicera tråden med förkortningar och osanningar för att göra sig själva sedda och kända i all dom här spännande mordtrådarna med "deckarhistoria"

HB, Karma, "hAnS MaMmA gIcK iN i HuzzEeeddd".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in