2019-12-10, 00:08
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TungPhung
da fuck...

Där går nog inte hissen ända upp....
Citera
2019-12-10, 00:29
Medlem
DN pratade ju om nån dejt hon haft i förhör. Så nog finns det fler lekkamrater...
Citera
2019-12-10, 11:23
Medlem
Va fan, vet inte vad som hände med den nedladdade fupen. Om filen hade nå virus??!?
Jag får återkomma om den röda mobilen vid ett senare tillfälle.

Men jag har ett minne av att den nämns i förhören.

Jo, angående J.Ls kusin. Såhär resonerade jag:
J.L var ju så jävla påtänd att han kan ha glappat käft i bilen (mest troligt) eller inne på Pinchos. Mostern pratar av sig och det sprids, därför har kusinen haft info så tidigt!

En annan fundering. Varför deltar M.D nuvarande M.T i förhör med INTE huvudförhandling? För att han vet, nå annan anledning kan jag inte komma på..

Ha i åtanke också att samtliga L.S, J.L M.D/T varit med i svängarna tidigare. Dom vet hur förhör osv fungerar..

D.N säger sig ha promenerat till J.R. promenaden tog 1 h. LÖGN! Så det skriker om det!!! Titta själv på exempelvis google maps å räkna ut sträckan.

D.N vill inte heller uppge vem hon dejtade, men senare namnger hon en som stannat natten. Låter som efterhandskonstruktion delux.

Kontorsstolen har säkert på blod på sig ja, å blev därför bränd.
Hade J.D suttit i den hade han rimligtvis varit varit bunden vid vrister, armveck/handleder och typ midja. Annars skulle han kasa ner som en jävla ål.

Tänk också på att nån måste isf hållt i stolen om nån stod och matade slag, annars skulle stolen spinna nå jävulskt och hela jävla köket vara prickigt av blod!
Citera
2019-12-10, 14:54
Medlem
DoNotDives avatar
Vem avser du med M. D nuvarande M. T?
Ngn som bytt namn?

Kan stolen varit fast i köksbordet? Med ex. silvertejp? Visst var bordet trasigt/lagat..?

Citat:
Ursprungligen postat av Iceflake
Va fan, vet inte vad som hände med den nedladdade fupen. Om filen hade nå virus??!?

J.L var ju så jävla påtänd att han kan ha glappat käft i bilen (mest troligt) eller inne på Pinchos. Mostern pratar av sig och det sprids, därför har kusinen haft info så tidigt!

En annan fundering. Varför deltar M.D nuvarande M.T i förhör med INTE huvudförhandling? För att han vet, nå annan anledning kan jag inte komma på..

Ha i åtanke också att samtliga L.S, J.L M.D/T varit med i svängarna tidigare. Dom vet hur förhör osv fungerar..

D.N säger sig ha promenerat till J.R. promenaden tog 1 h. LÖGN! Så det skriker om det!!! Titta själv på exempelvis google maps å räkna ut sträckan.

D.N vill inte heller uppge vem hon dejtade, men senare namnger hon en som stannat natten. Låter som efterhandskonstruktion delux.

Hade J.D suttit i den hade han rimligtvis varit varit bunden vid vrister, armveck/handleder och typ midja. Annars skulle han kasa ner som en jävla ål.

Tänk också på att nån måste isf hållt i stolen om nån stod och matade slag, annars skulle stolen spinna nå jävulskt och hela jävla köket vara prickigt av blod!
Citera
2019-12-10, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotDive
Vem avser du med M. D nuvarande M. T?
Ngn som bytt namn?

Kan stolen varit fast i köksbordet? Med ex. silvertejp? Visst var bordet trasigt/lagat..?

M.D eller som nu då M.T kommer nog för alltid att kallas sitt föregående efternamn.

Han är alltså J.Ls bror.

Står väldigt utförligt i förhören med J.Ls anhöriga att han svärtat ner namnet. Den andra brodern har tom köpt ett annat efternamn.

Inte tror jag stolen varit fast i köksbordet. Lät jävla meckigt... Å speciellt inte som man vanligt har stolar mot bordet, vem fan får ens in en träff i nyllet med en jävla möbel ivägen??!

Det här är väl inte direkt latmaskar som sitter ner bekvämt å slåss.. Dom är ju typ speedade å gör vad fan som helst. Ergonomi är nog inte så prio för dom skulle jag gissa.
Citera
2019-12-10, 15:30
Medlem
Jo köksbordet var tejpat. Men vilket av bordet det var, det gamla eller det nya (båda?) å när J.L ens fått det är högst oklart. Han vet nog fan själv inte ens idag trots att han nyktrat till.

Han kan även ha tejpat bordet i vardagsrummet. Det var i jävligt risigt skick.
Citera
2019-12-10, 16:32
Medlem
Kanske är klockmannen?
Citera
2019-12-10, 19:06
Medlem
Nog om mig.

Det här fallet är fullspäckat med konstigheter..

Tycker ni inte att det är konstigt att han som tar tillbaka storyn om 100%are helt förnekar den bekännelsen??

Vad är hans motiv? Hoppades han på att bara få en varning eftersom han åkt dit för droger? Att snuten skulle vara schysst å ge honom en varning som tack för att han bidrog med viktig info ang fallet?

Fick han ågren för att han golade på en polare?

Eller är det snuten som hittar på bara för att fiska röster???
Citera
2019-12-10, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stubbrace
Låter som en kontaktannons mellan raderna. "Jag är så eensaam..."
Alla hennes lekkamrater sitter inlåsta. Vilka ska hon nu skapa drama tillsammans med.

Hon är i sorg för att en kär vän och fd make har gått bort, hon har inget med detta att göra, är bara Kiruna som snackar skit som vanligt och ska hitta syndabockar.
Citera
2019-12-10, 19:32
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:

Har du varit nära Kiruna någon gång??
Enl Google maps tar det över 2tim promenera ut till Laxforsen så opm hon gått den sträckan på 1tim så stämmer det rätt bra skulle jag vilja säga, Du ska inte lita avstånden att ngt ligger nära relatiovt nära bara för det ser ut på kartan!
Citera
2019-12-10, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Har du varit nära Kiruna någon gång??
Enl Google maps tar det över 2tim promenera ut till Laxforsen så opm hon gått den sträckan på 1tim så stämmer det rätt bra skulle jag vilja säga, Du ska inte lita avstånden att ngt ligger nära relatiovt nära bara för det ser ut på kartan!

Jag bor för fan i stan.
Tar det ca 20 min med bil så är det inte en sträcka nippertippan D.N gått på 1 h. EFTER en krogsväng. Bland sommarens varmaste dagar. Å hon hade garanterat inte jogging skor på sig.....

Den motion D.N får är när hon vinglar mellan borden på rojken.

Tappade din mamma dig som liten eller är du bara exceptionellt trög?

Den som förhörde henne skulle behöva lite ruter i sig som Gunvald Larsson i Beck. Typ dra henne i håret, skrika henne i fejjan sluta ljug ditt vidriga luder...
Citera
2019-12-10, 19:47
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Jag bor för fan i stan.
Tar det ca 20 min med bil så är det inte en sträcka nippertippan D.N gått på 1 h. EFTER en krogsväng. Bland sommarens varmaste dagar. Å hon hade garanterat inte jogging skor på sig.....

Den motion D.N får är när hon vinglar mellan borden på rojken.

Tappade din mamma dig som liten eller är du bara exceptionellt trög?

Den som förhörde henne skulle behöva lite ruter i sig som Gunvald Larsson i Beck. Typ dra henne i håret, skrika henne i fejjan sluta ljug ditt vidriga luder...
Har kollat
Har varit i Kia
Beror på hur hon är klädd på tassarna du vet kvinnor har liksom inte samma sko vana som oss män från krogen..
Men annars håller jag med om DN är en suspekt figur som jag sade rätt tidigt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in