2019-06-27, 20:51
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Den där familjeportalen där hon bloggar måste ju vara jätte nöjda med att hon lägger upp en bild på sitt arsle/någons arsle/ETT ARSLE kort sagt.
Mina ungar skulle skämmas otroligt om jag slängde fram arslet på nätet...Usch!
Citera
2019-06-27, 20:58
Medlem
alicewonderlands avatar
...men går inte detta det ”viktigaste” samarbetet stick i stäv med det hon skrev häromdagen, att hon skulle sluta att bry sig om kommentarer om vikt och utseende? Vilka ”åsiktsmaskiner” manglar hon genom denna häckbild som gör mig generad och obekväm till mods? Vilka galningar på bikinifirman tycker att det här är bra marknadsföring - man visar väl en baddräkt framifrån eller från sidan, stående på en strand e d, inte genom att köra upp arslet i sitt eget sovrum? ”Nu har hela proppskåpet gått”, för att citera en känd kriminolog.
Citera
2019-06-27, 21:12
Medlem
Pale Riders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Fy fan vad läckert man får ju bånge utav helvete hade gärna pumpat på henne så hon började sjunga ABC-låten
Annas kåta Råberto?
Från en trött medelhavsregion.
Och kvartskrullig arab som det alltså blir?

Fakking jävla spiffing.
Superchef säkerhet i riket.
Fantastisk pappa för begåvade.
Citera
2019-06-27, 21:13
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
i dagens blogginlägg räknade jag det till 42 st jag, mig och min.

Ja ja, men hon skriver åtminstone inte om sig själv i tredje person ännu.
Citera
2019-06-27, 21:57
Medlem
Pale Riders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Har aldrig varit med om sämre reklam för en bikini. Tre bilder av ett stort arsle. Jisses Märsta-Morsan - du som är är så jävla (ja nu svär jag ) stolt över din kropp och din samarbetspartner. Visa upp ditt face och den kropp du är stolt över DÅ blir du trovärdig.
Fixar hon spons på borttagning av Biggest Loser VIP-gadden nu?
Blir det någon sorts Biggest Gainer after Loser VIP?
Kul att se hur en sopa löser det i sitt kök.
Senast redigerad av Pale Rider 2019-06-27 kl. 21:59.
Citera
2019-06-27, 23:33
Medlem
Ändå bra av AB att inte fota/filma själva filmen. Men egentligen får hon ju inte fotografera inne på bion alls men nåja. https://minfil.com/Ibw9O8w0n6/97747D...347A7FABC_jpeg
Citera
2019-06-28, 00:22
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Inte alls ! Men det kan bero på att jag sitter och tar en drink i Marbella , så just nu är allt fantastiskt bra .

Ja. Där alkoholen går in, där går omdömet ut. Eller hur var det nu...?
Citera
2019-06-28, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
...men går inte detta det ”viktigaste” samarbetet stick i stäv med det hon skrev häromdagen, att hon skulle sluta att bry sig om kommentarer om vikt och utseende? Vilka ”åsiktsmaskiner” manglar hon genom denna häckbild som gör mig generad och obekväm till mods? Vilka galningar på bikinifirman tycker att det här är bra marknadsföring - man visar väl en baddräkt framifrån eller från sidan, stående på en strand e d, inte genom att köra upp arslet i sitt eget sovrum? ”Nu har hela proppskåpet gått”, för att citera en känd kriminolog.

Har väldigt svårt att få ihop fotona på Annas ändalykt med hur hon ser ut idag. Gissningsvis har hon lika mycket övervikt som undertecknad har och nej, finns inte en chans att Anna ser ut som hon hävdar med fotona. Inte bara ändalykten som känns oproportionerlig, magen är misstänkt liten för den övervikt de oretuscherade bilderna antyder. Eller har Anna sin övervikt samlad på ett & samma ställe (som bara hon har) och resten av kroppen ser normalviktig ut?! Nä, det ligger en hund begraven.
Citera
2019-06-28, 01:13
Medlem
FragaMinSvagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
Har väldigt svårt att få ihop fotona på Annas ändalykt med hur hon ser ut idag. Gissningsvis har hon lika mycket övervikt som undertecknad har och nej, finns inte en chans att Anna ser ut som hon hävdar med fotona. Inte bara ändalykten som känns oproportionerlig, magen är misstänkt liten för den övervikt de oretuscherade bilderna antyder. Eller har Anna sin övervikt samlad på ett & samma ställe (som bara hon har) och resten av kroppen ser normalviktig ut?! Nä, det ligger en hund begraven.

Verkligen suspekta bilder. Får inte ihop pusslet...
Citera
2019-06-28, 07:14
Medlem
anna skriver 17 opperationer , tre barn etc etc, men hon glömmer de op hon valt själv, alltså då hon opererade brösten i tv, hon fixa magen eller vad der var ihop med Martens etc etc, sen detta klädmärke hon nämner är inte det ett sånt märke som säljs typ på homepartyn o sånt!? jag kan ha fel men fick för mig det.
Citera
2019-06-28, 08:17
Medlem
I blogginlägget så uttrycker hon att man ska vara stolt över sin kropp, men varför korrigerar hon alla bilder då?
Citera
2019-06-28, 08:41
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
I blogginlägget så uttrycker hon att man ska vara stolt över sin kropp, men varför korrigerar hon alla bilder då?

Det hela handlar om att Fångarna på fortet visas snart och då kommer det avslöjas att Anna är rätt fet. Detta gillar inte Anna och nu lägger hon upp manipulerade bilder där hon ser smal och smärt ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in