Citat:
Ursprungligen postat av
Fröken_Sverige
Mycket trevligt att ha dig här igen, Sh.Holmes! Alla vettiga gör tråden läsvärd! Alla ovettiga.....(ni kan fylla i själva)
Bra att du försvarar offrets barn, som gång på gång pekas ut, trots att inget av vad polis och åklagare sagt, tyder på att de är inblandande! Helt sjukt med vuxna människor som sitter här och försöker smutskasta barnen. Den som anser sig veta något särskilt kan väl kontakta polisen. De lär nog veta vilka som har alibi.
Jag håller med.
Att många lite äldre kanske tycker att unga ser ut som kriminella så fort de har kepsen bak-o-fram, har hoodie, har lite tuffa frisyrer, har en tatuering eller är vältränade är kanske inte ovanligt.
Men som tonårsförälder vet jag att t ex många tonåringar styrketränar idag.
Och om jag får säga det så tycker jag inte att NW ser uppseendeväckande bitig ut på något sätt. Idag är det helt ute att se helt otränad ut. Många tränar både egen sport (hockey, bandy, fotboll) och styrketräning.
Man får inte glömma att en trettonåring inte kan bygga muskler på samma sätt som en sextonåring. Det har att göra med hormonerna.
Mina söner tränar båda två på gym. Det gör de med sina klasskompisar. Väldigt vanligt.
Jag tycker att många läser in alltför mycket på barnens Instagram.
I mina ögon verkar de vara helt vanliga unga.