2019-08-05, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glendale
Fel där också. Lite försiktigare med uppgifter kanske?
Ok var bara som ett exempel på nåt liknande. Inte för att gräva i gammalt. Kan ta bort inlägget om det blev galet.
Citera
2019-08-05, 00:33
Medlem
Citat:
2003-06-17.

Jo jag vet men om det inte är rätt gm som hittas på ex ratsit så kan det vara för att han inte fyllt 16 än. Mer så jag menade. Det kan ju finnas fler med samma namn men är de under 16 år så visas de uppgifterna inte på hitta eller ratsit tex.
Citera
2019-08-05, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loopos
Jo jag vet men om det inte är rätt gm som hittas på ex ratsit så kan det vara för att han inte fyllt 16 än. Mer så jag menade. Det kan ju finnas fler med samma namn men är de under 16 år så visas de uppgifterna inte på hitta eller ratsit tex.
Ja visst, det är rätt. Jag har inga säkra uppgifter utan spinner vidare på det som nämnts i tråden.
Men om tråden har rätt GM, så har han alltså fyllt 16 i juni. Men som sagt, det är spekulationer.
Citera
2019-08-05, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av monotyp
Den JL som är aktiv med brommapojkarna ser ganska mjuk och snäll ut. Ser i blicken att han kan ha lite identitetsproblem.
PP beskrivs som en estet som säkert är en omskrivning för att han var känslig, kanske lite feminin. (Många estetiskt lagda misstar sin konstnärliga läggning för homosexualitet och tar på sig den identiteten helt i onödan. Det är sorgligt, att man måste vara rätt macho för att ses som heterosexuellt manlig.)

Skulle tippa att båda har/hade identitetsproblem. Om det varit obesvarad attraktion ser jag två alternativ:
1) PP gjorde närmanden och JL blev äcklad och fick raseri-utbrott. Kanske blev han arg över att han själv reagerade sexuellt fysiskt, utan att kunna styra det.
2) Eller så gjorde JL närmanden för att han tolkade PP:s estetiska personlighet som feminin. PP blev chockad och JL trodde att PP nu skulle sprida rykten om JL, om saker han ville hålla hemligt, dvs sina avvikande erotiska drifter.

Lite så här det jag är inne på. Advokaten är kryptisk. Helt otänkbart är det inte att det finns fler personer inblandade.
Inte en enda bild på någon av de två från sociala medier. Märkligt.
Senast redigerad av glendale 2019-08-05 kl. 00:44.
Citera
2019-08-05, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsmulle420
Kan mycket väl handla om kärlek mellan dem som gått snett. Den ena befarade att den andre skulle komma ut ur garderoben som homo och därmed avslöja båda två.

Ett homosexuellt hatbrott i samband med samma tidsperiod som Pride tåget? Inte omöjligt, vänstern som styr Sverige idag gör allt för att förstöra allt normalt och sunt. Barnkanalen har haft transor som uppträder för barnen. Vi kommer se fler bisarra homosex mord och märkliga självmord relaterat till förstörelsen av kärnfamiljen. Stackars barn!
Citera
2019-08-05, 00:50
Medlem
Kan en minderårig bli kvar i häktet på grund av risk för självmord? Eller har de sett någon gentemot tex föräldrarna? Eller tror de att någon mer är inblandad?
Citera
2019-08-05, 00:52
Medlem
Citat:
Lite så här det jag är inne på. Advokaten är kryptisk. Helt otänkbart är det inte att det finns fler personer inblandade.
Inte en enda bild på någon av de två från sociala medier. Märkligt.

Jag laddade ner profilbilden som fanns på Instagramkontot det länkades till här. Där nämndes JL vid namn, och det fanns även en tagg om Brommapojkarna. Han ser ut att vara 16 och byggd som en gymnast. Kontot har/hade dock ett svårtolkat namn.
PP har jag inte hittat bild på.
Senast redigerad av monotyp 2019-08-05 kl. 00:55.
Citera
2019-08-05, 00:59
Medlem
Citat:
Jag laddade ner profilbilden som fanns på Instagramkontot det länkades till här. Där nämndes JL vid namn, och det fanns även en tagg om Brommapojkarna. Han ser ut att vara 16 och byggd som en gymnasist. Kontot har/hade dock ett svårtolkat namn.
Jag såg den också, glömde den.
Citera
2019-08-05, 00:59
Medlem
Gud vad jag himlade med ögonen så som de hyllar deras son(PP). Hur vet de att PP inte gjorde något? Nu kanske de kan känna med föräldrarna i förorten som förlorat deras söner till våldet.
Citera
2019-08-05, 01:00
Avslutad
Citat:
Jag laddade ner profilbilden som fanns på Instagramkontot det länkades till här. Där nämndes JL vid namn, och det fanns även en tagg om Brommapojkarna. Han ser ut att vara 16 och byggd som en gymnast. Kontot har/hade dock ett svårtolkat namn.

finns på expressen nu
Citera
2019-08-05, 01:00
Medlem
Citat:

Se Expressens förstasida
Citera
2019-08-05, 01:10
Medlem
Jag tänkte samma med! Men sorgligt för alla offer oavsett ingen förtjänar bli mördad av någon människa eller stat

Citat:
Ursprungligen postat av G-mail
Gud vad jag himlade med ögonen så som de hyllar deras son(PP). Hur vet de att PP inte gjorde något? Nu kanske de kan känna med föräldrarna i förorten som förlorat deras söner till våldet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in