Citat:
Ursprungligen postat av
hbphys
Jodå.
Nejdå.
Omöjligt att tolka denna mening.
Jaha?
Nja, problemet är svagbegåvade medborgare som tror på konspirationsteorier som sprids, typ RUSSIA!!!. Ni som är så lättlurade innebär en riktig fara för samhället.
Vi har bara ditt ord på detta, men vart ska denna produktion komma ifrån menar du och om USA i tarifferna sätter stopp på import ifrån Kina.
Svaret är INGENSTANS idag, och skulle innebära enormt ökade kostnader för konsument.
SÅ vi håller tummarna för trumpen gör detta, för det skulle sitta bar med folket och sin bas som är fattiga och aldrig skulle klara sig utan dessa billiga produkter ifrån Kina.
Men svarar man jodå på en så stor fråga, så vet man redan att man har fel.
Men frågan är varför du inte fattade att alla skulle så enkelt se detta, det är en gåta.
Men gissar på det har med agenda och göra som vanligt, för då brukar logik försvinna.
Lite humor har du i alla fall, och när du tror att varorna ska räka till för Amerikanerna om Kina inte får importera mer.
Citat:
Ursprungligen postat av
Draken55
Inte ens som lyteskomik är dina inlägg underhållande längre...
Du glömde berätta vad jag inte svarade på, menar du var så upprörd detta inte skedde.
Och sen när jag frågar så har du inget svar på vad jag inte svarade på.
Detta faktum betyder att jag svarade på allt, och att du nu är sur på detta
Citat:
Ursprungligen postat av
Feodor
Du är hjärndöd på riktigt.

Om dina fantasier hade stämt så hade en prishöjning på 12% som lett till en genomsnittlig höjning av amerikanernas kostnad för vitvaror per år med 500 dollar inneburit att genomsnittamerikanen lagt 4000 dollar(nästan 40 000 sek)per år på vitvaror.

Nä, det är du som säger.
Läs om läs rätt, så kan du också se vad som han sa och vad strafftullar och tariffer gör det dyrare för Amerikanen och helt utan anledning också.