2019-07-27, 15:30
Medlem
raven101s avatar
300mg pregabalin intaget för ca 2h sedan (lär slå snart) strax efter 1mg etizolam, 2mg klonazepam, 7,5mg midazolam och 1mg alprazolam.

Det är ju en del. Vill inte bli hög. Bara mysig. Hört att man kan nodda på benzo. Hur mycket ska man äta då?
Senast redigerad av raven101 2019-07-27 kl. 15:35.
Citera
2019-07-27, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goin-xxxl
Jo beroende på hurpass tolerant du är men jag skrev fel, provat sub+xanor utan problem..
Alkohol e den stora boven om du tänkt blanda allt..
Men efter xanoren e de lätt o slänga i sej lite allt möjligt. Man tappar omdömet lite.

Är inte alls tolerant mot sånt..

Ska man ta de i tablettform eller ska jag krossa och snorta? Vill ju ha det bästa ruset 😁
Senast redigerad av allin00 2019-07-27 kl. 16:53. Anledning: Missade att svara på en sak
Citera
2019-07-28, 18:00
Medlem
goin-xxxls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allin00
Är inte alls tolerant mot sånt..

Ska man ta de i tablettform eller ska jag krossa och snorta? Vill ju ha det bästa ruset 😁
Skippa alkoholen o xanoren isåfall o krossa 2mg sub . Gör 4 linor å sug i dej långsamt, en i taget, med kanske 30 minuters mellanrum o känn efter.
Citera
2019-07-29, 12:40
Medlem
Niggalangelos avatar
Spasmofen+sobril

Tjena gubbar,

Jag har 15 spasmofen och 30 sobril 5 mg hemma och tänkte mysa till det ordentligt.

Jag har väldigt lite erfarenhet av att blanda in just sobril med spasmofen.

Jag gick tidigare på 0.5 g heroin om dagen blandat med 8 mg xanor men har nu skött mig ca 1 år.

Tror ni att sobrilen kommer öka/minska nodden i detta fall?

Vad är eran erfarenhet av att blanda sobril/spasmofen?

Tacksam för svar.
Citera
2019-07-29, 17:20
Medlem
holzbricks avatar
tjack o lamictal(25mg)

ar det farligt att kombinera?

tacksam for svar
Citera
2019-07-29, 17:44
Medlem
blodigdiarres avatar
Nä, det verkar inte vara det. Länk till fass och där står inget om centralstimulerande.
https://www.fass.se/LIF/product?user...46#interaction
Citera
2019-07-30, 21:47
Medlem
Hej! Jag tar adhd medicin vardagligen o undrar om det tillsammans med cannabis kan ge nån farlig krock o eventuellt skada min hjärna. Någon med erfarenhet och kunskap kring detta ämne?
Citera
2019-08-02, 13:14
Medlem
Thraxxs avatar
Kan man blanda subutex med lorazepam och i så fall i vilka doser är det säkert?

Vet att det inte är den snällaste kombon att köra men jag hittar aldrig om hur mycket är för mycket när det kommer till benzo och opiater? Alla pratar mest om andningsdepression och fylla lungorna med spya och allt, men dom nämner aldrig i vilka mängder dom tagit?

Har redan tagit subutex idag men vill gärna ta en lorazepam för att minska riskerna för kramp och vara lugn. Har tagit 0,3 mg subutex och tänkte slänga i mig en 2,5mg lorazepam, det kan väl ändå inte vara någon fara mitt på dagen eller? Kan tänka mig om man tar sån kombo innan läggdags det är fler risker för att inte vakna igen men nu mitt på dagen?
Citera
2019-08-02, 15:57
Medlem
sweetlovelydeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx
Kan man blanda subutex med lorazepam och i så fall i vilka doser är det säkert?

Vet att det inte är den snällaste kombon att köra men jag hittar aldrig om hur mycket är för mycket när det kommer till benzo och opiater? Alla pratar mest om andningsdepression och fylla lungorna med spya och allt, men dom nämner aldrig i vilka mängder dom tagit?

Har redan tagit subutex idag men vill gärna ta en lorazepam för att minska riskerna för kramp och vara lugn. Har tagit 0,3 mg subutex och tänkte slänga i mig en 2,5mg lorazepam, det kan väl ändå inte vara någon fara mitt på dagen eller? Kan tänka mig om man tar sån kombo innan läggdags det är fler risker för att inte vakna igen men nu mitt på dagen?

Går inte svara på den frågan bara sådär, beror på din tolerans, hur känslig du är mot dessa preparat etc. Men 0,3mg sub och 2,5mg lorazepam är safe enligt mig.

Sedan orskakar ej sub kramp eller EP-anfall på samma sätt som tramadol t.ex., om det är det du menar. Och i vilket fall som helst, bara för att du har intagit lorazepam betyder det inte att du är immun mot krampanfall. Ända sättet det kan hjälpa är om du får lorazepam IV under ett pågående anfall.
Citera
2019-08-02, 16:02
Medlem
Thraxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetlovelydeath
Går inte svara på den frågan bara sådär, beror på din tolerans, hur känslig du är mot dessa preparat etc. Men 0,3mg sub och 2,5mg lorazepam är safe enligt mig.

Sedan orskakar ej sub kramp eller EP-anfall på samma sätt som tramadol t.ex., om det är det du menar. Och i vilket fall som helst, bara för att du har intagit lorazepam betyder det inte att du är immun mot krampanfall. Ända sättet det kan hjälpa är om du får lorazepam IV under ett pågående anfall.

Skrev fel menade 3mg Subutex. Å fan jag som trodde det var samma risk att få kramp på sub som tram :0 Tackar för upplysningen om det.

Ja jag tycker också det är såpass små doser så risken för något allvarligt ska hända känns väldigt liten. Men vad är det värsta som kan hända?
Citera
2019-08-02, 16:09
Medlem
sweetlovelydeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx
Skrev fel menade 3mg Subutex. Å fan jag som trodde det var samma risk att få kramp på sub som tram :0 Tackar för upplysningen om det.

Ja jag tycker också det är såpass små doser så risken för något allvarligt ska hända känns väldigt liten. Men vad är det värsta som kan hända?

Jaha okej, men ska vara lugnt ändå. Är bara tramadol som orsakar anfall på det sättet av dem vanliga opioiderna vad jag vet. Vad bra att du fick veta det nu

Det värsta värsta som kan hända är ju att man slutar andas, men skulle säga att det mer eller mindre är uteblivet på dem mängderna, även utan tolerans.
Citera
2019-08-02, 16:57
Medlem
Thraxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetlovelydeath
Jaha okej, men ska vara lugnt ändå. Är bara tramadol som orsakar anfall på det sättet av dem vanliga opioiderna vad jag vet. Vad bra att du fick veta det nu

Det värsta värsta som kan hända är ju att man slutar andas, men skulle säga att det mer eller mindre är uteblivet på dem mängderna, även utan tolerans.

Men jag litar på det du säger att det är lugnt om jag tar och slänger i mig en lorazepam 2,5mg sen när jag tagit Sub också

Men blir det så att jag slutar andas eller ändå värre dör, då kommer jag bli förbannad och besviken på dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in