Citat:
Ursprungligen postat av
CentroX
En dansk journalist tror att trump kommer kalla in navy seals för att frige rocky om han blir dömd för fängelse.
Då tror jag dansken borde sluta tulla på Aalborg på arbetstid. Ingen vid sina sinnes fulla bruk tror att en amerikansk president skulle utföra en militäroperation i ett annat västland för att hämta ut en rapare, även om han orättvist skulle få några månader i buren. De skulle tappa allt anseende under överskådlig tid.
Troligare då att Trump straffar Sverige på andra sätt. Ständigt håna Sveriges invandringspolitik, galna feministregering, fyllot till statsminister, svensk polis och rättspolitik, åsiktsdiktaturen, rasismen mot svenska folket osv. Skicka in militär som ska frita ASAP - inte en chans. Däremot skulle det inte förvåna mig om man kommer försöka leta upp, engagera och stödja dissidenter i Sverige.
Citat:
Ursprungligen postat av
bara-AZaz09-
Han/dom tog väl upp (hand om) flaskorna för att 19-åringen ej skulle få tag i dessa.
Eller är jag ute och cyklar nu... !?
Så har de åtalade uppgett under förhören.
Citat:
Ursprungligen postat av
MrsVanity1
Rocky hade fasen tålamod.Tänk ha dom där påtända afghanerna efter en ... fast man ber ett x antal ggr att dom ska gå.
Och tack så jävla mkt för att ni afghan blattar har skämt ut Sverige.
Det är svenska politiker och MSM samt nu också svenskt rättsväsende som skämmer ut Sverige. När terroristerna i Nice och Paris begick sina dåd så skämmer de inte ut Frankrike, eftersom terroristerna inte hör hemma i Frankrike.