2019-08-01, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
En liten fråga bara...
Blod, fanns det något blod där målsägande blev misshandlad?
Eller bara där han satte sig efteråt?
Med tanke på att han verkar väldigt opålitlig (BO) så känns det som att skadan på handleden kan vara självförvållad efteråt. Vännen lämnade t.ex innan ambulansen kom, kniv?.

Bara en tanke.

Jo om ASAPgänget verkligen huggit Hazaren borde blodskvätt finnas på gatan, men jag har ej sett några sådana bilder i FUP.
OM det finns vore en sidhänvisning bra.
Citera
2019-08-01, 14:25
Medlem
Citat:
Killarna gick upp och började närma sig min livvakt.
Citat:
I det här läget så så attackerade båda killarna livvakten.
det var då som jag grep in och kastade 19-åringen, klev på honom. Knuffade honom eller utdelade knytnävsslag mot honom. I det läget kom mina vänner för att hjälpa till. Och min livvakt anslöt sig också. Jag ställer mig upp och vänder mig om. Jag ser 19-åringens vän komma mot mig i full hastighet. Vi knuffades och puttades och drog i varandra ett tag. Efter det kom min livvakt och vände mig om och tog mig upp för kvarteret. Det var då som hela gänget gick därifrån, säger Asap Rocky.

Afghanerna kommer billigt undan..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Jag dör det här är det roligaste jag har läst.

Min översättning: Den dagen var vi inte ute efter något bråk, det är bara när vi går ut för att bråka som vi tar med oss vapen.

Rimligt, men hur skulle ASAP-sällskapet kunna veta att syftet med att gå ut just den kvällen inte var för att bråka? Hazaren jobbade ju väldigt hårt med att få igång ett bråk ganska omedelbart efter att han, helt omotiverat, gått fram och tagit kontakt med sällskapet.

Åklagaren måste känna sig som en jättelyckad människa nu. Jag hade kunnat betala flera tusen för att få veta hur många IQ Mustafa har.

Tyvärr så blir ju Mustafa ansiktet utåt för alla afghanska gubbar så tror och hoppas att dom inte kan glida omkring i Sverige hur dom vill längre!
Citera
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
En liten fråga bara...
Blod, fanns det något blod där målsägande blev misshandlad?
Eller bara där han satte sig efteråt?
Med tanke på att han verkar väldigt opålitlig (BO) så känns det som att skadan på handleden kan vara självförvållad efteråt. Vännen lämnade t.ex innan ambulansen kom, kniv?.

Bara en tanke.

Blod fanns inte på platsen för bråket, bara på andra sidan av gatan. (sid. 22-23 i FUP)

/Provokatör
Citera
Medlem
Takadongtakadangs avatar
Efter att ha sett Afghanens ögon och agerande i de videos som är tillgängliga - är det verkligen NÅGON som kan få för sig att han inte är påtänd...?
Citera
2019-08-01, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonny.Boj
Hoppas den jävla pajasen inte slipper undan. Har man slagit någon med en krossad glasflaska och kastat en liten Afgahn (fångat på film) skall man in bakom lås och bom. Frågor på det?!

Alla som är på negerns sida, har ni ens läst FUPn?!

Tycker att kasst med liten afghan inte är så märkvärdigt! Väger man 50 pannor så landar man mjukt.
Citera
2019-08-01, 14:26
Medlem
Noble.Savages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Afghanerna kommer billigt undan..

Tyvärr är dom för dumma för att inse detta. Att hålla käften och inte medverka i utredningen hade varit mest gynnsamt.
Citera
2019-08-01, 14:27
Bannlyst
Vad tror ni då? Vad blir det för straff? ASAP i svenskt fängelse lär ju bli en jävla succé!
Citera
2019-08-01, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Blod fanns inte på platsen för bråket, bara på andra sidan av gatan. (sid. 22-23 i FUP)

/Provokatör

Precis min tanke, det verkar rätt så märkligt.
Citera
2019-08-01, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takadongtakadang
Efter att ha sett Afghanens ögon och agerande i de videos som är tillgängliga - är det verkligen NÅGON som kan få för sig att han inte är påtänd...?

Inte bara ögonen.. Han sluddrar och låter som en äkta narkoman när han pratar. Och kroppsspråket talar också mycket för det.
Citera
Medlem
JSpuns avatar
Citat:

Beror på, finns en vanlig ögonbehandling som får pupillerna att växa lika stort som en underbar kväll med e
Citera
Medlem
Lalandes avatar
Citat:

Nä precis, och hur båda sluddrar när dom pratar. De kan inte avsluta en enda mening.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in