Citat:
Ursprungligen postat av
365poppy
Nej jag spelar inte fortnite det är inget för mej.
Jo men då orkar man ock så söka jobb om man mår så jävla dåligt. Och man orkar inte översätta ord från svenska till engelska. Vad är poängen med att skriva ens på engelska på henne insta eller Facebook. Kan man lägga tanken ner på det kan man lägga tanken åt något annat om det ger så mycket engeri av att skriva på engelska och tro att man är en världskändis och sedan undrar dom varför det kommer in engelska människor som pratar i deras lives.
Kollar man på hur du skriver och jewels skriver så skrivet ni likadant när ni använder!?avancerat va?
Sen har jag för mej hade inte hon dyslexi? Det är ju ännu svårare då att skriva på engelska.
Så hon har nog mer ork till ett jobb eller gå komvux. Eller gå online kurs. Det skulle nog hon klara av
Haha, är du på riktigt?? Tro mig, vem som helst skulle HELLRE jobba och ha normalt liv än att lida av psykisk ohälsa och inte klara av det. Att leva normalt skulle vara den enkla vägen. Är du en av dom som säger "ryck upp dig" också till någon som är deprimerad? Helt sjukt att du tror att en människa som mår så pass dåligt INTE skulle klara av att översätta en text? Det är lite skillnad på att jobba, som att översätta text hemma i lugn och ro. Med ett jobb kommer massa andra åtaganden som att passa tider, ta intiativ, gå upp på morgonen, ha stort ansvar, veta exakt vad man ska göra och när, klara av stress, klara av förändringar, sociala förmågor etc. Tror du människor är robotar som bara går till jobbet, gör en grej, går sedan hem?
Tror du dessutom att en som lider av psykisk ohälsa och är sjukskriven, enbart sitter och glor upp i taket? För om personen "orkar ta fram datorn så orkar denne jobba"? Ibland undrar jag hur människors hjärnor fungerar...Väx upp.