2019-07-11, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigilante99
no doubt they got some swish donations......

Jag tror faktis att issy är lesbisk. Eller bisexuell thats fine.
Men håller med om att det dom gör är bara att viska visningar till sin nästa video hon kommer inte att flytta då det var någon som fråga det i förra liven.
Och på senaste tiden har hon och hennes moder pratat mycket om sexuelliter på kanalen på liven
Citera
2019-07-11, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Nej.
Lesbisk med vad? Eller vem?
Vem mer träffar hon förutom Mamman, morfar.. En sten som hon döpt till Kaj (tror stenen hette så) och något gossedjur i garderoben?
Jag gissar på fosterfamilj eller ngt liknande. Önsketänkande kanske? 🤔

Vad då lesbisk med vem eller med vad? man kan vara för lesbisk bara för att man inte är tillsammans med någon just nu eller bi och även vara det om man aldrig går ut vad menar du lesbisk med vad??
Citera
2019-07-11, 02:31
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dontholdyourbreath
Vad då lesbisk med vem eller med vad? man kan vara för lesbisk bara för att man inte är tillsammans med någon just nu eller bi och även vara det om man aldrig går ut vad menar du lesbisk med vad??

Klart hon kan vara lesbisk, bi eller vad hon nu vill vara.
Jag menar att hon umgås inte med någon annan förutom Mamman, Morfar och kanske något gossedjur.
Om hon gick till skolan eller hade kompisar utanför datan blir det kanske lättare att ta reda på vilken läggning hon nu har. Issy är isolerad.
Men visst.. Hon kan vara lesbisk. *Gör vågen* Blir säkert ett lyft för kanalen..
Citera
2019-07-11, 02:32
Medlem
vigilante99s avatar
if it was true...which i doubt...it would hardly be appropriate for it to be discussed on youtube when she is still just a child.....i would move earth to have the channel removed if jewels started to exploit issy for views in that way
Citera
2019-07-11, 02:39
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:
Blir säkert ett lyft för kanalen..

hahahah yes definately
Citera
2019-07-11, 02:48
Medlem
Citat:
Klart hon kan vara lesbisk, bi eller vad hon nu vill vara.
Jag menar att hon umgås inte med någon annan förutom Mamman, Morfar och kanske något gossedjur.
Om hon gick till skolan eller hade kompisar utanför datan blir det kanske lättare att ta reda på vilken läggning hon nu har. Issy är isolerad.
Men visst.. Hon kan vara lesbisk. *Gör vågen* Blir säkert ett lyft för kanalen..

Dock tror jag inte det blir något lyft för kanalen eftersom man måste ha content och det har dessa två inte men dom skulle kunna ha det om dom använder swish donationerna till kanalen som man ska
Citera
2019-07-11, 03:04
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dontholdyourbreath
Dock tror jag inte det blir något lyft för kanalen eftersom man måste ha content och det har dessa två inte men dom skulle kunna ha det om dom använder swish donationerna till kanalen som man ska

Jag var ironisk om du inte fattade det. Klart det inte skulle vara ett lyft för kanalen.
En flytt blir det säkert förr eller senare. Dom vill ju till Stockholm.
Donationerna kommer nog gå till det.
Ett lyft för kanalen skulle vara om hon kom ifrån sin Mamma lite.
Kanske en resa till sin Pappa skulle vara nyttigt
Jag tycker inte att dom är intressanta att följa.
Det är tragikomik över det hela nu.
Citera
2019-07-11, 03:06
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
hahahah yes definately

Citera
2019-07-11, 03:21
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:

i hope one day....
Citera
2019-07-11, 06:52
Medlem
Citat:
Jag var ironisk om du inte fattade det. Klart det inte skulle vara ett lyft för kanalen.
En flytt blir det säkert förr eller senare. Dom vill ju till Stockholm.
Donationerna kommer nog gå till det.
Ett lyft för kanalen skulle vara om hon kom ifrån sin Mamma lite.
Jag tycker inte att dom är intressanta att följa.
Det är tragikomik över det hela nu.

De kommer inte kunna flytta till Stockholm. De har helt enkelt inte råd att leva där.
Tror inte de kan lyfta kanalen. Ingen vill se dem. Röda siffror varje dag enligt socialblade.
Sista videon... Spela kille? Vem kollar på den där skiten? Stängde av efter en minut.

Gissningsvis kollar många enbart för att se skeppet sjunka.
Citera
2019-07-11, 06:54
Medlem
Citat:
i hope one day....

You should send Issy the documents. So she know that you tried to be in her life.
Citera
2019-07-11, 10:01
Medlem
Imsdal93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
You should send Issy the documents. So she know that you tried to be in her life.

Agree!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in