2019-08-01, 01:57
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl7
Varför tror folk att livvakten var med och slog afganen?

Det är i princip ingen som tror/trodde det, utom rapparens kvinnliga assistent Abigail Hercules!
Citera
2019-08-01, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noble.Savage
Tjuvhazaren tycker jag verkar dryg. Dessutom har han stulit hörlurarna eller i bästa fall använt de stulna pengarna staten ger honom.

Han påstår att han har fått dem av en kompis men han vet inte vad kompisen heter. Precis som han kräver ersättning för utebliven lön trots att ingen arbetsgivare vill skriva ut intyg om lön till honom och han inte vet vad arbetsgivaren heter heller.
Citera
2019-08-01, 01:58
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Var inte någon av livvakterna (eller av Rockys assistenter på plats) tjej? Det har absolut stått på flera ställen i media att "hon" talade i mobiltelefon om hur hennes boss Rocky hanterade Jafari.

Det är en av hans assistenter, Hercules som säger det via sms till en vän samtidigt som hon förklarar hur sviniga män är och hur matchokulturen är 4 gånger värre bland rappare osv.
Citera
2019-08-01, 02:00
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Är du expert på att hantera påtända afghaner? Jag tror nog att livvakten med 15 års erfarenhet i yrket har lite bättre koll på det här än du.

Jag är van vid bråkiga jävlar sedan tidigare, men jag är inte livvakt.

Dock så är jag inte så säker på att han är så jävla skicklig som man kunde hoppas på med tanke på att han har jobbat som det i 15 år och klarar inte av grundläggande saker som att ta reda på vilket nummer du ska ringa när du behöver kontakta polis, ambulans eller brandkår.
Citera
2019-08-01, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Skämtar du, det var den lille afghanens fel att de gick sönder. Om han inte var på apnivå skulle det inte blivit några problem alls.
Det beror på hur det hela började, det finns väl ingen video på vad som hände innan afghanen blev kastad av livvakten. Bara de olika partsinlagorna om vad som ska ha hänt.
Folk får finnas var de vill på allmänna platser och de får tillochmed vara verbalt dryga utan att förmenta oauktoriserade livvakter får börja kasta omkring med dem hursomhelst.
Citera
2019-08-01, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarolSeaver
Det är väl ändå klarlagt (1) att hörlurarna gick sönder när "Big Tim" lyfte/whatever iväg afghanen, varvid (2) afghanen i vredesmod kastade hörlurarna mot "Big Tim" och (3) "Big Tim" sedermera kastade upp dem på en markis under en terass?

Det är ju bl.a. därför han följer efter och gnäller om sina headphones...

På videon så tar han tag i dom i huvudbandet och slår dom mot livvakten så delarna flyger bakom afganen och sedan kastar han upp dom på markisen försökte antagligen träffa huvudet. Så han använde hörlurarna som tillhygge x 2.

Titta så ser ni det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det är en av hans assistenter, Hercules som säger det via sms till en vän samtidigt som hon förklarar hur sviniga män är och hur matchokulturen är 4 gånger värre bland rappare osv.

Haha, och så har hon ett manligt alias själv. Jo, hiphop kan vara en väldigt grabbig värld.
Citera
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Var inte någon av livvakterna (eller av Rockys assistenter på plats) tjej? Det har absolut stått på flera ställen i media att "hon" talade i mobiltelefon om hur hennes boss Rocky hanterade Jafari.

Yes box, den legendomsusade "Abby", Abigail Hercules.
Citera
2019-08-01, 02:02
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nbsp
Det beror på hur det hela började, det finns väl ingen video på vad som hände innan afghanen blev kastad av livvakten. Bara de olika partsinlagorna om vad som ska ha hänt.
Folk får finnas var de vill på allmänna platser och de får tillochmed vara verbalt dryga utan att förmenta oauktoriserade livvakter får börja kasta omkring med dem hursomhelst.

Jag har för mig att det finns video från innan och då puttar livvakten på en av afghanerna, så våldsamheterna börjar inte från afghanernas sida.

Dock så borde Jafari ha fattat när han skulle ha gett sig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Han påstår att han har fått dem av en kompis men han vet inte vad kompisen heter. Precis som han kräver ersättning för utebliven lön trots att ingen arbetsgivare vill skriva ut intyg om lön till honom och han inte vet vad arbetsgivaren heter heller.

Helt vattentät ju
Citera
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Haha, och så har hon ett manligt alias själv. Jo, hiphop kan vara en väldigt grabbig värld.

Det är inget alias, det är hennes efternamn.
Citera
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:

Hercules är väl hennes efternamn om jag har förstått det rätt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in