2019-08-01, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nbsp
Det beror på hur det hela började, det finns väl ingen video på vad som hände innan afghanen blev kastad av livvakten. Bara de olika partsinlagorna om vad som ska ha hänt.
Folk får finnas var de vill på allmänna platser och de får tillochmed vara verbalt dryga utan att förmenta oauktoriserade livvakter får börja kasta omkring med dem hursomhelst.

Om du hade haft någon form av omdöme skulle du inte komma med så befängda teorier. Afghanerna är yrkeskriminella avskum med flera domar mot sig och massor av övergrepp som de aldrig blivit dömda för. Har du ingen som helst förmåga att bedöma personer?
Citera
2019-08-01, 02:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Haha, och så har hon ett manligt alias själv. Jo, hiphop kan vara en väldigt grabbig värld.

Hercules är hennes efternamn.
Citera
2019-08-01, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Jag är van vid bråkiga jävlar sedan tidigare, men jag är inte livvakt.

Dock så är jag inte så säker på att han är så jävla skicklig som man kunde hoppas på med tanke på att han har jobbat som det i 15 år och klarar inte av grundläggande saker som att ta reda på vilket nummer du ska ringa när du behöver kontakta polis, ambulans eller brandkår.

Han trodde nog att det var 911, som hemma.
Citera
2019-08-01, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netizen
Så kanacken gick runt med trasiga lurar för att kunna freda sig mot 150kg neger och när det inte fungerade så skickade han dem åt h-e.

Jag fick intrycket att de gick sönder när han försökte sänka 150kg neger med dem och att det syns på videon, tänk så fel man kan ha. Vem har du som optiker?

Läs förundersökningen eller valfri rapportering från gårdagens rättegång så kan du se hur fel du har.

Tvätta brillorna och tungan din.
Citera
2019-08-01, 02:04
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Han trodde nog att det var 911, som hemma.

Jag har för mig att han sa under förhöret att han inte visste vilket nummer det var, men även om du inte vet att det är 112 så funkar 911 inom EU.
Citera
2019-08-01, 02:08
Medlem
Citat:
Jag har för mig att han sa under förhöret att han inte visste vilket nummer det var, men även om du inte vet att det är 112 så funkar 911 inom EU.

Men det visste de inte.
Afghanen har däremot bott här i fyra år och han kunde numret även om han först ljög och förnekade det.
Citera
2019-08-01, 02:08
Avstängd
Citat:

Dock så är jag inte så säker på att han är så jävla skicklig som man kunde hoppas på med tanke på att han har jobbat som det i 15 år och klarar inte av grundläggande saker som att ta reda på vilket nummer du ska ringa när du behöver kontakta polis, ambulans eller brandkår.

Numret är olika i olika länder. Nu var ämnet hur han hanterade afghanen. Det skötte han bra.
Citera
2019-08-01, 02:10
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl7
På videon så tar han tag i dom i huvudbandet och slår dom mot livvakten så delarna flyger bakom afganen och sedan kastar han upp dom på markisen försökte antagligen träffa huvudet. Så han använde hörlurarna som tillhygge x 2.

Du kan ha rätt. Var ganska säker på att det var Williams som kastade iväg dem.
Citera
Medlem
Netizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Läs förundersökningen eller valfri rapportering från gårdagens rättegång så kan du se hur fel du har.

Tvätta brillorna och tungan din.
Men då är det enkelt att presentera bevisningen. Jag hämtar popcornen.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Men det visste de inte.
Afghanen har däremot bott här i fyra år och han kunde numret även om han först ljög och förnekade det.

Afghanen ljuger om allt. Han ljög till exempel om att han inte kan engelska, trots att dialogerna finns inspelade.
Citera
2019-08-01, 02:11
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Numret är olika i olika länder. Nu var ämnet hur han hanterade afghanen. Det skötte han bra.

Numret är olika ja, men inom hela EU är det 112 och som livvakt så är det en grundläggande sak att ta reda på vilket visar på att han inte var fullt ut kompetent att han sedan inte lyckades hålla ASAP och Afghanen ifrån varandra visar på att han inte hanterade det bra heller.

Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Men det visste de inte.

Det ingår i en livvakts arbete att ta reda på sånt.
Citera
2019-08-01, 02:13
Medlem
angeroves avatar
Citat:

En livvakts uppdrag är att skydda sitt objekt, så att det ostört kan fortsätta leverera deg. Den där Williams har totalt misslyckats med sin uppgift. Det är han som bär ansvaret för att hans arbetsgivare sitter häktad med risk för fängelse. Det är konstigt att han är avförd från caset. Obs, jag tar inte ställning för eller emot någon av dessa skräpmänniskor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in