Citat:
Ursprungligen postat av
Kommer-vara-anon
Jag är inte det minsta religiös, och jag tycker han gjorde helt rätt. Tjejer OCH killar ska ha tröja på sig när det vistas i kollektivtrafik. Men jag har ingen dålig kvinnosyn för det, jag har inget jobb jag är trött på även om jag inte tycker livet är jättekul. Har extremt svårt att se varför föraren borde åka ut, jättebra att någon börjar säga åt hänsynslösa snorungar. Om fler kunde vara som denna förare, kanske vi slapp en massa skit i kollektivtrafiken.
Hon klädde sig helt okej utefter de väderförhållanden som råder, det har ju Skånetrafik konstaterat. Och jag som sett hennes klädsel på bild kan säga att jag ser tjejer dagligen som går klädda så, hela tiden.
Hon betedde sig inte opassande.
Jag tycker att han ska få lämna jobbet oavsett var han kommer ifrån, oavsett om han är svensk eller arab. Han har gjort sitt, det är min åsikt.
Men jag är övertygad om att han inte är etniskt svensk, att han kört buss i 20 år säger inget. Massinvandringen hit tog fart på allvar fart början av 90 talet. Men är han svensk, så ska han också få lämna!!
Det är inte mindre okej om han är svensk.