Citat:
Ursprungligen postat av
I-am-a-junkie
Jag tycker det är synd att så många människor riktar sina aggressioner mot just invandrare.
”Det var säkert en muslim”
Jag kan inte fatta att ni människor sitter där hemma på era feta tunpor och nervärderar andra människor, dag in och dag ut!
Ni är fan en skam för det svenska folket!
Och det svenska folket är ödmjukt multikulturellt!
Det är folk som dig som är en skam. Som inte ser vilka effekter värderingar från Mellanöstern har på det svenska samhället, hur islamismen breder ut sig. Som blundar för allt. Jag hatar inte muslimer, jag ogillar inte ens muslimer, jag ogillar islam och dess värdegrund, samt dess destruktiva påverkan på människor.
Ingen svensk förare kastar av en tjej som går klädd precis likadant som majoriteten av yngre kvinnor när det är 30 grader, dvs kjol och topp. Det gör bara någon som anser att folk som går klädda så är horor. Någon som levt här väldigt kort tid och som lever i ett parallellt samhälle. Det är såna värderingar som tvingar flickor att beslöja sig, förbjuder de att gå i byxor, förbjuder de att umgås med killar, och som skapar en skev kvinnosyn hos många yngre vilket resulterar i sexualbrott och kvinnokränkningar i skolor.
Att ta tag i problemen är inte att hata.